סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
שילובם של בעלי חיים בטיפול פסיכותרפי ויצירת משולש של מטופל – מטפל ובעל חיים משפר את איכות חיי המטופל ואת בריאותו הנפשית. בעלי החיים שנבחרים לטיפול זה אלו בדרך כלל בעלי חיים שניתן לגעת בהם וללטף אותם, הם מבויתים ונית>
מגזין בריאות, רפואה ורווחה Article Image

לימודי תרפיה בסיוע בע"ח

בטיפול תרפי באמצעות בעלי חיים, נוצר קשר משולש בו כלולים המטופל, המטפל ובעל החיים שנבחר. טיפול זה מזמן מגוון חוויות הן למטפל והן למטופל באמצעות שקידה על תוכנית התערבות מותאמת.
  • |
  • |
  • 10:55
  • |
  • 2639 צפיות
שילובם של בעלי חיים בטיפול פסיכותרפי ויצירת משולש של מטופל – מטפל ובעל חיים משפר את איכות חיי המטופל ואת בריאותו הנפשית. בעלי החיים שנבחרים לטיפול זה אלו בדרך כלל בעלי חיים שניתן לגעת בהם וללטף אותם, הם מבויתים וניתן להאכיל אותם ולדאוג להם. תוך הקשר שנוצר בין המטופל לבעל החיים המטפל יכול לחשוף רגשות שונים ולא מודעים של המטופל הצפים על פני השטח לכוון את המטופל באמצעות תוכנית התערבות לקראת מטרה מסוימת ולהעלות את ההערכה העצמית של המטופל.

בטיפול תרפי באמצעות בעלי חיים, נוצר קשר משולש בו כלולים המטופל, המטפל ובעל החיים שנבחר. טיפול זה מזמן מגוון חוויות הן למטפל והן למטופל באמצעות שקידה על תוכנית התערבות מותאמת.
בטיפול תרפי באמצעות בעלי חיים, נוצר קשר משולש בו כלולים המטופל, המטפל ובעל החיים שנבחר. טיפול זה מזמן מגוון חוויות הן למטפל והן למטופל באמצעות שקידה על תוכנית התערבות מותאמת.
מיהו קהל היעד ללימודים אלו?
המועמדים ללימודים אלו יכולים להגיע מרקע שונה בהתאם לדרישות מוסדות הלימוד השונים, ובדרך כלל אלו יהיו בעלי תואר ראשון לפחות או עובדים פארא רפואיים וגם מנהלי פינות חי, או כל מי שיש לו רקע מתחומים משיקים. אלו יכולים להיות מורים ומחנכים, עובדים סוציאליים, בעלי תואר במדעי ההתנהגות או בעלי תואר במדעי החיים. למרות שהעבודה היא ביחד עם בעלי חיים, אין צורך להגיע עם רקע מיוחד בטיפול בבעלי חיים – לרוב רוכשים את הידע הזה במהלך תקופת הלימודים.

מהן מטרות לימודים אלו?
באמצעות הלימודים הללו, הסטודנטים רוכשים את הידע, הכלים והמיומנויות כדי לאבחן את הקושי של המטופלים ולתכנן להם תוכנית התערבות מתאימה באמצעות בעלי חיים. המטפלים מלווים את התהליך ומשנים אותו בהתאם להתקדמות הטיפול. הסטודנטים רוכשים ידע מעולם הוטרינריה והזואולוגיה, פסיכופתולוגיה, עבודה סוציאלית, פסיכותרפיה, בעלי חיים שונים – היכרות עם בעלי חיים טיפוליים ועוד.

אילו נושאים נלמדים במסגרת זו?
נושאי הלימוד כוללים היכרות עם בעלי החיים ועם פינת החי, גידול בעלי חיים, זואולוגיה, פסיכולוגיה ופסיכופתולוגיה, התערבות טיפולית. הלומדים יכירו את האוכלוסיות הטיפוליות עימן יעבדו – אסירים, קשישים, בעלי בעיות התנהגות וליקויי התפתחות, חולים פסיכיאטריים, אוטיזם, פיגור, בעלי הפרעות רגשיות, חברתיות ונכים בכל הגילאים. הסטודנטים יחוו גם התנסות מעשית ביחד עם מטופלים ובעלי חיים בליווי הסגל הפדגוגי המקצועי.

היכן ניתן לעסוק בתחום?
התעודה מקנה לבוגרי לימודי תרפיה בסיוע בעלי בע"ח את ההכשרה וההסמכה לעבוד עם אוכלוסיות טעונות טיפול במסגרות החינוך המיוחד והבלתי פורמאלי כמו גם בחינוך הפורמאלי. אלו יכולים להשתלב במוסדות לטיפול בבריאות הנפש, בבתי הסוהר, במסגרות רווחה שונות וגם במסגרות החינוכיות שבהן הם כבר מועסקים.

לצערנו לא נמצא באינדקס ToStudy אף מכללה אשר מלמדת את מה שחיפשת

השאר פרטיך ואנו נחזור אליך במידה ונמצא מכללה מתאימה

שם:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

הודעות אחרונות בפורום פסיכולוגיה

מנהל/ת פורום:עופר אטלס

תפקיד:מנהל תוכן- פורטל הלימודים ToStudy

פורטל הלימודים TOSTUDY
עופר
עופר אטלס, עורך התוכן ומנהל פורטל הלימודים ToStudy. אשמח לענות על כל שאלה.

נושא ההודעה

 

מחבר

תאריך

ירוןירוןמה עושה פסיכולוג תעסוקתי?
ירון16:48 17-10-2013
הי למנהלי הפורום, רציתי לדעת מה בדיוק עושה פסיכולוג תעסוקתי?
הילה וולמןהילה וולמןפסיכולוג תעסוקתי
הילה וולמן16:52 17-10-2013
ירון שלום, פסיכולוג תעסוקתי, ראשית כל, חשוב לומר כי זו התמחות הנרכשת בתואר שני בלבד. לגבי תפקידי הפסיכולוג התעסוקתי- ראשית כל זהו אדם שיש לו הבנה עמוקה לקשר שבי אדם ועיסוקו, על כן ניתן להשתלב כיועצי תעסוקה במכונים שונים בתחום זה. בנוסף, לא אחת גם פסיכולוגים תעסוקתיים משתלבים מבכוני מיון או בחברות כנאשי כוח אדם שלרוב אחראים על ביצוע הראיונות למועמדים ומתן חוו"ד עליהם.

למה ללמוד סייעות שיניים?

למה ללמוד סייעות שיניים?

מחפשים מקצוע שיש לו ביקוש רב בתחום הפרא-רפואי? רוצים להרגיש סיפוק רב בתפקיד עם המון אחריות על הכתפיים? אם כן, לימודי סייעות שינהמשך...

לימודי דולה

לימודי דולה

רוצה להיות מנטורית בעבור זוגות ברגע המשמעותי ביותר בחייהם? מוכנה לתמוך ולייעץ לנשים בשלב הרגיש הזה שנקרא לידה? אם כן, כנראה שליהמשך...

הכשרת עזרה ראשונה

הכשרת עזרה ראשונה

אנשי עזרה ראשונה או בשמם האחר הפרמדיקים, יהיו אחראים לתת טיפול ראשוני בחולים או פצועים בחירום. לעיתים חייהם של אנשים תלויים במההמשך...

לימודי דולות להריון

לימודי דולות להריון

הריון, וביחוד הריון ראשון, יכול להיות אירוע מאוד טראומתי עבור זוג ההורים הצעיר בכלל ועבור האישה בפרט. תפקיד הדולה הוא ללוות את המשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú