סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
המסלול ללימודי תואר ראשון בניהול תעשייתי הוא הזדמנות נהדרת להיחשף לעולם המרתק של ענף התעשייה והייצור. בואו לקחת חלק בתחום מרתק ומתגמל! לפרטים לחצו כאן.>
מגזין עסקים, כלכלה ופיננסים Article Image

מה זה ניהול תעשייתי?

תואר ראשון בניהול תעשייתי מקנה לסטודנטים ידע על תהליך העיצוב, התכנון והאופטימיזציה של מוצר ושל תהליך הייצור שלו. בוגרי התואר לניהול תעשייתי מוכשרים למגוון תפקידי ניהול בארגונים עסקיים, יצרניים ובארגוני שירות בתחומי ניהול הייצור והתפעול. רוצים לדעת יותר? כל הפרטים.
  • |
  • |
  • 10:44
  • |
  • 3814 צפיות
בשנים האחרונות חלה עליה חדה בהקמה של מפעלים יצרניים בארץ. תוצאה ישירה מעליה זו היא הצורך באנשים ברמה גבוהה אשר יכולים להנהיג, ובעלי יכולות מתמטיות וניהוליות ברמה גבוהה. מטרתו של מנהל בתעשייה היא שיפור תהליכי ושיטות הייצור בטכנולוגיות שונות , תוך התחשבות במחקרי השוק התחרותיים, זמני התגובה וכמו כן באיכות המוצר והשירות. במידה והתכונות הללו בולטות אצלכם ואתם מחפשים תואר המשלב תחומים ריאלים ועיוניים, תואר בניהול תעשייתי הינו התואר בשבילכם! כאן באתר הלימודים TOSTUDY אספנו עבורכם את כל המידע אודות קבלת תואר ראשון בניהול תעשייתי והשתלבות בענף. בנוסף תוכלו למצוא כאן מידע אודות תנאי הקבלה, תכני מסלול הלימודים ועוד.

ניהול מתקדם – לא רק בייצור
בתואר ראשון בניהול תעשייתי ישנן 3 מגמות התמחות עיקריות בנוסף לתוכן הלימודי המקובל.
 המגמה לניהול הייצור – הבסיסית מבין המגמות, שבעזרתה מעמיקים הסטודנטים את ידיעותיהם בניהול הייצור והתפעול בנושאים ניהול מערכות לוגיסטיות , ניהול שרשראות אספקה, אוטומציה, ארגונומיה, ייעול  תהליכים ושיפור שיטות עבודה.
 המגמה לניהול תהליכי מידע – מגמה מתקדמת ומאתגרת יותר, שבעזרתה רוכשים הסטודנטים ידע בטכנולוגיות השונות: תכנות מתקדם, בסיסי נתונים, ניתוח ועיצוב מערכות מידע ומערכות מידע בתעשיה.
 המגמה לניהול ביוטכנולוגיה – כמו המגמה הקודמת גם היא מתקדמת ומאתגרת, בעזרתה רוכשים הסטודנטים ידע בתחומי הביוטכנולוגיה הכוללים: חקלאות, איכות הסביבה, מזון, ביו-כימיקלים, פרמצבטיקה ורפואה.

תואר ראשון בניהול תעשייתי - המקפצה שלך לעולם העסקים!
תואר ראשון בניהול תעשייתי - המקפצה שלך לעולם העסקים!

מה נדרש בכדי לקבל תואר ראשון בניהול תעשייתי?
כיום ישנם מספר מוסדות לימודיים המוסמכים לקבלת תואר ראשון בניהול תעשייתי ולהשתלבות בענף. במסגרת תוכנית הלימודים נדרשים הסטודנטים לשעות לימוד רבות בהן הם רוכשים חומר ריאלי ועיוני בשלל נושאים הקשורים לניהול בתעשייה. בחלק מהמגמות ישנם גם סיורים לימודיים לרכישת ניסיון מעשי בשטח. במגמות ניהול תהליכי מידע וביוטכנולוגיה ישנם תנאי סף של ממוצע מעל 85 אחרי השנה הראשונה. 

לרשימת המוסדות האקדמים ללימודי ניהול תעשייתי באתר הלימודים TOSTUDY לחצו כאן.

תנאי קבלה
על המועמדים המבקשים להרשם לתואר לניהול תעשייתי להיות בעלי תעודת בגרות מלאה עם ממוצע של 75 ומעלה. כמו כן בגרות במתמטיקה ברמת 4 יחידות לימוד בציון של 65 ומעלה, ו4 יחידות לימוד באנגלית. על המועמדים לעבור מבחן אמי"ר או פסיכומטרי על מנת לקבוע את רמתם באנגלית. מועמדים בעלי בגרות במתמטיקה ברמה של 3 יחידות לימוד יידרשו להשלמת קורס במבוא למתמטיקה.

נושאי לימוד עיקריים
תואר ניהול תעשייתי נמשך כ-3 שנים ונמשך כ3 ימים בשבוע במתכונת מלאה או כ2 ימים בשבוע במתכונת עובדים כולל סמסטר קיץ. תוכנית הלימודים כולל מגוון של קורסים בנושאים מגוונים כמו: ניהול כללי והתנהגותי, יסודות המימון, בטיחות תעשייתית, ביולוגיה מלוקולארית , שימושי מחשב, תכנות מתקדם , גרפיקה הנדסית ועוד.

אפשרויות תעסוקה
לבוגרי התואר אפשרות להשתלב במספר תפקידים בשוק כמו מנהלי ייצור, אנשי תפ"י, תחומי המחשוב, ניהול מערכות מידע ותפקידי ניהול בתחום הביוטכנולוגי.

כתבות מומלצות נוספות:
>>> מה זה ניהול תעשייתי?
>>> תואר ראשון בניהול תעשייתי
>>> תעסוקה לבוגרי מנהל עסקים
>>> תואר משולב בניהול

מוסדות המלמדים תואר ראשון בניהול תעשייתי

סנן מוסדות לימוד לפי אזורים:

קבל מידע על תואר ראשון בניהול תעשייתי ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים תואר ראשון בניהול תעשייתי

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

B.A במנהל עסקים ושיווק

B.A במנהל עסקים ושיווק

מנהל עסקים הוא עולם נרחב עם אפשרויות תעסוקה רבות. אז כיצד נדע לתעל את הידע שצברנו במהלך התואר לכדי קריירה משגשגת? את התשובה לכךהמשך...

אני? רק תואר בכלכלה!

אני? רק תואר בכלכלה!

לא מצליחים לדמיין קריירה אחרת מלבד קריירה בתחום הפיננסים? כנראה שתואר ראשון בכלכלה הוא השלב הראשון בדרך להגשמת החלום! התואר יענהמשך...

סיבות ללימודי חשבונאות

סיבות ללימודי חשבונאות

מתלבטים האם ללמוד תואר ראשון בחשבונאות, וצריכים עוד שכנוע קטן? כאן, באתר הלימודים ToStudy תוכלו לקרוא את כל הסיבות והיתרונות בלהמשך...

סיבות ללמוד תואר בשיווק

סיבות ללמוד תואר בשיווק

שוקלים ללמוד תואר שיקנה לכם את הכלים לפתח קריירה בתחום השיווק העסקי? במאמר הבא, תמצאו את כל הסיבות החיוביות לשאלה למה כדאי לעשוהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

מסלולי לימוד נבחרים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú