logo
הלימודים מתקיימים אונליין
בית שמש
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

מכון מלאכת שמים הנו המכון המוביל את הלימודי הסת'ם בארץ ובעולם, עם עשרות שנות ניסיון ואלפי בוגרים ממליצים.
המכון הוקם ומנוהל ע'י הרב אליעזר אדם שליט'א, מחבר ספר הההלכות הידוע 'ילקוט סת'ם' אשר הנו מבכירי מורי הסת'ם בישראל ובעולם.
הרב אדם משמש כסופר סת'ם אומן ומלמד סופרי-סת'ם מזה כ 35 שנה, העמיד דורות של סופרי סת'ם ולו שם עולמי כרב-אומן בהוראת מקצוע הסת'ם.
לימוד כתיבת הסת'ם אצל הרב אדם הוא מרתק ומשכיל, מאתגר, ומחייב השקעה רבה ופיתוח אהבה למקצוע.

בנוסף לכך שתלמד ישירות מהרב אדם עצמו, שנחשב כאחד מבכירי המורים בעולם,  בשיטת הרב אדם לימודי כתיבת הסת'ם מתבצעים בכלים ושיטות חדשניים ומתקדמים.
התוצאה – החומר נקלט באופן מהיר ויעיל, וסופרי הסת'ם מגיעים למהירויות ואיכויות כתיבה

גבוהות הרבה יותר, מהן ייהנו לאורך שנים רבות.
עד כמה זה משמעותי יעידו סופרים ותיקים: לדוגמה, כתיבת מזוזה אחת כרוכה בכתיבת כ 720 אותיות! על מנת להתפרנס בכבוד יהיה עליך לכתוב בכל יום כמה וכמה מזוזות, היינו – אלפי אותיות כל יום.
עבודה זו עלולה להיות מעייפת ושוחקת מאוד, לכן לשיטת הכתיבה אליה תתרגל תהיה משמעות קריטית ביכולת שלך להצליח בתחום.
אז כמה שיטות כתיבה יש? יש כאלו שאומרים שמספר השיטות כמספר סופרי הסת'ם… אך הרב אליעזר אדם שלימד אלפי סופרי סת'ם פיתח במשך עשרות שנים את השיטה ה'מנצחת' שנמצאה כיעילה ביותר על אלפי סופרי סת'ם שלימד.
הנך מוזמן ליצור איתנו קשר ולהתרשם משיטת ההוראה הייחודית בקורס סופרי סתם של הרב אדם. קרא עוד על שיטת הרב אדם וחשיבותה עבורך.

 יתרון הניסיון
אינו דומה שונה פרקו מאה פעמים לשונה פרקו מאה ואחד… במהלך 22 השנים האחרונות לימד הרב אליעזר אדם שליט'א מספר חסר תקדים של 2500 תלמידי כתיבת סת'ם.
בעקבות נסיונו הרב רכש הרב אדם 'טביעת עין' ייחודית ובלבדית שמאפשרת לו להשכיל ולהבין את ייחודיותו של כל תלמיד ותלמיד ולהתאים לו את הכיוון והשיטה המתאימים לו במיוחד, שהרי אין דומה תלמיד אחד למשנהו…
 
 כל סוגי הידע והכתב
המסלול להכשרת סופרי סת'ם במכון מלאכת שמים כולל את מכלול מרכיבי המקצוע – הלכות, ידע מקצועי חיוני, וכמובן – אומנות הכתיבה עצמה.
במסלול מתאפשר ללומד לרכוש כל סוגי הכתב – אשכנזי, ספרדי, האר'י ואף האדמו'ר הזקן (חב'ד). מעל הכל תרכוש את טכניקת הכתיבה המתאימה לך ואשר תאפשר לך לעבוד וליצור בקדושה במשך שנים רבות ופוריות.



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.