מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג המינהל הטכני?

השאר פרטים ונציג המינהל הטכני יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo

בוגרים ממליצים

בואו להמליץ על:

המינהל הטכני

ברצוני להודות לבית הספר על ההכשרה המקצועית שעברתי
ליאור

לרשימת כל הממליצים

הלימודים מתקיימים בראשון לציון וכפר סבא
כפר סבא
ראשון לציון

מפת הגעה

סניף ראשון לציון
זבוטינסקי 16 ראשון לציון
המשך...
סניף כפר סבא
כפר סבא, מרכז שרונה
המשך...
strip

המינהל הטכני, הינו בית ספר להכשרת טכנאי שירות במגוון תחומים. מטרת ההכשרה הינה אחת ויחידה - הכשרה לצורכי עבודה!

כדי להגיע למטרה זו המינהל הטכני גייס לשורותיו מרצים מהשורה הראשונה, בעלי מקצוע עם המון שנות וותק, העוסקים כיום בתחום בו הם מלמדים ובעלי ניסיון רב בהדרכה. במכללה קיימות מעבדות עם הציוד הרלוונטי ביותר לסביבת העבודה, תוכניות לימוד התואמות את שוק העבודה ומתמקדת בעיקר בהתנסות מעשית. לאורך כל הקורס הסטודנטים נחשפים לתקלות בזמן אמת ומתמודדים עם איתור התקלות ומתן מענה עד לפתרונן המוחלט - הכל באופן מעשי וברמה הגבוהה ביותר. זאת על מנת להכין את הסטודנטים בצורה הטובה ביותר לקראת השתלבותם בשוק העבודה כטכנאים של המחר.... עוד על המינהל הטכני בע'מ

במינהל הטכני כל סטודנט מקבל ספרות

מקצועית אשר תלווה אותו לאורך כל הקורס ובסיומו תשמש לו ככלי עזר בעבודתו. אנו במינהל הטכני מקיימים קשר שוטף עם החברות המובילות בשוק העבודה ומתעדכנים באופן שוטף בשינויים הטכנולוגיים החלים בו. לכן אנו מציעים מגוון רחב של קורסים החל מקורס אלקטרוניקה, קורס חשמלאים ועד לקורס טכנאי מחשבים.

השיעורים מתבצעים במתכונת של קבוצות לימוד קטנות בשלבים המעשיים, המבטיחה יחס אישי ומקצועי מלא לכל סטודנט/ית וכן יעילות מרבית בהכשרה המקצועית. כמו כן, המכללה מספקת שעורי תגבור (ללא תשלום) למעוניינים לשפר את הישגיהם.

הצוות המקצועי והפדגוגי עומד לרשות הסטודנטים במהלך כל שלבי ההכשרה החל מקליטת הסטודנט/ית ועד לעזרה בשילובו/ה בשוק העבודה. מסלולי ההכשרה המקצועית, ההשתלמויות והקורסים מתקיימים במסגרות לימוד גמישות, המותאמות לצורכי התלמידים - מסלולי ערב, מסלולי בוקר, מסלול שישי, מסלול מואץ ועוד.



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.