שיווק טכנולוגי לעומת שיווק
אנשים שעובדים בתחום השיווק ומעוניינים בתואר ראשון שיפתח בפניהם דלתות במקומות עבודה שונים, פונים ללמוד תואר ראשון בשיווק. מי שעיקר עיסוקו הוא עולם הטכנולוגי – שיווק מוצרים ושירותים טכנולוגיים, עליו להתחרות באנשי שיוו>
מגזין
אומנות ובמה
שיווק טכנולוגי לעומת שיווק
שיווק טכנולוגי הינו תת תחום מעולם הניהול, כשהשיווק עצמו עוסק בנישה הטכנולוגית הדינאמית. ההתייחסות השיווקית כלפי אותם מוצרים טכנולוגיים כמו שיווק מחשבים וטאבלטים, טלפונים סלולאריים, נגני מדיה, ועוד.
- מערכת ToStudy
- |
-
04/03/2013
- |
-
13:41
- |
-
3547
צפיות
-
-
-
-
-
-
-
אנשים שעובדים בתחום השיווק ומעוניינים בתואר ראשון שיפתח בפניהם דלתות במקומות עבודה שונים, פונים ללמוד תואר ראשון בשיווק. מי שעיקר עיסוקו הוא עולם הטכנולוגי – שיווק מוצרים ושירותים טכנולוגיים, עליו להתחרות באנשי שיווק אחרים, אשר מצטיינים בכריזמה, קשרים ויכולת שיווקית מפותחת. האם ישנו הבדל בולט בשטח בין בוגר תואר ראשון בשיווק כללי ובניהול ובין בוגר תואר ראשון בשיווק טכנולוגי? ההבדל העיקרי הוא שבשיווק הכללי אין התעמקות בעולם הטכנולוגי, ואולם המכשור, המוצרים והשירותים הטכנולוגיים רבים כל כך בכמות ובמידה שאין להתעלם ממנה, לכן דרושה התמחות מקצועית בתחום השיווק הטכנולוגי, בעולם שבו ישנה תחרות גדולה בין המשווקים.
|
|
תואר בשיווק טכנולוגי-התמחות בשיווק של מוצרים טכנולוגיים חדשניים. |
|
|
ההבדל בין אנשי שיווק ובין אנשי שיווק טכנולוגיות
אנשי שיווק נזכרים בין מודעות ה"דרושים" בארץ כ"אנשי טלמרקטינג ומכירות" – בין אם אלו מכירות שטח או בין אם אלו מכירות טלפוניות. אנשי שיווק מכירות ניהוליים או טכנולוגיים – עליהם לחקור את השוק העכשווי של המוצר, להגדיר את המוצר העתידי על פי הצרכים הנוכחיים של הלקוחות ולהגדיר את אסטרטגיית השיווק. אנשי שיווק מיומנים ומקצועיים ידעו איך להתמודד גם עם עולם השיווק של טכנולוגיות, אולם בשנים האחרונות ישנה נטיה להעסיק יותר אנשי שיווק בתחום הטכני על מנת שינהלו את שיווק המוצרים מול ספקים באופן שמחייב היכרות מקדימה עם השטח רגע לפני שישנה דריסת רגל בתחום.
הדילמה בין רישום ללימודים מול צבירת ניסיון בשטח
כדי לעסוק בשיווק לרוב נדרשים להראות כישורים מוכחים וגם להעביר המלצות ממעסיקים קודמים, מבלי להצטרך להראות כי אותו מועמד סיים תואר כל שהוא בשיווק. מצד שני, תואר בשיווק טכנולוגי מציב את בוגר התחום במקום גבוה יותר אצל יותר מעסיקים בעולם הטכנולוגיה, שמעוניינים לקדם את העסק בארץ ובעולם על פי ידע אקדמי, מחקרים ויתרון מעולם הכלכלה, ההנדסה והתכנות ועוד.
מה לומדים במסגרת השיווק הטכנולוגי?
נושאי הלימוד בתואר בשיווק טכנולוגי יכללו את לימודי היסוד מעולם השיווק, ובנוסף רוכשים ידע בעולם ההייטק והתוכנות, בתחום הניהול והמימון, המחקר והפיתוח, בתחום האסטרטגיה – אסטרטגיית השיווק הטכנולוגי בייחוד, רוכשים אנגלית מקצועית רלבנטית, לומדים אודות יזמות טכנולוגית, התנהגות ארגונית ונושאים נוספים.
אם יש בכם נשמה יצירתית, ואתם חולמים ליצור סרט מצליח משלכם, כנראה שלא תצטרכו הרבה שכנוע ללמוד תואר ראשון בקולנוע. בכל זאת, בכתבההמשך...
תפקידם של רקדנים וכוריאוגרפים הוא להשתמש במופעי המחול בכדי להביע רעיונות וסיפורים. ישנם סוגי מחול רבים כמו: בלט, מחול מודרני ועהמשך...
מוזיקאי שרוצה להשתלב במערך המוזיקה העכשיוי צריך להיות בקיר בכל תחומי ההפקה המוזיקלית. בשנים האחרונות חל זינוק בדרישה לתואר אקדמהמשך...
תואר ראשון באמנות נחשב לחוויה מרתקת וייחודית. התואר עוסק בהתפתחותה של האמנות לאורך. אם תמיד התעניינתם באומנות ורוצים לדעת איך המשך...