סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
המסלול ללימודי תואר ראשון בביוטכנולוגיה מציב את חוקריו בחוד החנית של המחקר המדעי הטכנולוגי של עולם הרפואה, התעשייה וחקר איכות הסביבה. למידע אודות התואר לחצו כאן.>
מגזין מדעים מדוייקים Article Image

הכל על תואר בביוטכנולוגיה

הרעיון מאחורי חקר הביוטכנולוגיה הוא לגייס את הביולוגיה למחקר והפיתוח הטכנולוגי המודרני. בעזרת תרומתה של דיסציפלינה זו, נהנית האנושות ממגוון שירותים ופיתוחים המסייעים לשפר ולהעלות את איכות החיים.
  • |
  • |
  • 14:13
  • |
  • 3151 צפיות
בתחילת שנות העשרים של המאה הקודמת, מהנדס הונגרי בשם קרל ארקאי חזה את המהפכה שעשויה להתמשש במידה והאדם רק יידע כיצד לרתום את חקר הביולוגיה אל הפיתוחים הטכנולוגיים המודרניים והפיכתם של חומרי גלם למוצרים שימושיים. באופן כמעט נבואי, ארקאי חזה את את פיתוחה של הביוטכנולוגיה, ענף מחקרי מתקדם שהולך ורושם לעצמו הישגים פורצי דרך בתחום התרופות, המכשור הרפואי, אבחונים, דלקים ביולוגיים, חומרי אנטי זיהומייים שונים ועוד. מחפשים להשתלב בענף מתפתח ובו השמיים הם הגבול? כאן באתר הלימודים ToStudy, אספנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת אודות המסלול ללימודי תואר ראשון בביוטכנולוגיה, תכנית הלימודים, מהי הביוטכנולוגיה, תנאי קבלה, מוסדות אקדמיים נבחרים ועוד.

העולם כולו בידיים שלכם
הביוטכנולוגיה סיפקה ומספקת עבורנו פריצות דרך משמעותיות באמצעות המחקר והפיתוח של מגוון מוצרים וטכנולוגיות כאשר עיקריהם פונים אל עבר עולם הרפואה והשמירה על איכות הסביבה. חקר הביוטכנולוגיה פועל לרתום את המאפיינים הביולוגיים השונים של הטבע לטובת פיתוחים שהם תוצר של סינתזה בין האורגניזמים החיים לטכנולוגיה. אחת הדוגמאות המובהקות ביותר לתרומתה של הביוטכנולוגיה הוא פיתוח האנטיביוטיקה, התרופה הנפוצה בעולם שמצילה חיים מדי שנה. אחד ממרכיביה הוא הפניצילין, תוצרו של זן עובש מסוים שהתגלה ממש במקרה ועבר לשימוש תעשייתי לאורך שנות הארבעים של המאה העשרים. כיום, הביוטכנולוגיה המודרנית מספקת לנו פריצת דרך עם מגוון פיתוחים הנלחמים במחלות נדירות, המאפשרים ייצור אנרגיה ירוקה, ייעול תהליכי ייצור תעשייתיים, מענה על אתגרים סביבתיים דוגמת גזי חממה או ייצור פסולת תעשייתית ועוד.

ההזדמנות שלכם לעמוד בחוד החנית של המחקר המדעי הטכנולוגי
ההזדמנות שלכם לעמוד בחוד החנית של המחקר המדעי הטכנולוגי

לרשימת מוסדות אקדמיים נבחרים המציעים לימודי ביוטכנולוגיה באתר הלימודים ToStudy לחצו כאן

מטרת תכנית הלימודים
המסלול ללימודי תואר ראשון בביוטכנולוגיה מעניק לסטודנטים את המומחיות במגוון רחב של טכנולוגיות בשימוש המחקר והתעשייה. באמצעות מגוון קורסי מבוא וקורסים ממוקדים, לומדים הסטודנטים את ההיבטים היישומיים של המדעים הביולוגיים בתחומים דוגמת גנטיקה, ביוכימיה, מיקרוביולוגיה, מדעי החי והצמוח, ביואינפורמטיקה, ביולוגיה מולקולרית ועוד. 

נושאי לימוד נבחרים
מבין הנושאים השונים הנלמדים במסגרת תכנית הלימודים ניתן למנות: מבואות בביולוגיה, פיזיקה וכימיה, מתמטיקה גבוהה, סטטיסטיקה, הנדסה כימית, פרמקולוגיה, מבואות במדעי המזון, אימנולוגיה, מדעי התא, מדעי החיים, קינטיקה כימית, ביוטכנולוגיה ימית ועוד.

תנאי קבלה
תואר ראשון בביוטכנולוגיה נלמד כיום במגוון מוסדות אקדמיים ברחבי הארץ. ההרשמה עבור תכנית הלימודים מותנית בציון פסיכומטרי 550-650 לצד שקלול ציוני תעודת בגרות.

אפשרויות תעסוקה
בפני הבוגרים האפשרות להשתלב באחד מתחומי המחקר היישומי המאתגרים ביותר שדורשים סינתזה בין מגוון תחומי ידע לבין יצירתיות ומחשבה מחוץ לקופסא. ביוטכנולוגיים משתלבים בהצלחה בענף תעשיית המזון, החקלאות, תעשיית התרופות, במכוני מחקר ובאקדמיה.

סיכום
חקר הביוטכנולוגיה מספק לאנושות תשובות לאתגרים הקשים ביותר ואת תרומתו ניתן למצוא בעלייה ברמת החיים, תוכלת החיים והרווחה. באפשרותכם לקחת חלק פעיל ולעמוד בחוד החנית של המחקר המודרני במסגרת המסלול ללימודי תואר ראשון בביוטכנולוגיה.

כתבות מומלצות נוספות:
>>> ביוטכנולוגיה-מה זה?
>>> קריירה בביוטכנולוגיה
>>> עבודה לבוגרי ביוטכנולוגיה
>>> למה חשוב ללמוד ביולוגיה?

מוסדות המלמדים תואר ראשון בביוטכנולוגיה

סנן מוסדות לימוד לפי אזורים:

קבל מידע על תואר ראשון בביוטכנולוגיה ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים תואר ראשון בביוטכנולוגיה

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

תואר ראשון במדעי התזונה

תואר ראשון במדעי התזונה

כיום, המודעות לתזונה בריאה ולשמירה על אורח חיים בריא נמצאים במגמת עלייה מתמשכת. נתון זה מעלה את מעמדם של לימודי התואר הראשון במהמשך...

למה ללמוד תואר בפיזיקה?

למה ללמוד תואר בפיזיקה?

פיזיקה היא אחד מהמדעים המדוייקים, שעליה בעצם מתבססים מספר ענק של תהליכים שאתם מכירים מחיי היומיום. לשאלה למה כדאי ללמוד תואר ראהמשך...

מדעי המזון באקדמיה

מדעי המזון באקדמיה

מדעני המזון והחלקאות, מבצעים מחקרים ובדיקות על דרכים לשיפור ויעילות מפעלים ליצור מזון ולמוצרים שהם יוצרים. מעוניינים לעסוק בתחוהמשך...

לימודי סטטיסטיקה באקדמיה

לימודי סטטיסטיקה באקדמיה

תפקידם של הסטטיסטיקאים הוא להשתמש בשיטות סטטיסטיות בכדי לאסוף ולנתח נתונים, וזאת על מנת לעזור לפתור בעיות בעולם העסקים, הבריאותהמשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú