סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
הבחירה לגשת ללימודי תואר ראשון בהנדסה איננה בחירה קלה. מדובר בהחלטה חד משמעית לצעוד לעבר 4 שנים מפרכות במהלכן נחשף הסטודנט למגוון עצום של תחומי לימוד קשים ומתאגרים כל אחד בתחומו. עם זאת, רבים בוחרים ללמוד את התחום ע>
מגזין הנדסה Article Image

סיבות ללמוד הנדסה

אנשים רבים פונים ללימודים גבוהים בתחומי ההנדסה השונים. מדובר בתחומי עיסוק הדורשים לימודים תובעניים, קשים ומפרכים. בוגרים רבים המסיימים את התואר משתלבים במגוון משרות פיתוח ומחקר מתגמלות ומרתקות.
  • |
  • |
  • 13:05
  • |
  • 2638 צפיות
הבחירה לגשת ללימודי תואר ראשון בהנדסה איננה בחירה קלה. מדובר בהחלטה חד משמעית לצעוד לעבר 4 שנים מפרכות במהלכן נחשף הסטודנט למגוון עצום של תחומי לימוד קשים ומתאגרים כל אחד בתחומו. עם זאת, רבים בוחרים ללמוד את התחום עקב המשרות המתגמלות המחכות עבור המהנדסים עם סיום התואר. במידה ואתם שוקלים ללמוד תואר ראשון בהנדסה אך נרתעים מן הרמה הגבוהה, קיבצנו עבורכם מספר סיבות שישכנעו אתכם בכל זאת לשנס מותניים ולצאת לדרך!

מקצועיות, מקצועיות ושוב – מקצועיות
תכניות הלימודים בתחום ההנדסה ברחבי העולם נחשבות לתכניות הלימודים המתקדמות ביותר. במסגרת לימודי תואר ראשון בהנדסה נחשפים התלמידים לסביבת לימודים עם מיטב הטכנולוגיה המקנה מקצועיות ומצוינות. הנדסה בסופו של דבר היא בחירה מקצועית וכשהדגש על מקצועיות הוא כה ניכר – מדובר במכרה של זהב.

בשביל האתגר
אם אתם אוהבים אתגרים אז ככל הנראה שלימודי תואר ראשון בהנדסה יענו במידה רבה על דרישה זו. אחד הדברים הטובים בהנדסה היא שלא רק הלימודים מהווים אתגר עבור הסטודנט, גם במהלך הקריירה נחשפים המהנדסים לאינספור אתגרים המצריכים ידע מקצועי והבנה של עולם ההנדסה.

מקצוע מתגמל
לא רק האתגר מתגמל במקצועות ההנדסה. חברות הייטק ותעשיות רבות תרות אחר בוגרי תואר ראשון בהנדסה לשלל פיתוחים טכנולוגיים ולצרכי מחקר. בוגרים רבים משתלבים בקלות יחסית לבוגרי תארים מקבילים במגוון משרות כאשר הצורך הניכר בהם משתקף בשכר מתגמל. למעשה מהנדסים עומדים בראש טבלאות השכר ברחבי העולם.

סיבות ללמוד הנדסה. בוגרי תואר ראשון בהנדסה עומדים בראש טבלאות השכר בעולם.
סיבות ללמוד הנדסה. בוגרי תואר ראשון בהנדסה עומדים בראש טבלאות השכר בעולם.

מקצוע עם יוקרה
יחד עם בעלי מקצועות נוספים דוגמת רופאים, רואי חשבון ועוד – מהנדסים הינם אנשי מקצוע שנהנים מיוקרה. העבודות בתחום ההנדסה מקנות מסגרת חיים איכותית ויוקרתית עליה מעידים רבים מבוגרי תואר ראשון בהנדסה.

למי שמחפש להתקדם
עמידה במקום היא בין התלונות השכיחות ביותר בקרב עובדים ברחבי העולם. הנדסה לעומת זאת מהווה קרש קפיצה מהותי עבור רבים מן המנכ"לים כיום. כיום התואר השכיח ביותר בקרב מנכ"לים רבים ברחבי העולם הוא תואר בהנדסה. הנדסה מאפשרת פיתוח צפייה לעתיד ונכונות לקחת את המושכות לדהור קדימה.

רוצים שינוי?
במקצועות ההנדסה עומדים המהנדסים מדי יום ביומו אל מול סוגיות שונות המצריכות פתרונות יצירתיים. אם אתם אנשים שאוהבים לתקן דברים ומחפשים כיצד לשכלל מוצרים באופן תמידי ולשנותם – לימודי תואר ראשון בהנדסה יכולים להתאים עבורכם.

כתבות מומלצות נוספות:
>>> הנדסה- לא רק לגברים
>>> תחומי הנדסה מבוקשים
>>> איך נבחר מכללה להנדסה?
>>> תחומי ההנדסה הקיימים

מוסדות המלמדים תואר ראשון בהנדסה - כללי

סנן מוסדות לימוד לפי אזורים:

קבל מידע על תואר ראשון בהנדסה - כללי ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים תואר ראשון בהנדסה - כללי

    המכללה האקדמית כנרת - לימודי הנדסה
    הלימודים מתקיימים בכנרת

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

הודעות אחרונות בפורום הנדסה

מנהל/ת פורום:עופר אטלס

תפקיד:מנהל תוכן- פורטל הלימודים ToStudy

פורטל הלימודים TOSTUDY
עופר
עופר אטלס, עורך התוכן ומנהל פורטל הלימודים ToStudy. אשמח לענות על כל שאלה.

נושא ההודעה

 

מחבר

תאריך

אייל טיגרןאייל טיגרןמישהו אולי יודע
אייל טיגרן10:18 07-04-2014
אני מתעניין בלימודי הנדסה אזרחית, מישהו יודע מתי הימים הפתוחים של הטכניון ושל אוניברסיטת אריאל?
מנימנימכללת עזריאלי
מני14:18 31-03-2014
יש למישהו את הסילבוס של שנה א הנדסת תוכנה

תנאי קבלה להנדסת חשמל

תנאי קבלה להנדסת חשמל

הנדסת חשמל ואלקטרוניקה נחשבת לתחום ההנדסה היוקרתי ביותר בקרב מוסדות הלימוד בישראל. אז אם אתם רוצים להשתלב במיטב הגופים בתעשייה המשך...

הנדסת בניין – נעים להכיר

הנדסת בניין – נעים להכיר

עם תכניות כמו "מחיר למשתכן" ו"מחיר מטרה", ניתן לומר שתחום הבנייה הוא התחום הבולט והמשמעותי במשק הישראלי בעשהמשך...

תואר בהנדסה כימית

תואר בהנדסה כימית

תפקיד המהנדסים הכימים הוא ליישם עקרונות כימיה, ביולוגיה, פיזיקה ומתמטיקה בכדי לפתור בעיות הקשורות לייצור או שימוש בכימיקלים, תהמשך...

פרטים על הנדסת מכונות

פרטים על הנדסת מכונות

הנדסת מכונות נחשבת לאחת מהדיסציפלינות ההנדסיות הרחבות ביותר. היא כוללת מחקר, עיצוב, פיתוח, בניה ובדיקה של חיישנים ומכשירים מכניהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú