! smart

 

משנה את חוקי הפסיכומטרי!

logo
י-ם, חיפה, רשל"צ, מודיעין, רחובות, ק.אונו, פת, כס, רעננה, נתניה, חדרה, עפולה, חיפה, קריות, טבריה, כרמיאל, נהריה, אשדוד וב"ש
אשדוד
באר שבע
זכרון יעקב
חדרה
חיפה
ירושלים
כפר סבא
כרמיאל
נהריה
נתניה
פתח תקוה
קריות
ראשון לציון
רחובות
תל אביב

מפת הגעה

סניף אשקלון
שביל הלילך 1, פינת יוהנסבורג, אשקלון.
המשך...
סניף כרמיאל
הפסגה 71, כרמיאל
המשך...
סניף רחובות
גיבורי ישראל 2, רחובות.
המשך...
סניף אשדוד
רח’ ראשון לציון 4, אשדוד.
המשך...
סניף באר שבע
דרך המשחררים 7, באר שבע
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

הקורס של !Smart הוא הקורס המקיף בארץ, המשלב את מספר השיעורים, המפגשים והסימולציות הגדול בתחום, יחד עם מורים ותיקים בעלי ניסיון של מספר שנים בהוראת פסיכומטרי (ממוצע ותק ההוראה עומד על 6 שנים), מעקב אישי ורצוף אחרי כל תלמיד, מכינה לפני תחילת הקורס, מערכת לימוד ייחודית באינטרנט ועוד.
ב- !Smart מעקב ייחודי ואישי אחרי ביצועי התלמידים, לאורך הקורס כולו - מעקב רצוף אחר הסימולציות ולימוד המילים, שיעורי ה-GetSmart! הייחודיים, מפגשים אישיים עם המורה, טלפונים, אי-מיילים, הודעות כיתתיות ואישיות ועוד.
בקורס עצמו כל תלמיד מקבל 11 ספרים ועורך 12 בחינות סימולציה לאורך הקורס כולו - יותר מבכל קורס אחר.
כל הבחינות מוזנות למערכת הלימוד ונמצאות במעקב וניתוח המורה.
בנוסף, כל חומר הלימוד מתעדכן מדי

מועד בהתאם לשינויים בבחינה האחרונה שפורסמה.
כיאה לקורס פרימיום, אנו ב- Smart! מאמינים מאוד באיכות הקורס והמורים שלנו, לכן אנחנו היחידים המבטיחים קורס חוזר חינם, במקום עלות קורס חוזר של אלפי שקלים במקומות אחרים.
החל מ-2012 יתחולל שינוי מהותי בבחינה הפסיכומטרית ויתוסף לבחינה חלק של כתיבת חיבור וכן חלוקה לציון הומני ולציון ריאלי של הבחינה.
אנחנו בית הספר היחיד בארץ שכבר ביצע שינויים מהותיים בקורס ההכנה, באופן שיתן מענה מעולה לשינוי זה.
שינוי אופן חישוב הציון, והעובדה שכל תלמיד זקוק לציון אחר מדגישים מאוד את הצורך במורים וותיקים ומעולים שעכשיו צריכים, בנוסף על היכולת ללמד פסיכומטרי בצורה מצויינת, גם את היכולת לכוון כל תלמיד ותלמיד לקראת היעד הספציפי שלו.
הדבר מעלה את חשיבות המורה המנוסה וכמה חשובה עובדה זו להצלחת התלמידים.

Smart! פועלת כיום ב-19 סניפים ברחבי הארץ: י-ם, חיפה, ראשל'צ, מודיעין, רחובות, קרית אונו, פ'ת, כ'ס/רעננה, נתניה, חדרה, עפולה, חיפה, קריות, טבריה, כרמיאל, נהריה,  אשקלון, אשדוד וב'ש.

נשמח לראותכם בין תלמידינו!



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.