סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
תמיד רציתם להוביל וליזום פרוייקטים בתחום הבניה? באתר tostudy תוכלו למצוא את כל הפרטים>
מגזין נדלן ומקרקעין Article Image

קורס ניהול פרוייקטים בבניה

תפקידם של מנהלי הפרוייקטים בענף הבנייה כולל תכנון, תיאום, תיקצוב ופיקוח של פרוייקטי בניה מתחילתם ועד סופם. מעוניינים בעבודה בתחום ניהול הפרוייקטים בבניה? הקליקו, ותוכלו לקרוא הכל על הקורס שייעד אתכם לכך!
  • |
  • |
  • 18:37
  • |
  • 5042 צפיות

ניהול הפרויקטים נחשב לעולם ענק מאוד, שבא לידי ביטוי בשלל תחומים, בהם הפרוייקטים מהווים את מירב ההכנסה של האירגון או החברה שמבצעים אותם. בין התחומים הנל, ניתן למצוא: הייטק, תעשייה וגם בבנייה, אותו התחום עליו נדבר בכתבה הבאה. ענף הניהול פרוייקטים נגזר מעולם הניהול, ובמרכזו עוסק בתכנון ובקרה על מיזמים מתחילתם ועד סופם תוך כדי תשומת לב בהיבט התכנוני, הביצועי והכלכלי. מעוניינים להשתלב באחד מן הענפים המעניינים והמתאגרים ביותר שקיימים כיום בשוק העבודה? כאן, באתר הלימודים ToStudy, רכזנו עבורכם את כל המידע הנחוץ על מסלול הלימודים שייעד אתכם לכך! החל מנושאי הלימודים, תנאי הקבלה ומוסדות המלמדים את הקורס ועד לכישורים והתכונות שחייבות להיות לכל מתעניין בלימודים הללו. לפרטים נוספים..

מה כוללת עבודתו השוטפת של מנהל הפרויקטים בתחום הבניה?
במסגרת עבודתו, מבצע מנהל הפרויקטים בבנייה מספר רב של פעולות. חלקן חשובות ומרכזיות יותר, וחלקן פחות. בין הפעולות המרכזיות אותן מבצע מנהל הפרויקטים בבניה ניתן למצוא: הערכות של עלות, תקציבים ולוחות זמני עבודה לפרויקטים, הסבר של חוזים ומידע טכני לאנשי המקצוע, עריכת דו"ח התקדמות עבודה ותקציב ללקוחות, שיתוף פעולה עם בעלי מקצוע כמו אדריכלים ומהנדסים, פתרון יעיל של בעיות כמו: עיכובים, מצבי חירום וכדומה, עמידה בתקנות ובחוקי בניה ועוד..

לימודי ניהול פרויקטים בענף הבניה. כל הפרטים באתר tostudy
לימודי ניהול פרויקטים בענף הבניה. כל הפרטים באתר tostudy

לרשימת מוסדות ללימודי ניהול פרויקטים בענף הבניה באתר הלימודים ToStudy לחצו כאן

 תכנית הלימודים
תכנית הלימודים יכולה להשתנות ממוסד למשנהו, ובדרך כל תכלול שילוב של לימודי חומר עיוני בתחומים שונים בניהול הפרויקטים ועולם הבניה לבין התנסות מעשית וסימולציה של מצבים מחיי העבודה האמיתיים, ובתוכנות שונות שמיועדות לתחום. בין הנושאים הנלמדים בקורס ניתן למצוא: ניהול זמן, תקציב, בטיחות בבניה, כלכלה הנדסית, דיני מקרקעין, גאנט, תוכנת MS PROJECT, היכרות עם ציוד הבניה ועוד.. ברוב הקורסים, ידרשו המשתתפים לבצע פרויקט גמר על מנת לבדוק את כשירותם והידע שרכשו במהלכם. בסיום הקורס, לעומדים בתנאיו, תוענק תעודת גמר מטעם המוסד בו בחרו ללמוד.

מוסדות מקצועיים ללימודי ניהול פרוייקטים בענף הבניה באתר הלימודים ToStudy
הטכניון – היחידה ללימודי המשך בתל אביב ובחיפה
מכללת מישלב – הלימודים מתקיימים בתל אביב
הנדסה בגובה – הלימודים מתקיימים בלוד
מלט"ש – הלימודים מתקיימים בתל אביב, חיפה, ירושלים ובאר שבע

כישורים ותכונות שחשוב שיהיו לכל מנהל פרויקטים בבניה עתידי
רוצים לדעת אם אתם מתאימים ללימודי ועבודה בתחום ניהול הפרויקטים בבניה? הנה מספר תכונות שמאפיינות את מנהל הפרויקטים: 
יכולות אנליטיות - על רוב המנהלים לתכנן את אסטרטגיית הפרויקט, להתמודד עם בעיות ועיכובים בלתי צפויים, ולפתור בעיות המתעוררות במהלך הפרויקט.
מיומנויות עסקיות - על מנהלי הפרוייקטים לטפל בענייני תקציב ולתאם ולפקח על עובדים. בחירת צוות מוכשר והקמתו יחד עם יחסי עבודה טובים – נחשבת למיומנות קריטית בתחום.
כישורי קבלת החלטות – על מנהלי פרויקטי בנייה לבחור אנשים וקבלני משנה לביצוע משימות ספציפיות במקומות העבודה. לעתים קרובות, בחירות אלו חייבות להתבצע במהירות כדי לעמוד בלוחות זמנים ותקציבים.
כישורי מנהיגות - מנהלים חייבים להאציל משימות ביעילות על פועלי בניין, קבלני משנה, ומנהלים זוטרים אחרים.
כישורים ותכונות נוספות: כישורי כתיבה, ניהול זמן, כישורי דיבור ועוד..

לכתבות מומלצות נוספות
>>> קורס ניהול פרוייקטים בבניה
>>> לימודי ניהול פרוייקטים בבניה
>>> תפקיד מנהל פרוייקט בבניין
>>> קורס ניהול פרוייקטים מתקדם

מוסדות המלמדים קורס ניהול פרוייקטים בבנייה

קבל מידע על קורס ניהול פרוייקטים בבנייה ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים קורס ניהול פרוייקטים בבנייה

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

מה לומדים בשיווק נדל"ן?

מה לומדים בשיווק נדל"ן?

ענף הנדל"ן בישראל זוכה לפופולריות גוברת הן מצד משקיעים והן מצד אלו המעוניינים להפוך את התחום לכדי מקצוע כמתווכים. אז איך מהמשך...

להפוך למתווך נדל"ן

להפוך למתווך נדל"ן

יש לך חוש חד לעולם הנדל"ן הישראלי שהביקוש לו פשוט לא מפסיק (לטוב או לרע)? יודע לזהות נכס טוב במקום הנכון ובזמן הנכון? אז להמשך...

שמאות מקרקעין לאקדמאים

שמאות מקרקעין לאקדמאים

שמאות מקרקעין היא אחד התחומים העתיקים והמבוקשים ביותר במשק. מדובר בתחום שהוגדר בישראל כתחום לימודים שמיועד לאקדמאים בלבד, או לכהמשך...

קורס תיווך ונדל"ן

קורס תיווך ונדל"ן

תחום הנדל"ן הפך בשנים האחרונות לאחד התחומים הרווחיים במשק, ורבים מעוניינים להשתלב בתחום מעניין זה. קורס תיווך הוא שער פופוהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú