סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
רוצים לדעת אם אתם מתאימים ללימודי ועבודה בתחום מיזוג האויר? בכתבה הבאה נסביר לכם כל מה שצריך לדעת לפני שנרשמים ואיפה נרשמים. בהצלחה>
מגזין טכנאים Article Image
מלא פרטים וקבל מידע על לימודים
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

לימודי טכנאי מיזוג אויר

תפקידו של טכנאי קירור ומיזוג אויר כולל התקנה ותחזוקה של מערכות חימום, קירור ואיוורור. מדובר במקצוע נדרש מאוד בשוק העבודה! מעוניינים ללמוד את הקורס שיכשיר אתכם למקצוע? הכנסו לכתבה, לכל הפרטים!
  • |
  • |
  • 15:12
  • |
  • 2572 צפיות

מערכות חימום, מיזוג וקירור הינם מערכות שמטרתן לשלוט על הטמפרטורה, הלחות ואיכות האוויר הכוללת בבתים, עסקים ומבנים נוספים. המערכת הראשונה למיזוג אויר נוצרה בשנת 1902!! על ידי בקרת אקלים, בהתאם לכל מטרה – מערכות הקירור מאפשרות לאגור ולהעביר מזון, תרופות ,פריטים מתכלים אחרים ולא נשכח להזכיר גם את רווחת האדם בתנאי קור וחום. מעוניינים בקורס טכנאי מיזוג אויר? בהמשך המאמר, תוכלו למצוא את כל הפרטים אודות הקורס! החל ממסלולי הלימוד השונים, תנאי הקבלה ועד למוסדות שמלמדים את הקורס באיזורכם והכישורים והתכונות שנדרשות ממי שמעוניין ללמוד ולעסוק בתחום מיזוג האויר. לכל הפרטים..

מה כוללת עבודתו השוטפת של טכנאי שעוסק בקירור ומיזוג אויר?

במסגרת עבודתו, טכנאי מיזוג האויר עוסק בשלל פעולות, שהמרכזיות שבהן כוללות: שימוש בשרטוטים ומפרטים בכדי להתקין את מערכות הקירור ומיזוג האויר, חיבור קווי אספקת מים, צינורות אויר ורכיבים שונים, התקנת חיווט חשמלי ובקרים ובדיקת תקינותם, בדיקה ותחזוקה של מערכות קירור עבור הלקוחות, בדיקת רכיבים תקולים ותיקונם או החלפתם ועוד..

לרשימת מוסדות ללימודי טכנאי מיזוג אויר באתר הלימודים ToStudy לחצו כאן


 

תכנית הלימודים ללימודי טכנאי מיזוג אויר

תכנית הלימודים יכולה להשתנות ממוסד למוסד, תלוי בהיקף החומר הנלמד. במהלך הקורס, תהנו משילוב של לימודים עיוניים יחד עם מעשיים למען קבלת ניסיון מסויים והיכרות עם האביזרים שאיתם תעבדו עוד במהלכו של הקורס! בין הנושאים הנלמדים בקורס ניתן למצוא: מנועי חשמל, תרמודינאמיקה, יסודות החשמל, בקרה אלקטרונית למזגנים, מיזוג מסחרי ותעשייתי, חישובים בסיסיים, סוגי מקררים, מדחסים, ויסות ועוד.. משך הלימודים כאמור, יכול להשתנות ולהמשך בין חמישה לשמונה חדושים. בסיום הקורס, לזכאים שיעמדו בכל מטלותיו, תוענק תעודת גמר בטכנאות קירור ומיזוג אויר, וזאת מטעם המוסד הנבחר ומשרד הכלכלה והתעשייה.

מוסדות מקצועיים ללימודי קורס טכנאי מיזוג אויר באתר הלימודים ToStudy

המינהל הטכני – הלימודים מתקיימים בראשון לציון וכפר סבא

מכללת מגוון – הלימודים מתקיימים בראשון לציון

מכללת אין ליין – הלימודים מתקיימים בפתח תקווה

מכללת מלט"ש – הלימודים מתקיימים בתל אביב, חיפה, ירושלים ובאר שבע

מכללת MBC – הלימודים מתקיימים בחצור הגלילית

המכללה למנהל – שלוחת אשדוד

כישורים ותכונות שחשוב שיהיו לכל טכנאי מיזוג אויר עתידי

רוצים לדעת אם אתם מתאימים ללימודי ועבודה בתחום מיזוג האויר? הנה מספר תכונות שמאפיינות את טכנאי מיזוג האויר: מיומנויות שירות לקוחות - טכנאי מיזוג אויר לרוב עובדים בעסקים ובבתים של לקוחות, ולכן חשוב שהם יהיו ידידותיים, מנומסים ודייקנים.

כישורי מתמטיקה – טכנאי מיזוג אויר צריכים להתחשב בדרישות העומס הנכונות כדי להבטיח שציוד המיזוג מחמם או מקרר כמו שצריך את המרחב הדרוש.

מיומנויות מכניות - על טכנאי מיזוג אויר להתקין ולעבוד עם מערכות בקרת אקלים מסובכות, ולכן הם חייבים להבין את מרכיביהן ולהיות מסוגלים להרכיב כראוי, לפרק, ובמידת הצורך לתכנת אותן.

מיומנויות פתרון בעיות - טכנאי מיזוג אויר חייבים להיות מסוגלים לזהות בעיות במערכות המיזוג, ולאחר מכן לקבוע את הדרך הטובה ביותר לתקן אותם.


לצערנו לא נמצא באינדקס ToStudy אף מכללה אשר מלמדת את מה שחיפשת

השאר פרטיך ואנו נחזור אליך במידה ונמצא מכללה מתאימה

שם:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

חשבת על לימודי סלולר?

חשבת על לימודי סלולר?

כשבסקרים אנחנו מוכתרים כאחת מן המדינות המכורות ביותר לנייד בהשוואה לעולם המערבי, מה הפלא שתחום תחזוקת ותיקון הטלפונים הסלולרייםהמשך...

5 סיבות להיות טכנאי סלולר

5 סיבות להיות טכנאי סלולר

קורס טכנאי סלולר יספק לכם את המעטפת הלימודית הנדרשת כדי לקבל הכשרה טכנולוגית באחד מן המקצועות המובילים כיום בענף הסלולר. למה יוהמשך...

ללמוד בקרים מתוכנתים

ללמוד בקרים מתוכנתים

התחום היותר אקסקלוסיבי בענף המכונאות הוא תחום הבקרים המתוכנתים – התחום שבלעדיו תעשייה לא יכולה להצליח. רוצים להפוך לאלו שבונים המשך...

ללמוד טכנאות מיזוג במרכז

ללמוד טכנאות מיזוג במרכז

רוצים להפוך לטכנאי מיזוג אוויר אבל לא בטוחים איפה ללמוד ולקבל את תעודת ההסמכה? יצאנו לבדוק איזה מוסדות בולטים במרכז מציעים מתכוהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

מסלולי לימוד נבחרים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú