סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
מתלבטים האם ללמוד קורס מזכירות רפואית? הכנסו לכתבה, ותוכלו לקרוא הכל על הקורס ולהחליט! >
מגזין כספים, ושירותי משרד Article Image

לימודי מזכירה רפואית

המזכירה הרפואית היא בעצם הפנים של כל מוסד רפואי. האדם הראשון שהחולה רואה הוא המזכירה הרפואית, וביצוע תפקידה על הצד הטוב ביותר יגרום להמשך טיפול בצד הטוב ביותר. מעוניינים בקורס? הכנסו לפרטים!
  • |
  • |
  • 12:20
  • |
  • 3265 צפיות
אם אתם מחפשים מקצוע שירותי לעסוק בו, שבמהלכו תוכלו לעזור לזולת בעבודה בבתי חולים ובמרפאות השונות – קורס מזכירה רפואית בהחלט יוכל להתאים לכם! המזכירה הרפואית נחשבת לאחד מתפקידי העזר הנחשבים ביותר במערך התומך לתחום הרפואה, ואף נחשבת לחלק מהצוות הרפואי. תפקידה של המזכירה הרפואית היא לטפל ולספק תמיכה אדמיניסטרטיבית מקיפה שכוללת יכולת ריבוי משימות בסביבה משרדית ממוחשבת יחד עם שילוב של הבנה וידע בז'רגון ובלקסיקון הרפואי וכמו כן בתהליכים רפואייים מסויימים על מנת לתת מענה ראשוני לחולים והכי חשוב בכדי לדעת ולהבין להיכן להפנות אותם. מעוניינים בקורס מזכירות רפואית? כאן באתר הלימודים ToStudy ריכזנו עבורכם את המידע החשוב על הקורס, החל ממסלולי הלימוד השונים, קהל היעד ותנאי הקבלה ועד למוסדות המקצועיים שמלמדים את הקורס ואפשרויות התעסוקה אחריו. לפרטים נוספים..

חשיבות תפקיד המזכירה הרפואית
כאמור, מזכירה רפואית נחשבת לאחד מן תפקידי העזר החשובים והמרכזיים ביותר במערך הרפואי, של כל מוסד רפואי. המזכירה הרפואית היא הפנים של המוסד הרפואי, ועליה לקבל את פני המטופל ולספק לו את העזרה הראשונית, המידע וההדרכה אליה זקוק החולה. במסגרת עבודתה של המזכירה הרפואית, היא תעסוק בנושאים כמו: אספקת שירותים פרונטליים וטלפוניים ללקוחות המרפאה, לתאם את יומנו של צוות הרפואה, לתעד ולתייק דו"חות רפואיים, להתנהל אל מול מוסדות מקבילים דוגמת מכוני דימות ואולטרסאונד ועוד. במסגרת הלימודים למזכירות רפואית, ילמדו המשתתפים בקורס מונחים, פרוצדורות, ומושגים רפואיים על מנת לעשות זאת.

על המזכירה הרפואית המיועדת להיות בעלת יחסי אנוש ברמה גבוה, לדעת לפעול בריבוי משימות וכמובן לענות על צרכיו הראשונים של החולה!
על המזכירה הרפואית המיועדת להיות בעלת יחסי אנוש ברמה גבוה, לדעת לפעול בריבוי משימות וכמובן לענות על צרכיו הראשונים של החולה!


לרשימת מוסדות המציעים לימודי מזכירים רפואיים באתר ToStudy לחצו כאן

תכנית הלימודים
תכנית הלימודים יכולה להשתנות ממוסד למוסד אך בדרך כלל במהלך התכנית רוכשים המשתתפים ידע עיוני רב לצד התנסות מעשית במוסדות רפואיים נותני שירות. בין הנושאים הנלמדים ניתן למצוא: לימודי אנטומיה, פיזיולוגיה, לפרמקולוגיה, ניהול מחלקות, מערכות מידע רפואי, עבודה בסביבה ממוחשבת, ביצוע תכתובות רשמיות מול גופים מקבילים, גורמים מובילים למחלות ועוד. משך הלימודים בדרך כלל נמשך כ-400 שעות לימודיות בממוצע שבסופן בוגרי התוכנית יקבלו תעודת מזכירות רפואית מטעם המוסד בו למדו ומטעם משרד הכלכלה.

מוסדות לימודים מקצועיים המלמדים קורס מזכירות רפואית באתר הלימודים ToStudy
דיפלומה – הלימודים מתקיימים ברחבי הארץ
המכללה המשותפת – הלימודים מתקיימים בנתניה
מכללת רימונים – הלימודים מתקיימים בטבריה
מכללת אינטלקט אקדמון – הלימודים מתקיימים בחיפה
מכללת פאר – הלימודים מתקיימים בראשון לציון ובחולון
המכללה האקדמית גליל מערבי – הלימודים מתקיימים בעכו
מכללת באר שבע והנגב – לימודי חוץ – הלימודים מתקיימים בבאר שבע, אופקים, נתיבות, אשקלון ודימונה.
מכללת אור יהודה – הלימודים מתקיימים באור יהודה
MBC – הלימודים מתקיימים בחצור הגלילית
המכללה למנהל – שלוחות אלעד, פתח תקווה, נתניה, אשדוד, חיפה, ירושלים, תל אביב, ראשון לציון, אילת ובאר שבע

תנאי קבלה וקהל היעד
תנאי הקבלה לקורס משתנים ממוסד לימודים אחד לאחר, בדרך כלל על המועמד להיות בעל 12 שנות לימוד ולעבור ראיון קבלה אישי לבדיקת התאמתו לתפקיד. תחום המזכירות הרפואית פונה בעיקר לאנשים בעלי יכולת עמידה בלחץ ושמסוגלים להתמודד עם ריבוי משימות. חשוב לזכור שמדובר ברווחתם של מטופלים ולכן נדרשת רגישות ומחוייבות.

אפשרויות תעסוקה
בפני הבוגרים האפשרות להשתלב בקופות חולים, מרפאות, מכוני מחקר, מעבדות, מרפאות חוץ וקליניקות פרטיות. 

לכתבות מומלצות נוספות 
>>> מזכירות רפואית-למי מתאים?
>>> הסמכה למזכירות רפואית
>>> הכשרה כמזכירים רפואיים
>>> חשיבות המזכירות הרפואית
 

מוסדות המלמדים קורס מזכירה רפואית

סנן מוסדות לימוד לפי אזורים:

קבל מידע על קורס מזכירה רפואית ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים קורס מזכירה רפואית

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

למה להירשם לקורס הנה"ח?

למה להירשם לקורס הנה"ח?

לימודי הנהלת חשבונות הם ללא ספק מבין תכניות הלימוד הפופולריות ביותר במדינת ישראל וזאת מפני שהקורס מקנה לבוגריו תעודת גמר מקצועיהמשך...

מזכירות משפטית הכשרות

מזכירות משפטית הכשרות

כאשר מרביתנו שומעים את המושג מזכירות משפטית אנחנו מיד נוטים לדמיין אנשים יושבים מאחורי שולחן ומקבלים ומוציאים שיחות ותו לא. למעהמשך...

למי מתאים קורס הנה"ח סוג 3

למי מתאים קורס הנה"ח סוג 3

ענף החשבונאות נהנה מביקוש גבוה כשבפני מנהלי החשבונות האפשרות להשתלב בארגונים, מוסדות הן בסקטור הפרטי והן בסקטור הציבורי. אם כברהמשך...

הכשרה במזכירות רפואית

הכשרה במזכירות רפואית

ענף מקצועות הבריאות זוכה באופן קבוע לפופולריות גבוה, אך מעטים המקצועות בהם ניתן להשתלב בקלות יחסית. מחפשים ומחפשות להשתלב בענף המשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú