סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
בעריכה מביאים את חומרי הגלם שצולמו לכדי הזרימה המדויקת שמבטאת את המסר. למעשה, עבודת העריכה היא שאורכת ונמשכת אף זמן רב יותר מאיסוף וצילום חומר הגלם עצמו. מה כוללת העריכה הקולנועית ומה לומדים בקורס?>
מגזין צילום ועריכה Article Image

תכני קורס עריכה קולנועית

בעריכה מביאים את חומרי הגלם שצולמו לכדי הזרימה המדויקת שמבטאת את המסר. למעשה, עבודת העריכה היא שאורכת ונמשכת אף זמן רב יותר מאיסוף וצילום חומר הגלם עצמו. מה כוללת העריכה הקולנועית ומה לומדים בקורס?
  • |
  • |
  • 18:46
  • |
  • 3148 צפיות

יצירת משמעויות לקול ולתמונה שחוברו יחדיו היא המומחיות של העורך הקולנועי. באמצעות עבודתו הוא יוצר משמעות בין מרכיבי תמונה וויזואליזציה ובין מרכיבי פס הקול. לעתים, הוא יוצר בעצמו את פס הקול ואפילו נכנס לפרטים הקטנים כשהוא יוצר את הצלילים עצמם. תכני קורס עריכה קולנועית דורשים עבודה עצמית בתחום הצילום, התרגול במחשב הביתי, עריכה טכנית ועריכה אמנותית. היוצר מעניק מצד אחד דרור ליצירתיותו ומבטא את יכולותיו ואת כישרונו בהתאם לדרישות הבמאי, המפיק ואנשי ההפקה של הסרט.

יצירת משמעויות לקול ולתמונה שחוברו יחדיו היא המומחיות של העורך הקולנועי. באמצעות עבודתו הוא יוצר משמעות בין מרכיבי תמונה וויזואליזציה ובין מרכיבי פס הקול.
יצירת משמעויות לקול ולתמונה שחוברו יחדיו היא המומחיות של העורך הקולנועי. באמצעות עבודתו הוא יוצר משמעות בין מרכיבי תמונה וויזואליזציה ובין מרכיבי פס הקול.

חיבור מוסיקה ופסקול לסרטים ולפרסומות
במסגרת קורס לעריכת קולנוע, מכירים את דפוסי השימוש של המוסיקה בקבצים המוקלטים הויזואליים. לומדים מהם התכסיסים בהם משתמשים היוצרים של פס הקול. בין השאר לומדים על שיטות עבודה להלחנת מוסיקה, סגנון מוסיקלי מתאים לסרט, יסודות המוסיקה האתנית ומוסיקה מערבית, שילוב ועריכת המוסיקה ביחס לסרט המצולם.

עריכה רעיונית
בתחום תוכן זה, לומדים על יסודות הקולנוע ועל עקרונות תיאורטיים ויישומיים לסרטים מסוגים שונים – תיעודיים, עלילתיים, קצרים ועוד. סגנון העריכה אמור להתאים לסוג הסרט, ישנן טכניקות לחיתוך ולחיבור, ישנם מבנים שונים לסרטים – לרבות הסיפור הדרמטי, הרציף, האינטלקטואלי, הדינמי וגם סרטי דוגמה, שימוש בשפה קולנועית ועוד.

הקולנוע בראי התקופה
שימוש בתוכן ויזואלי ובתוכן אודיו על מנת להפיק את המשמעות הרצויה.  ההיבטים כוללים תסריטאות, משחק, תאורה, צילום, תנועה, חיבור של פסקול – אלמנטים שונים שמשפיעים על עולמו הרגשי של הצופה – אלו נלמדים ביחד עם הקרנת סרטים.

עריכה דיגיטלית – Avid
Avid הינה מערכת עריכה הנפוצה בשימוש תעשיית הקולנוע וההפקות הטלויזיוניות. יחד עם התוכנה ניתן לארגן פרויקטים מורכבים, לומדים איך לשלב אפקטים תלת מימדיים, איך לשלב בין וידאו לאודיו באמצעות התוכנה, עורכים את ערוצי הסאונד. עם תוכנה זו מגיעים לתוצר הסופי.

לימודי תולדות הקולנוע
לקולנוע היסטוריה עשירה ככל שממשיכים קדימה עם הזמן. לומדים על התהליכים ההיסטוריים הללו, מה הן התחנות החשובות לקולנוע, איך עוצבו אסכולות שונות בעריכה ובצילום קולנועי, השקפות עולם שונות שהשפיעו על האסכולות הללו ועוד. בין השאר, הלומדים ילמדו להבדיל בין תפישות הקולנוע הקלאסי לתפישות הקולנוע המודרני.


לצערנו לא נמצא באינדקס ToStudy אף מכללה אשר מלמדת את מה שחיפשת

השאר פרטיך ואנו נחזור אליך במידה ונמצא מכללה מתאימה

שם:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

הודעות אחרונות בפורום מחשבים

מנהל/ת פורום:טל סעדון

תפקיד:מנהל תוכן

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
טל
מנהל תוכן ורשתות חברתיות. בעל תואר ראשון B.A בתקשורת וניהול

מנהל/ת פורום:איתמר צוקרמן

תפקיד:ראש תחום בניית אתרים ועיצוב גרפי

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
איתמר
ראש תחום בניית אתרים ועיצוב גרפי ב- HackerU, מהראשונים שהדריכו בארץ את תחום האינטרנט. בעל חברה לבניית אתרים האחראית על מיתוג, עיצוב וסיוע בתכנון קמפיינים ללקוחות הפרסום באינטרנט.

מנהל/ת פורום:אביעד דדון

תפקיד:ראש תחום מובייל, לינוקס, ניהול רשתות ואבטחת מידע

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
אביעד
ראש תחום קורס אפליקציות ל- iPhone  ו- Android. בעל תואר ראשון .BSc בהנדסת CAD/CAM  תואר שני  MSc. בהנדסת תוכנה. מרצה מוסמך MCPD ו- MCT בעל ניסיון רב בהדרכת קורסי פיתוח, בסביבת מיקרוסופט.

מנהל/ת פורום:דולב משה

תפקיד:מנהל תוכן

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
דולב

מנהל/ת פורום:טל ברק לוי

תפקיד:

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
טל

מנהל/ת פורום:קרן

תפקיד:מנהלת

האקריו קמפוס רמת גן חיפה
לאתר האקריו קמפוס רמת גן חיפה לחץ כאן
קרן

נושא ההודעה

 

מחבר

תאריך

יניביניבמנהל הטכני בראשון
יניב18:28 05-08-2014
רוצה ללמוד טכנאי-pc במנהל הטכני ורוצה לקבל חוות דעת על המקום (מה רמת הלימודים ומה רמת המרצים)
איציקאיציקמעבר מ VB NET. לC#
איציק14:14 03-04-2014
האם מוכר לכם קורס שמעביר מתכנת מכתיבה של VB NET. ל c#?
אם כן איפה הוא מתקיים וכמה זמן זה לוקח?

תודה
איציק

לימודי צילום מזון וקולינריה

לימודי צילום מזון וקולינריה

מכורים למגזינים כדוגמת "דרך האוכל", "בופה" ו"על השולחן", בהם האוכל נראה כמו יצירת אמנות אמיתית? רהמשך...

תמונה אחת - אלף מילים

תמונה אחת - אלף מילים

בעידן שבו פלטפורמת האינסטגרם והויזואליות תופסים תאוצה בקצב מסחרר, רבים חושבים להפוך את תחביב הצילום שלהם למקצוע של ממש. אז איך המשך...

לימודי עריכת וידאו

לימודי עריכת וידאו

וידאו בא לידי ביטוי באינספור מקומות, סרטים, פרסומות, טלויזיה, אינטרנט. כמובן, שסרטוני הוידאו שאתם רואים הם מוצר מוגמר לאחר עריכהמשך...

לימודי קורס צילום

לימודי קורס צילום

אם לצלם זה אחד מהתחביבים הכי אהובים שלכם, אז כדאי לכם להפוך זאת למקצוע! במסגרת הקורס לצילום תלמדו מספר מיומנויות שיקנו לכם ידע המשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú