סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
מעוניינים בלימודי סטטיסטיקה? הכנסו לכתבה הבאה, ותוכלו לקרוא את כל הפרטים הרלוונטים לגבי מסלול הלימודים! >
מגזין מדעים מדוייקים Article Image

לימודי סטטיסטיקה באקדמיה

תפקידם של הסטטיסטיקאים הוא להשתמש בשיטות סטטיסטיות בכדי לאסוף ולנתח נתונים, וזאת על מנת לעזור לפתור בעיות בעולם העסקים, הבריאות, ההנדסה ובתחומים אחרים. לכל הפרטים על התואר, הכנסו לכתבה!
  • |
  • |
  • 16:30
  • |
  • 3045 צפיות
תחום הסטטיסטיקה נוצר בכדי ליצור את האפשרות לאסוף, לעבד, לנתח ולהציג נתונים כמותיים ולפעול לפי התוצאות הללו בתחומים שונים. דוגמאות שונות לשימוש בסטטיסטיקה הן: מדינות משתמשות בסטטיסטיקה על מנת לדעת את מספר תושביהן, שינויים דמוגרפים וכדומה.. ענף הכלכלה משתמש בסטטיסטיקה על מנת לאפיין מגמות כלכליות. המדע והתעשייה משתמשים בססטיסטיקות על מנת לבצע שיטות מחקר כמותיות ותצפיתיות, וכמובן האירגונים והחברות, משתמשים בסטטיסטיקה לצורך הערכת ביצועים ושיפורם על סמך הנתונים שמתקבלים. מעוניינים בלימודי תואר ראשון בסטטיסטיקה? בהמשך הכתבה, ריכזנו עבורכם את המידע הנחוץ על מסלול הלימודים, בנושאים שכוללים: תחומי לימוד בתואר, מוסדות שמלמדים את התואר, מיומנויות ותכונות הכרחיות למועמדים ללימודים וכדומה.. לכל הפרטים..

מה כוללת עבודתו השוטפת של הסטטיסטיקאי?
במהלך עבודתו, הסטטיסטיקאי אחראי על מגוון רחב של תחומים. אחריות זו כרוכה בביצוע שלל פעולות, שהמרכזיות שבהן כוללות: בחירת הנתונים הנדרשים בכדי לענות על בעיות או שאלות ספציפיות, קביעת שיטות למציאה ואיסוף של נתונים. הכנת ועיצוב סקרים וניסויים לאיסוף נתונים. ניתוח ופירוש נתונים, דיווח והסקת מסקנות מניתוח הסטטיסטיקה ועוד..

סטטיסטיקה היא אחת מן התחומים החשובים. יכול להיות שאתם לא מודעים עד כמה. ניתן למצוא את הסטטיסטיקה בתחומי הכלכלה, מדעי החיים ועוד..
סטטיסטיקה היא אחת מן התחומים החשובים. יכול להיות שאתם לא מודעים עד כמה. ניתן למצוא את הסטטיסטיקה בתחומי הכלכלה, מדעי החיים ועוד..


לרשימת מוסדות ללימודי תואר ראשון בסטטיסטיקה באתר הלימודים ToStudy לחצו כאן

תכנית הלימודים
תכני הלימודים לתואר בסטטיסטיקה יכולים להשתנות ממוסד למוסד, וכוללים בעיקר קורסים מתמטיים. במסגרת הלימודים, ירכשו המשתתפים מיומנויות מרכזיות בסטטיסטיקה והסתברות יחד עם נושאים שונים במדעי המתמטיקה. בין הנושאים הנלמדים בתואר ניתן למצוא: איסוף נתונים, שיטות מחקר, סטטיסטיקה יישומית, תורת הקבוצות, טופולוגיה, פיננסים, הסקה סטטיסטית, תורת ההסתברות, קבלת החלטות, גרפים וניתוחם, רגרסיה, גנטיקה מתמטית ועוד. משך הלימודים בדרך כלל נמשך כשלוש שנים אקדמיות שבסיומן תוענק למשתתפים שיעמדו ביעדי כל התואר תעודת תואר ראשון בסטטיסטיקה מטעם המוסד הנבחר.

תנאי קבלה
תנאי הקבלה למסלול הלימודים לתואר ראשון בסטטיסטיקה יכולים להשתנות ממוסד למוסד, ובדרך כלל כוללים: שילוב בין ציון פסיכומטרי של 610 ומעלה לבין ממוצע תעודת בגרות. ישנם מוסדות שמוותרים על אחד התנאים, במידה והשני גבוה מספיק ומתאים לדרישותיהם.

כישורים ותכונות שחשוב שיהיו לכל סטטיסטיקאי עתידי
רוצים לדעת אם אתם מתאימים ללימודי ועבודה בתחום הסטטיסטיקה? הנה מספר תכונות שמאפיינות את הסטטיסטיקאי: יכולות אנליטיות - סטטיסטיקאי משתמש בכלים סטטיסטיים ומודלים בכדי לנתח כמויות גדולות של נתונים.
כישורי תקשורת - סטטיסטיקאים לעתים קרובות, יעבדו ויציעו פתרונות לאנשים שאין להם ידע נרחב במתמטיקה או סטטיסטיקה. לכן, הם חייבים להיות מסוגלים להציג מידע סטטיסטי ורעיונות כדי שאחרים יבינו.
כישורי מתמטיקה - על סטטיסטיקאים להשתמש בסטטיסטיקה, חישובים, ואלגברה לינארית בכדי לפתח מודלים וניתוחים שלהם.
כישורי פתרון בעיות - סטטיסטיקאים חייבים לפתח טכניקות התגברות על בעיות באיסוף וניתוח נתונים.
 
לכתבות מומלצות נוספות
>>> מהו סקר דעת קהל?
>>> תואר בחקר ביצועים וסטט'
>>> תארים במדעים המדויקים
>>> תואר ראשון בסטטיסטיקה

לצערנו לא נמצא באינדקס ToStudy אף מכללה אשר מלמדת את מה שחיפשת

השאר פרטיך ואנו נחזור אליך במידה ונמצא מכללה מתאימה

שם:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

תואר ראשון במדעי התזונה

תואר ראשון במדעי התזונה

כיום, המודעות לתזונה בריאה ולשמירה על אורח חיים בריא נמצאים במגמת עלייה מתמשכת. נתון זה מעלה את מעמדם של לימודי התואר הראשון במהמשך...

למה ללמוד תואר בפיזיקה?

למה ללמוד תואר בפיזיקה?

פיזיקה היא אחד מהמדעים המדוייקים, שעליה בעצם מתבססים מספר ענק של תהליכים שאתם מכירים מחיי היומיום. לשאלה למה כדאי ללמוד תואר ראהמשך...

מדעי המזון באקדמיה

מדעי המזון באקדמיה

מדעני המזון והחלקאות, מבצעים מחקרים ובדיקות על דרכים לשיפור ויעילות מפעלים ליצור מזון ולמוצרים שהם יוצרים. מעוניינים לעסוק בתחוהמשך...

B.A במתמטיקה

B.A במתמטיקה

תחום המתמטיקה מהווה לבסיס לשלל תחומי המדעים המדוייקים. התחום נחשב לחשוב והכרחי מאוד, לכן מוקדש לו לימודים אקדמיים כל כך אינטנסיהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú