מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג המרכז האקדמי למשפט ולעסקים?

השאר פרטים ונציג המרכז האקדמי למשפט ולעסקים יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים ברמת גן
רמת גן
strip

התמחות בבית הדין לבוררויות בפריז:


בית הדין לבוררות של לשכת המסחר הבינלאומית (ICC) נחשב למוסד המוביל בעולם ליישוב סכסוכים מסחריים בינלאומיים. בית הדין, הממוקם בפריז, נוסד בשנת 1923. מאז היווסדו טיפל בית הדין ביותר מ-18,000 סכסוכים, המערבים צדדים ובוררים מכ-200 מדינות וטריטוריות. סכסוכים אלה הם לעיתים בעלי השלכות כלכליות דרמטיות, ומערבים חברות ענק ישראליות. כך למשל, בית הדין טיפל, בין השאר, בסכסוך בין אחת מחברות התקשורת המובילות בישראל לבין חברת Telecom Italia, המערב יותר מ-100 מיליון יורו.  
לאור חשיבות בית הדין של ICC, המרכז האקדמי למשפט ולעסקים יאפשר לקבוצת תלמידים מצטיינים, אשר ייבחרו לאחר ראיון קבלה אישי, להשתתף בקורס קיץ בנושא בית הדין לבוררות של ICC. הקורס יתקיים במתקני בית הדין לבוררות של ICC בפריז. ההרצאות תועברנה ברובן על-ידי סגל ה-ICC, כמו גם על-ידי עורכי דין המתמחים בבוררות מסחרית בינלאומית, ממשרדי עורכי דין מובילים בפריז.

מבחני הבר בני יורק:

המרכז האקדמי למשפט ולעסקים הינו בית הספר למשפטים היחיד בארץ שמציע גם הכשרה גם לקראת בחינות ה- BAR של מדינת ניו יורק  )בתשלום נוסף(.

אנו גאים להוביל את תוכנית ההכנה לקראת מבחן ה- BAR כחלק ממאמצינו להכין את הסטודנטים שלנו לקראת קו הזינוק בקריירה שלהם. CLB מעניק לבוגריו את האפשרות ליהנות משליטה באנגלית משפטית, להרחיב את גבולות התעסוקה העתידיים מעבר למדינת ישראל ולפעול כעורכי דין בארה”ב הנהנים מיוקרה רבה.
כמו כן, עוברים המשתתפים בקורס גם סדנאות לשיפור האנגלית המשפטית ויכולת הכתיבה באנגלית. הלימודים מבוססים על הקלטות של מיטב המרצים בתחומם בארה”ב, הרצאות פרונטאליות ושיעורי תרגול לפתרון שאלות ומבחנים.
בנוסף, עוברים המשתתפים בקורס גם סדנאות לשיפור האנגלית המשפטית ויכולת הכתיבה באנגלית.

חילופי סטודנטים בסין:

 חוזה חילופי הסטודנטים שנחתם בין המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן וHarbin Institute of Technology מאפשר למכללה לשלוח סטודנטים שלה לאוניברסיטה השניה ולהפך. סטודנטים אלו לרוב אינם משלמים שכר לימוד לאוניברסיטה המארחת והלימודים שלהם באותה אוניברסיטה מוכרים לטובת קרדיטציה באוניברסיטת הבית שממנה הגיעו. לדוגמא סטודנט של המרכז שילמד בחרבין לא ישלם שכר לימוד לחרבין ויוכרו לו נקודות זכות אקדמיות במרכז האקדמי.
בחורף הקרוב יגיעו 7 סטודנטים מחרבין לתוכנית החורף של המרכז האקדמי במנהל עסקים (הסטודנטים שייכים לבית הספר למנהל ב HIT. )
החל מהסתיו הקרוב יוכלו סטודנטים של המרכז האקדמי (בעיקר ממנהל עסקים) ללמוד סמסטר שלם בחרבין. כאשר מדובר בסמסטר שלם כמות הסטודנטים תהייה 1-2 כל סמסטר. הקריטריונים הם : החל מסוף שנה א', שליטה טובה באנגלית, ממוצע ציונים גבוהה.

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.