סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
בואו ללמוד את אחד התארים האיכותיים שיש היום בעולם, תואר ראשון במשפטים, להשתלבות בשלטון החוק בארץ ובעולם.>
מגזין משפטים Article Image

מידע על LL.B. במשפטים

לענף המשפטים תפקיד חשוב במילוי הקודים ההתנהגותיים של כל מדינה ומדינה. כמשפטנים תזכו לעמוד בחוד החנית של מערכת המשפט בישראל ולעצב את החברה הישראלית על בסיס יומיומי. רוצים לדעת יותר? כל הפרטים.
  • |
  • |
  • 16:34
  • |
  • 2742 צפיות
התכנית ללימודי תואר ראשון במשפטים, כיום, היא אחד מן המסלולים האקדמיים הנחשקים ביותר, כאשר יותר ויותר סטודנטים פוקדים את שערי האקדמיה ומבקשים לרכוש ידע תיאורטי ומעשי מקיף להשתלבות במערכת המשפט הישראלית. עם סיום הלימודים נדרשים בוגרים המבקשים לעסוק בתחום כעורכי דין, להתמחות בת כשנה במשרדים פעילים כשלאחריה עליהם לצלוח בחינות מטעם לשכת עורכי הדין בישראל. חושבים לעשות תואר ראשון במשפטים? כאן באתר הלימודים ToStudy, ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על תכנית הלימודים, תנאי קבלה, קהל יעד, התמחויות אפשריות שונות, תהליכי הרישוי שלאחר התואר, אפשרויות תעסוקה ועוד.

למה דווקא עכשיו – תואר ראשון במשפטים?
למערכת המשפט תפקיד חשוב בעיצוב החברה המודרנית כאשר היא מכסה מגוון רחב של קודים התנהגותיים המסמלים את היותה של חברה מתפקדת. מסיבה זו, נחשבים לימודי תואר ראשון במשפטים לאטרקטיביים במיוחד ולסטודנטים האפשרות לסייע לאנשים במגוון רחב של סוגיות החל מקניין רוחני ועד לדיני נדל"ן. גם היום, ממשיך ענף המשפטים למשוך מאות סטודנטים מדי שנה כשהוא מציע מגון רחב של התמחויות שיכולות לגעת בכל סטודנט וסטודנט. בין ההתמחויות ניתן למנות: איכות הסביבה, הגבלים עסקיים, דיני מיסים, נדל"ן, הייטק, פלילים, רשלנות רפואית ועוד.

לימודי תואר ראשון במשפטים מאפשרים לסטודנטים לרכוש נקודת מבט על עולם המשפט הבינלאומי בכלל והישראלי בפרט
לימודי תואר ראשון במשפטים מאפשרים לסטודנטים לרכוש נקודת מבט על עולם המשפט הבינלאומי בכלל והישראלי בפרט


לרשימת מוסדות אקדמיים מובילים המציעים לימודי משפטים באתר הלימודים ToStudy לחצו כאן 

קהל יעד
לימודי תואר ראשון במשפטים פונים לאנשים המחפשים אחר האתגר האינטלקטואלי. התכנית עצמה מתאפיינת בחומר עיוני רב, אך במקום מלאכת שינון, נדרשים הסטודנטים לגיבוש דעה מוצקה על בסיס תקדימים משפטיים ותחיקות שונות כשהמטרה לעודד את ההיקש המשפטי והיכולת לתפקד כמשפטנים בישראל.

תנאי קבלה
תנאי הקבלה עבור תואר ראשון במשפטים משתנים בין מוסד למוסד כשמרביתם מתנים את ההרשמה בפסיכומטרי 550 לצד שקלול ציוני תעודת בגרות. 

נושאים עיקריים בתכנית הלימודים
בין הנושאים השונים הנלמדים במהלך תואר ראשון במשפטים ניתן למנות: המשפט הישראלי המודרני, המשפט העברי, השפעותיו של המשפט העות'מאני, דינים בינלאומיים, דין פלילי, דיני חוזקים, דיני ראיות, קניין רוחני, דיני נזיקין, תאגידים, משפט ציבורי, ירושה וצוואה, אתיקה, ביצוע תחקיר משפטי, דין אזרחי ועוד.

תיאור תכנית הלימודים
המסלול ללימודי תואר ראשון במשפטים הינו תכנית אקדמית תלת שנתית. במסגרת התכנית יידרשו הסטודנטים לעבודות הגשה שונות וסמיניריונים מחקריים.

סטאז'
על משפטנים המבקשים לעבוד כעורכי דין לעבור התמחות בת שנה במשרד עורכי דין פעיל. מסיבה זו, לאורך שנה ג' של התואר, על הסטודנטים לשלוח קורות חיים ולעמוד בפני ראיונות קבלה בכדי להתמחות במשרדי עורכי דין העוסקים בתחום בו הם מעוניינים להתמחות. אורך ההתמחות הינו כשנה במסגרתה רוכשים המשפטנים ידע מעשי אקטיבי.

מבחני הלשכה
עם סיום הסטאז' על המתמחים לעבור שני מבחני קבלה – אחד עיוני והשני בעל פה. כיום, מכללות רבות מציעות לימודי הכנה לקראת הבחינות כאשר ההמלצה היא להקדיש את החודשיים בין סיום ההתמחות לקיום הבחינה, אך ורק לצרכי למידה ושינון. 

קבלת רישיון
לעומדים בהצלחה בכל חובותיהם הכוללות: סיום לימודי תואר ראשון במשפטים, מעבר התמחות בת שנה וצליחת מבחני לשכה, יינתן רישיון עורך דין מורשה מטעם המדינה.

מוסדות המלמדים תואר ראשון במשפטים

סנן מוסדות לימוד לפי אזורים:

קבל מידע על תואר ראשון במשפטים ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים תואר ראשון במשפטים

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

לימודי משפטים – כדאי?

לימודי משפטים – כדאי?

למרות כל כל התחזיות, לימודי משפטים לתואר ראשון נשארו יציבים עם מאות נרשמים מדי שנה וגם בשוק העבודה הפגין התאוששות ניכרת עם אפשרהמשך...

רוצה תואר ראשון במשפטים

רוצה תואר ראשון במשפטים

אז נכון, שמענו שיש הרבה עורכי דין בשוק, ושכולם אומרים שלא כדאי ללמוד משפטים.. ובכל זאת – כל מי שהולך על זה, למרות הרעשים מהצד, המשך...

סיבות ללמוד B.A במשפטים

סיבות ללמוד B.A במשפטים

נמאס לכם שאתם לא יודעים מה הזכויות שלכם? לא רוצים להיות תלויים באחרים? מאמינים במנגנוני המשפט והצדק? תואר ראשון בשפטים יעניק לכהמשך...

לימודי משפטים באקדמיה

לימודי משפטים באקדמיה

האמא היהודיה הקלאסית חלמה שבנה או בתה יהיו עורכי דין או רופאים, לא פלא שמקצוע העורך דין הוא אחד המבוקשים במדינת ישראל, במיוחד להמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú