סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
כולנו מחפשים לימודים שהם גם מעשיים וגם מעניקים משמעות אך מרגישים שמדובר במקום השמור לחלומות ורודים בלבד. זה הזמן להכיר את סיפורי הבוגרים של מכון טרמאפ באיזי שפירא>
מגזין ספורט וחינוך גופני Article Image

מהסטאג´ ישר לעבודת החלומות

גל אדוט עדני עבדה מספר שנים בחברה בינ"ל בתור מנהלת חשבונות. לאחר תקופה ארוכה במשרד הסגור, הרגישה כי חייבת לעשות תפנית בקריירה. בתור אוהבת מים, שחיינית וצוללת חובבת, הרגישה תמיד שהמים הם המקום שעושה לה טוב. גל החליטה לעזוב את העבודה המשרדית השגרתית ולבחור בשינוי כיוון מרתק, שיכלול בתוכו גם את החיבור אל המים.
  • |
  • |
  • 14:31
  • |
  • 3708 צפיות

להגשים חלום מקצועי - ככה זה כשאת בוגרת קורסי מכון טראמפ בבית איזי שפירא 

 

במהלך חיפושיה אחר מקצוע חדש, כזה שימלא אותה בעניין ובאווירה חדשה ושיחבר גם את התחביב שלה אליו, הגיעה גל לקורס ההידרותרפיה במכון טראמפ בבית איזי שפירא.

"מהרגע שנכנסתי לבית איזי שפירא, עוד לפני תחילת הקורס, אמרתי לעצמי שזה המקום שבו אני רוצה לעבוד, פשוט ידעתי את זה מתוך תוכי" מספרת גל, "הקורס היה מדהים ומרתק. צוות מדריכים המקצועי היה מדהים והייתה לי את הזכות ללמוד איתם ומהם". גל עברה את קורס ההידרותרפיה והחלה לעסוק בתחום. עם תום הקורס הראשון, המשיכה לקורס נוסף במכון אשר הכשיר אותה כמדריכה לפעילות תינוקות במים. על השינוי הלא שגרתי שבחרה לעשות בחייה אומרת גל: "אין לי שום חרטה על השינוי שעשיתי. הסיפוק שלי מהעבודה עם המטופלים הוא אדיר. כל יום הוא אתגר, למידה, סקרנות והעצמה."

גל היא דוגמה אחת מתוך 18,000 איש שלקחו חלק בהכשרות וימי עיון במכון טראמפ, זרוע ההכשרה של בית איזי שפירא ברעננה, ועברו שינוי מעניין ומרענן בחייהם. בית איזי שפירא הינו ארגון הפועל מזה 38 שנים ליצירת שינוי באיכות חייהם של אנשים עם מוגבלות ובני משפחתם, מתוך החזון כי אדם עם מוגבלות יהיה אדם שווה זכויות, מעורב ופעיל בחיי הקהילה.

לימוכ בחרה בקורס פעילות גופנית שיקומי ומאז התאהבה במקצוע | צילום: באדיבות מכון טראמפ שבבית איזי שפירא
לימור בחרה בקורס פעילות גופנית שיקומי ומאז התאהבה במקצוע | צילום: באדיבות מכון טראמפ שבבית איזי שפירא

מכון טראמפ: התפתחות מקצועית באווירה ביתית 

 

מכון טראמפ להתפתחות מקצועית בתחום המוגבלויות פועל מזה כ-25 שנים ומציע קשת רחבה של קורסים בסביבה טיפולית ובאווירה ביתית. בין הקורסים המובילים במכון ניתן למצוא קורסים להידרותרפיה, שיקום וסיוע בעזרת בעלי חיים, שילוב אומנויות ככלי שיקומי, פעילות גופנית מותאמת, סנוזלן והדפסה תלת מימדית לאנשי טיפול וחינוך.

ד"ר דליה נסים, מנהלת תכניות הלימודים במכון טראמפ, עובדת סוציאלית ואשת חינוך, מומחית בתחום שיקום אומרת: "המוטו שלנו במכון טראמפ הוא שצריך ללמוד היכן שהדברים קורים. המכון מעניק הזדמנות ייחודית לסטודנטים להיפגש עם מחקרים ופיתוחים טכנולוגיים חדשניים ועם תפיסות עולם ומגמות חדשות. הסטודנטים לומדים באווירה נעימה, פוגשים צוות מקצועי וידידותי המנגיש את הנלמד והופך את אתגר הלימודים לאפשרי, נעים ויישומי".

"הסטאז' לימד אותי הרבה על צניעות, יצירתיות וקבלת אנשים" 


לימור שגיא היא סיפור נוסף של מי שרצתה להוביל לשינוי בחייה והצליחה לעשות זאת באמצעות מכון טראמפ. לימור בוגרת קורס פעילות גופנית מותאמת מוכשרת כספורט-תרפיסטית ומאמנת כושר. הגיעה לקורס כיוון שרצתה להתמקצע בתחום של פעילות גופנית הקשורה לעבודה עם אוכלוסיות מיוחדות.

לימור לקחה חלק במחזור הראשון של פרויקט 'מישהו לרוץ איתו'- שילוב סטאז'רים מהקורס לעבודה עם מתמודדי נפש המאושפזים במרכז לבריאות הנפש שלוותה. הפרויקט נחל הצלחה אדירה בשיפור מצבם הנפשי והגופני של המתמודדים ואף הביא את הנהלת המרכז להחלטה על הטמעתו לטווח הרחוק.

'מדובר בעבודה של חיבור של גוף ונפש, מה שעוזר למטופלים להחזיר את היכולת להתחבר לגופם'
"מדובר בעבודה של חיבור של גוף ונפש, מה שעוזר למטופלים להחזיר את היכולת להתחבר לגופם"

"ההחלטה לצאת מאיזור הנוחות לא הייתה קלה עבורי" אומרת לימור, "העבודה עם אוכלוסיות מיוחדות דורשת כל הזמן להיות יצירתית ומוכנה ללא-צפוי. הקורס פתח לי עולם חדש ודלתות שעזרו לי להתקדם, לגדול ולהתפתח. מדובר בעבודה של חיבור של גוף ונפש, מה שעוזר למטופלים להחזיר את היכולת להתחבר לגופם. הסטאז' לימד אותי גם הרבה על צניעות, יצירתיות וקבלת אנשים".

כיום לימור מועסקת כמדריכת סטאז'רים חדשים במרכז לבריאות הנפש, ונדמה שהשינוי שרצתה לחייה הושלם.

מעוניינות ומעוניינים לשמוע עוד הקורסים שלנו? היכנסו לאתר, השאירו פרטים ונחזור לספר לכם! 

לצערנו לא נמצא באינדקס ToStudy אף מכללה אשר מלמדת את מה שחיפשת

השאר פרטיך ואנו נחזור אליך במידה ונמצא מכללה מתאימה

שם:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

להפוך למאמן חדר כושר

להפוך למאמן חדר כושר

אתם ממילא מבלים כבר שנים בחדר הכושר? רוצים להפוך את החיבה העזה למקצוע של ממש? קורס זריז יחסית של מאמני חדר כושר יקנה לכם את כל המשך...

הדרך להיות מדריך כושר

הדרך להיות מדריך כושר

תפקידם של מאמני חדרי הכושר הוא להדריך, להניע ולעבוד עם אנשים מכל הגילאים והרמות, לעשות פעילות גופנית בחדר כושר, אימוני כוח וכדוהמשך...

קורס מדריכי ספורט

קורס מדריכי ספורט

תפקידים של מדריכי ומאמני הספורט הוא ללמד אתלטים חובבנים ומקצוענים את הכישורים הנדרשים בכדי להצליח בספורט בהם הם רוצים להשתלב. מהמשך...

קורס הדרכת אקסטרים בטבע

קורס הדרכת אקסטרים בטבע

אוהבים אקטסרים ופעילות אתגרית בסביבת בטבע? מעוניינים להפוך זאת למקצוע ממשי באופן הדרכתי? הגעתם למקום הנכון! הכנסו לכתבה וקראו אהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú