סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
מעוניינים ללמוד תואר בתחום מדעי התזונה? לימודי תזונה באקדמיה בהחלט יכולים להתאים לכם! הכנסו לכל הפרטים על התואר!>
מגזין רפואה ובריאות Article Image

תואר ראשון בתזונה

תזונאים הם מומחים בהתנהלות נכונה בצריכת מזון ותזונה באופן כללי, הם מייעצים לאנשים מה לאכול בכדי לחיות באורח חיים בריא וכדומה.. מעוניינים במקצוע התזונאי? בואו לשמוע את כל הפרטים על תואר ראשון בתזונה!
  • |
  • |
  • 17:32
  • |
  • 3312 צפיות
מדעי התזונה הינו תחום שעוסק בקשר בין מאפייני ויסודות התזונה לבין בריאות וחולי האדם. הקשת בין מצב תזונה בריא ואופטימלי לבין תזונה לקויה ורעה היא רחבה מאוד, ומומלץ לכל אדם לדעת לאזן בכדי להשאר כמה שיותר קרוב לצד האופטימלי בסקלה הזו. לחלק מהאנשים זה קשה יותר, לחלק פחות. לכן התעורר הצורך בקרב הציבור, לאנשי מקצוע שיכוונו וייעדו אותם לתפריטים מיוחדים וספציפים, ולהדרכות באופן כללי בכדי להמנע מחולי שנגרם כתוצאה מתזונה לקויה. אנשי המקצוע הללו נקראים תזונאים ודיאטנים, והם רוכשים את השכלתם בתארים שונים בתחום, שאחד מהם הוא תואר ראשון בתזונה. מעוניינים להשתלב בתחום, ולעזור לאנשים שמתקשים להשתלט על גבולותיהם בכל מה שנוגע לאוכל, ולאורח חיים לא בריא? תואר זה, יכול בהחלט להתאים לכם! בהמשך הכתבה, תוכלו לקרוא את כל המידע הנחוץ על תואר זה, החל ממסלולי הלימוד השונים, תנאי הקבלה, מוסדות הלימוד שמלמדים אותו ועד לכישורים והתכונות שזקוק כל אדם שמיועד ללמוד את התואר. לכל הפרטים.

מה כוללת עבודתו השוטפת של התזונאי ?
כאמור, עבודתו של התזונאי כולל מגוון נרחב של פעולות שונות, שהמרכזיות שבהן הן: הערכת הצרכים הבריאותיים והתזונתיים של הלקוחות שמבקשים כך. לימוד וייעוץ לחולים בנוגע לנושאים כמו הרגלי אכילה בריאים ותזונה. פיתוח תפריט ממוקד ומיועד לכל לקוח ולקוח, בהתאם לרמת צריכתו. הערכת ושינוי התוכניות לפי הצורך תוך כדי ביצוע. כתיבת דוחות ותיעוד התקדמות המטופלים ועוד..

תזונאים ודיאטנים יכולים בהחלט להיות פתרון טוב לאנשים בעלי אורח חיים לא בריא, שמעוניינים לשנות אותו!
תזונאים ודיאטנים יכולים בהחלט להיות פתרון טוב לאנשים בעלי אורח חיים לא בריא, שמעוניינים לשנות אותו!


לרשימת מוסדות ללימודים תואר ראשון בתזונה באתר הלימודים ToStudy לחצו כאן

תכנית הלימודים
תכנית הלימודים לתואר בתזונה יכולה להשתנות ממוסד למוסד. בדרך כלל תכנית הלימודים מורכבת מלימודים עיוניים יחד עם שנת סטאז' והתנסות מעשית. בין הקורסים הנלמדים בתואר, תוכלו למצוא קורסים בתחומי קידום הבריאות, המדעים המדויקים והספורט בסביבת לימודים מתקדמת מאוד, שכוללת מעבדות מתקדמות מאוד. בין הקורסים הנלמדים במהלך התואר ניתן למצוא: לימודי ביולוגיה, כימיה, מבואות למדע התזונה, אנטומיה, פיזיולוגיה, מדע הצמח, ביוטכנולוגיה, השמנה ובריאות מטבולית, תורת התזונה, מבואות בפסיכולוגיה, תזונה קלינית, טיפול במזון, סטטיסטיקה ועוד. משך הלימודים בדרך כלל הוא שלוש שנים אקדמיות, ועוד שנת סטאז, שבסיומן תוענק תעודת תואר ראשון בתזונה לזכאים שיעמדו בכל יעדי התואר, וזאת מטעם המוסד בו בחרו ללמוד.

כישורים ותכונות שחשוב שיהיו לכל תזונאי עתידי
רוצים לדעת אם אתם מתאימים ללימודי ועבודה בתחום התזונה? הנה מספר תכונות שמאפיינות את התזונאי: יכולות אנליטיות - דיאטנים ותזונאים חייבים להתעדכן עם מחקרי התזונה האחרונים, ולהביא לידי ביטוי את המידע שנאסף מהם לתוך ייעוץ אכילה מעשי ללקוחותיהם.
כישורי פתרון בעיות - דיאטנים ותזונאים חייבים להעריך את מצב בריאותם של מטופלים ולקבוע את בחירות המזון המתאים ביותר עבורם, וזאת בכדי לשפר את מצב בריאותם הכללי.
כישורים ורבלים - דיאטנים ותזונאים חייבים לדעת להסביר בצורה טובה נושאים מורכבים, כדי שאנשים עם ידע טכני נמוך יכולים להבין.
 
לכתבות מומלצות נוספות
>>> ללמוד מדעי התזונה
>>> לימודי תזונה באקדמיה
>>> תואר במדעי התזונה
>>> לעבוד כתזונאי

מוסדות המלמדים תואר ראשון בתזונה

סנן מוסדות לימוד לפי אזורים:

קבל מידע על תואר ראשון בתזונה ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים תואר ראשון בתזונה

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

מה זה ניהול מערכות בריאות?

מה זה ניהול מערכות בריאות?

המסלול ללימודי מנהל מערכות בריאות פונה למעוניינים להשתלב במערכות הרפואה והבריאות השונות בישראל ולמלא תפקידי מפתח חשובים באגפים המשך...

ללמוד סיעוד לתואר ראשון

ללמוד סיעוד לתואר ראשון

רוצים להשתלב בענף הרפואה הישראלי אבל לא עומדים בתנאי הקבלה הקשים ללימודי הרפואה? לימודי סיעוד יכולים להיות אלטרנטיבה רלוונטית מהמשך...

האם כדאי ללמוד סיעוד?

האם כדאי ללמוד סיעוד?

מעוניינים בלימודי סיעוד, אך לא בטוחים האם כדאי לעשות זאת? הכנסו לכתבה הבאה, ותוכלו לקרוא על מספר נרחב של יתרונות בלימודי תואר רהמשך...

תואר בסיעוד ואחיות

תואר בסיעוד ואחיות

תפקידם של האחים והאחיות לבצע משימות ניהוליות וקליניות מלאות במקומות כמו: מרפאות, חדרי מיון ומתקני בריאות אחרים. משימותיהם משתנוהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú