סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
מאז הוקם בית ספר אמבישן ב-2006, הספיק המוסד להכשיר ולאמן מאות מאמנים. בית הספר מזוהה עם לשכת המאמנים של ישראל, הקורס מפוקח על ידי לשכת המאמנים ברמת תכני הלימוד וברמת החובות של הבוגרים בהשתלמויות ומבטיח הכשרה פרטנית >
מגזין קואצ´ינג וגישור Article Image

אמבישן - קואצ´ינג עם NLP

למכללת אמבישן – בית הספר ללימוד ופיתוח מקצוע האימון שיושב במכללה האקדמית בוינגייט, תכנית שנתית ייחודית להכשרת מאמנים אישיים קואצ´רים, העושה שימוש בכלים מגוונים ומקצועיים תוך שילוב סדור ומובנה של שיטת ה-NLP לכל אורך תכנית הלימודים.
  • |
  • |
  • 12:25
  • |
  • 2685 צפיות

מאז הוקם בית ספר אמבישן ב-2006, הספיק המוסד להכשיר ולאמן מאות מאמנים. בית הספר מזוהה עם לשכת המאמנים של ישראל, הקורס מפוקח על ידי לשכת המאמנים ברמת תכני הלימוד וברמת החובות של הבוגרים בהשתלמויות ומבטיח הכשרה פרטנית וממוקדת ברמה הגבוהה ביותר. בית הספר מציע כעת את קורס הדגל שלו – קורס הכשרת מאמנים אישיים מומחים בשיטת NLP. 

למידע אודות בית אמבישן ללימוד ופיתוח מקצוע האימון לחצו כאן



מאז הוקם בית ספר אמבישן ב-2006, הספיק המוסד להכשיר ולאמן מאות מאמנים חדשים.
מאז הוקם בית ספר אמבישן ב-2006, הספיק המוסד להכשיר ולאמן מאות מאמנים חדשים.


מדוע משולבת שיטת ה-NLP?
"ברמה של כלים מקצועיים, אימון אישי עובד בשילוב עם הרבה מאוד כלים מעולם הפסיכולוגיה, במיוחד פסיכולוגיה חיובית ופסיכולוגיה קוגניטיבית התנהגותית. האימון מבוסס על תיאוריות ממדעי המוח בהקשר של שינוי, התפתחות, מצוינת והצלחה" מסבירה הילה פורטיס טויטו, מנהלת ומקימת בית הספר, בעלת MA בניהול ויישוב סכסוכים מטעם אונ' בר-אילן, 3000 שעות אימון אישי ומכשירה מאמנים מאז 2010. "שנים לימדתי באוניברסיטת בר-אילן אימון ו-NLP בקורסים נפרדים. פתחתי את בית ספר אמבישן כיוון שלא התאפשר לי להעביר קורס משולב והרגשתי שזה פשוט פיספוס ולא נכון ללמד אימון בלי כלי ה-NLP שמשדרג ומשלש את מיומנות המאמן" מסבירה הילה. "בעצם מאמן שעובד בשיטה של ה-NLP עושה אימון שהוא הכי מדויק למתאמן שלו. הוא מזהה דרך השפה ושפת הגוף של המתאמן כל מיני דפוסים אוטומטיים של חשיבה והתנהגות וכך יכול לסייע לו ביעילות רבה יותר".

באימון NLP, רוכשים המתאמנים  כלים לשוניים שעוזרים להם  לזהות איזה סוגים של מידע הם מאחסנים וקולטים במוחם  איזה מידע מושמט ואיך בדיוק נעשה שימוש במידע שנקלט.
באימון NLP, רוכשים המתאמנים כלים לשוניים שעוזרים להם לזהות איזה סוגים של מידע הם מאחסנים וקולטים במוחם איזה מידע מושמט ואיך בדיוק נעשה שימוש במידע שנקלט.


למידע אודות קורס הכשרת מאמנים בשיטת NLP באמבישן לחצו כאן

אז מהי בעצם שיטת ה-NLP?
שמה של שיטת ה-NLP נובע משלושת המילים שמרכיבות את אופיה – Neuro Linguistic Programming, משמע נוירולוגיה, שפה ותכנות במובן של התנהגות. NLP הינו תחום מהמתקדמים ביותר בחקר המוח, המבטא אינטגרציה של שלושה מדעים: נוירולוגיה (בדגש על מרכיבי החושים), בלשנות (בדגש על השפה המדוברת) ומדעי ההתנהגות (בדגש על שפת הגוף ותקשורת בין-אישית). מטרת ה- NLP היא להביא את האדם להשתמש בתבניות חוזרות  להצלחה ומצוינות בכל תחום בחייו. החידוש שמביאה עימה שיטת ה-NLP הוא לא בתיאוריות עצמן כי אם בשימוש המעשי שלהן ובפיתוח הכלים והטכניקות המבוססות עליהן. באימון NLP, רוכשים המתאמנים  כלים לשוניים שעוזרים להם  לזהות איזה סוגים של מידע הם מאחסנים וקולטים במוחם  איזה מידע מושמט ואיך בדיוק נעשה שימוש במידע שנקלט. עצם הזיהוי והמודעות עוזרים למתאמנים לשנות אמונות ותפיסות מעכבות, להיפטר מרגשות שליליים ולהתחבר לחיוביים, לשפר תקשורת בינאישית, להעלות הדימוי העצמי, לנהל קונפליקטים ולהגיע להחלטות, לצאת ממצבי תקיעות,  להשפיע בעזרת מילים, לשנות הרגלים ותגובות אוטומאטיות בלתי רצויות ועוד.

לסרטון קורס הכשרת מאמנים אישיים מטעם מכללת אמבישן לחצו כאן

קורס מקצועי באווירה משפחתית
הקורס מועבר ברובו על ידי הילה בליוויים של עוזרי הוראה ומדגימים שנבחרו בקפידה: "כל עוזר הוראה שנבחר, מחזיק בהמון ניסיון באימון ועוזר בצורה משמעותית". במהלך הקורס נחשפים המשתתפים גם להרצאות אורח מטעם מרצים שמתמחים בנושאים ספציפיים דוגמת פסיכו-פתולוגיה, התמחויות נקודתיות באימון ואפילו שיווק. "סוף הקורס מוקדש ברובו גם לנושא פיתוח קריירה כמאמן במהלכו לומדים המאמנים להציג את עצמם, איך לדבר באימון, איך לפתח את הזהות שלהם כמאמנים וכיצד למתג ולשווק את עצמם". גם הפרקטיקה לוקחת חלק ניכר במהלך הקורס: "בשלב הפרקטיקום יש ליווי צמוד כשהמטרה שלו היא להכניס את המאמנים ברמה מעשית מקצועית של קליינטים". כמות התלמידים בכיתה עומדת על כ-15 עד 20 תלמידים בכיתה. משך הקורס הינו 227 שעות הנפרשות על גבי 36 מפגשים, כל מפגש בן 6 שעות אקדמיות. לבוגר המסיים את הקורס בהצלחה מוענקת תעודת מאמן אישי עם מומחיות בשיטת NLP.

להמלצות של בוגרי הקורס במכללת אמבישן לחצו כאן

קהל יעד ממוקד ואיכותי
הקורס מיועד עבור בני 27 ומעלה, בעלי תואר ראשון או עבור אנשים חסרי רקע אקדמי אך עם 10 שנות ניסיון תעסוקתי. "הרעיון הוא שמי שנכנס לקורס אלה אנשים שיהיו בעלי ניסיון חיים אלה שעברו דבר אחד או שניים בחייהם" מסבירה הילה. את המועמדים מעבירה הילה תהליך סינון קפדני מתוך אמונה אחת ברורה: "אני מאמינה שהכוח של הקורס זה הקבוצה. בנוסף למנחה טוב ותכנים טובים, צריך שהקורס יהיו מורכב מאנשים איכותיים".

מפת הגעה עבור מכללת אמבישן 

מסלול הגעה עבור בית ספר אמבישן
מסלול הגעה עבור בית ספר אמבישן

מוסדות המלמדים קורס הכשרת מאמנים אישיים

קבל מידע על קורס הכשרת מאמנים אישיים ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים קורס הכשרת מאמנים אישיים

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

מה לומדים בהנחיית קבוצות

מה לומדים בהנחיית קבוצות

עולם הנחיית הקבוצות הפך בשנים האחרונות לפופלרי מאוד בישראל גם בקרב חברות וגם באופן פרטי, מה לומדים בקורס הנחיית קבוצות?, למי זההמשך...

ללמוד הנחייה של קבוצות

ללמוד הנחייה של קבוצות

לכל קבוצה שהיא יש כוח עצום, שאין לו תחליף – להשיג מטרות, לדחוף אחד את השני קדימה, לתמוך זה בזה, ללמוד האחד מהשני, לשתף פעולה וכהמשך...

איפה ללמוד גישור עסקי

איפה ללמוד גישור עסקי

הליך הגישור העסקי נחשב להליך גישור מאתגר, בעיקר נוכח הסוגייה הכספית הכבדה שבדרך כלל מוטלת על שולחן המשא ומתן. אז אם אתם שוקלים המשך...

ללמוד לטפל בילד עם ADHD

ללמוד לטפל בילד עם ADHD

בשנים האחרונות המודעות ל-ADHD ולהפרעות קשב בקרב ילדים רק הולכת וגוברת. יצא לכם להתקל בילדים עם ADHD? רוצים לרכוש את הכלים הפרקטהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

מסלולי לימוד נבחרים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú