סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
לימודי הנדסאי מכונות תיב"ם הינו תחום אשר מתמחה בתכנון ויצור ממוחשב אשר מהווה מיומנויות רב תחומיות ומקנה הכשרה מקצועית הכוללת רכיבים אלקטרונים, מכאניים אשר משולבים עם מערכות בקרה בנושאים של ייצור, תכנון, ניהול אחזקות ותחומים נוספים.>
מגזין מחשבים ואלקטרוניקה Article Image

לימודי הנדסאי תיב"ם

בעקבות המפכה הטכנולוגיה אשר עטפה את כל תחומי חיינו גם בתחום הנדסאי המכונות משולבים כמובן הנושאים של הסביבה הממוחשבת אשר תורמת רבות להנדסאי עקב מגוון אפשרויות התעסוקה העומדים לרשותו.
  • |
  • |
  • 15:59
  • |
  • 3838 צפיות

לימודי הנדסאי תיב"ם הינו תחום אשר מתמחה בתכנון ויצור ממוחשב אשר מהווה מיומנויות רב תחומיות ומקנה הכשרה מקצועית הכוללת רכיבים אלקטרונים, מכאניים אשר משולבים עם מערכות בקרה בנושאים של ייצור, תכנון, ניהול אחזקות ותחומים נוספים.

נושאי לימוד של הנדסאי תיב"ם
במהלך הלימודים של הנדסאי תיב"ם אשר מתמחים בנושאים של תכנון וייצור ממוחשב נחשף הסטודנט למגוון חומרים מעולם התוכן של הנדסאי מכונות אשר כוללים הביטים שונים של המקצוע הכולל חומרה, סימולציות, ומערכות ממוחשבות. בנוסף הלימודים כוללים מקצועות עיוניים כגון אנגלית טכנית, פיזיקה, ומבואות למדעי המחשב. הלימודים הכוללים תכנים עיוניים כפי שצוינו גם כן משלבים פן מעשי אשר מתבטא בין היתר בפרויקט גמר אשר משלב את כל חומרי הלימוד שצבר הסטודנט על מנת להציג ולשקף את הידע שלו בתחום התמחותו. הלימודים מועברים על ידי צוות מדריכים ומורים מהשורה הראשונה בתחום אשר באופן תדיר מתעדכנים על המגמות השונות שחלות בתחום ושולטים כמובן בצורה מלאה ביותר על כל נושא של הסביבה הממוחשבת. 

לימודים של הנדסאי המכונות משלבים נושאים בסביבה ממוחשבת אשר תורמת רבות להנדסאי עקב מגוון אפשרויות התעסוקה העומדים לרשותו.
לימודים של הנדסאי המכונות משלבים נושאים בסביבה ממוחשבת אשר תורמת רבות להנדסאי עקב מגוון אפשרויות התעסוקה העומדים לרשותו.

קהל היעד של הנדסאי תיב"ם
הלימודים של הנדסאי תיב"ם מיועדים לקהל יעד אשר מעוניין להשתלב בעולם המכונות מבחינת התכנון והייצור של מוצרים אשר משלבים אספקטים מקצועיים וכן חברתיים לתכנון וביצוע של מערכות וחומרות ממוחשבות. תחום תיב"ם הוא תחום מאוד מבוקש ומאפשר להשתלב במגוון אפיקים שונים בשוק העבודה למי שתחום המכונאות ועולם מאחוריו מעניין וקוסם לו.

מטרת הלימודים של הנדסאי תיב"ם
מטרת הלימודים של הנדסאי תכנון וייצור ממוחשב הינה להסמיך את התלמיד כהנדסאי תכנון וייצור בסביבה ממוחשבת וכמובן לספק את מירב הכלים עבור הסטודנט על מנת שיוכל להצליח בלימודים וגם כן להשתלב בשוק העבודה בצורה חלקה. כמו כן מטרת הלימודים הינה לספק לסטודנט את כל המידע העיוני והמעשי בעולם התכנון וייצור בסביבה ממוחשבת. במהלך הלימודים הסטודנט מפתח מיומנות מעשית והכרה מקיפה על התכנים המקצועיים ברמה המעשית של התחום וכן ברמה התיאורטית אשר מהווים קרש קפיצה לקריירה מכניסה ומעניינת בשוק העבודה.


מוסדות המלמדים לימודי הנדסאי מכונות

קבל מידע על לימודי הנדסאי מכונות ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים לימודי הנדסאי מכונות

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva
17-02-2015  22:13
שלום, באיזה תפקידים משתלבים בשוק העבודה? מה הפעולות המעשיות שאנחנו עושים?
הוסף תגובה

הודעות אחרונות בפורום הנדסאים

ליאת

ליאת מאור, מנהלת הפורום היא בת 37 ומזה עשור מנהלת את מחלקת הייעוץ וההרשמה ב"קריה ללימודי הנדסה וטכנולוגיה" בת"א.


אורלי
אורלי שוורץ, מנהלת הפורום היא בת 32 ומזה שנתיים מנהלת מכירות במחלקת הייעוץ וההרשמה ב"קריה ללימודי הנדסה וטכנולוגיה" בת"א.

נושא ההודעה

 

מחבר

תאריך

רועירועיתנאי קבלה להנדסאי חשמל.
רועי03:08 04-02-2017
שלום רב,

בני סיים את לימודי יב' עם 7 יחידות בגרות בחשמל:
1. מערכות חשמל 3 יחידות לימוד.
2. פיקוד ובקרה 3 יחידות לימוד.
3. פיזיקה 1 יחידת לימוד.

בנוסף סיים בהצלחה בחינות בגרות במקצועות:
1. מתמטיקה 3 יחידות לימוד.
2. אנגלית 3 יחידות לימוד.
3. לשון 1 יחידת לימוד.

האם הוא יכול להתקבל ללימודי הנדסאי חשמל של מה"ט ?

תודה,
רועי
יוני81יוני81המלצה לקורס תלת מימד
יוני8109:56 08-06-2016
האם מישהו יכול להמליץ על קורס טוב?
תודה מראש לעונים. :)
עדיעדיטכנולוג רפואי- הסבה
עדי21:55 11-09-2014
סיימתי את לימודיי כטכנולוגית מכשור רפואי
רציתי לדעת אם יש תארים/קורסים או כל דבר אחר שאפשר לעשות הסבה?

מה עושה הנדסאי חשמל?

מה עושה הנדסאי חשמל?

כמו שדם זורם לאורך עורקינו, כמו שמים זורמים בנחלים והנהרות, בדיוק כך גם החשמל הזורם במעגלים סגורים הפך לאורך שתי המאות האחרונותהמשך...

צורך במתכנתים בירושלים

צורך במתכנתים בירושלים

הצורך במתכנתים בבירה עולה ואין מספיק ידיים עובדות שיכולות למלא את החסר עבור חברות ההייטק שבסביבה. ההוכחה החותכת לכך היא בפתיחת המשך...

תוכנית הנדסאים חדשה בנגב

תוכנית הנדסאים חדשה בנגב

מפעלי צפון הנגב משוועים להנדסאים. בדיוק בשל הצורך העז הזה באנשי מקצוע עם דיפלומת הנדסאי, החליטו במכללת באר שבע והנגב להרים את ההמשך...

קהל היעד להנדסאי חשמל

קהל היעד להנדסאי חשמל

תנאי הקבלה בתוכניות ללימודי הנדסאי חשמל מפוקחות ומתוכננות על ידי משרד המה"ט, אולם עדיין, אלו נבחרים בהתאם למצוי בשטח. נתונהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

מסלולי לימוד נבחרים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú