מרכז לייעוץ שינה

 

מגשימים חלומות-כל הפתרונות לשינה טובה

logo
הלימודים מתקיימים בחיפה ותל אביב
חיפה
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

המרכז לייעוץ שינה נועד להורים ותינוקות מגיל לידה עד 5 ומטרתו, הקניית כלים ומתן ייעוץ ופתרונות לבעיות או עיכובי שינה אצל ילדים. מאז הקמתו ועד היום, פועל המרכז על בסיס שיטה מוכרת ברחבי העולם, המבוססת על מחקרים, לצד פיתוח גישה אישית, ייחודית למרכז ויועציו. מאחורי המרכז לייעוץ שינה עומדת הגברת דבורה זהבי כהן, יועצת שינה מוסמכת ומלווה התפתחותית, בעלת ניסיון רב בייעוץ והכוונת הורים.

'לאורך השנים ליווינו מספר רב של משפחות והיינו שותפים מלאים לתהליך ולחוויה. המוטו שלנו מתחיל ונגמר ביכולת ליצור שינוי אמיתי ומהותי אצל המשפחה, שינוי שמתחיל מהקניית הרגלי שינה בריאים ומלאים.'

המרכז לייעוץ שינה, השקט שלכם המקצועיות שלנו

המרכז לייעוץ שינה פועל בפריסה ארצית,

מלווה ומייעץ למשפחות בכל רחבי הארץ ועובד בשיתוף פעולה עם גופים גדולים בתחום, כמו האגיס ומטרנה. ייחודו של המרכז מתחיל בהבנת צרכי המשפחה והרגלים קיימים לצד התאמת תוכנית אישית, פרטנית ,המתאימה לאופי הבית ולמסוגלותו של הפעוט והוריו.

'הגישה שלנו היא לעבוד עם ההורים, על מנת להקנות להם כלים, טכניקות והכוונה מעשית, כיצד לשדר את המסר הנכון לפעוט ולעבוד איתו בצורה הדרגתית.'

התוכנית הבסיסית כוללת 5 שבועות כולל שישי שבת, של ליווי וייעוץ אינטנסיבי, בהם למדים ומיישמים את הגישה, לצד הנחייה והכוונה ברורה של היועצת. לאחר מכן, ממשיך המרכז ללוות ולתמוך בהורים, בהתאם לצרכים בשטח, תוך בקרה ועידוד מתמיד.

'כל שאלה או סוגיה נענית באופן הכי מהיר והכי מקצועי. אנו מאמינים שאנשים מייעצים לאנשים ולכן מעמידים לרשותכם את כל הניסיון שלנו, על מנת שגם המשפחה שלכם תזכה לשינה מתוקה ובריאה.'

כל היועצות במרכז, הינן יועצות מוסמכות בעלות ניסיון, סבלנות, אדיבות ויחס אישי הבא לידי ביטוי גם בדברים הקטנים.

המרכז לייעץ שינה, בכל גיל אפשר לשנות

•להתחיל מהיום הראשון- ייעוץ והכוונת הורים לתינוקות מגילאי לידה עד חצי שנה, על מנת להכין את הקרקע להקניית הרגלי שינה נכונים מהיום הראשון.

•הקניית הרגלי שינה- ייעוץ והכוונה לתינוקות מגיל חצי שנה.

•התמחות בהפרעות שינה, סיוטים וביעותים.


•המרכז לייעוץ שינה מהווה בית להורים רבים, המבקשים להתמודד עם האתגר הגדול  ביותר, לזכות בשנת לילה מלאה ולהקנות לילדיהם הרגלי שינה טובים לחיים.

עבורנו זו זכות להיות שם על מנת לסייע לכם לעשות את השינוי. אנו מזמינים אתכם להצטרף למשפחה שלנו

המרכז לייעוץ שינה, מרדימים תינוקות, משמחים הורים!



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.