סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר

ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים
îçùáåï áâøåéåú
לייטרום היא תוכנה מעולה שעושה את כל ההבדל הן עבור צלמים מקצועיים והן עבור חובבנים. מתלבטים אם לקחת קורס מקצועי? כאן תמצאו את כל הסיבות ללמוד קורס לייטרום.>
מגזין צילום ועריכה Article Image

סיבות ללמוד קורס לייטרום

במהלך השנים האחרונות, הפכה תוכנת הלייטרום מבית היוצר של ענקית התוכנה אדובי, ליקירת הצלמים. זאת כיוון שמדובר בכלי חשוב ונוח המנגיש סידור תמונות דיגיטליות ושיפוץ ותיקוני צבע שונים. אז למה ללמוד לייטרום?
  • |
  • |
  • 13:56
  • |
  • 2142 צפיות
עיבוד תמונה הוא חלק בלתי נמנע מעולמם של הצלמים המקצועיים והחובבנים. אך עם כל הכבוד שיש לנו לפוטושופ, מדובר בתוכנה שבסופו של דבר, מטרתה לספק עיצוב ועיבוד תמונות דיגיטליות לצד המוני פיצ'רים נלווים לליטוש ושינוי. מה קורה כאשר אתם רוצים להחזיר לצילום את הקסם שאבד עקב תאורה לא נכונה או צבעים שאבדו? ומה קורה כאשר אתם צריכים לעשות סדר בהמוני התמונות שצילמתם? כאן כבר נכנסת תוכנה הרבה יותר מקצועית ומכוונת מטרתה ששמה הוא LightRoom. במידה ואתם שוקלים אם לקחת קורס לייטרום מקצועי ללמידה קצרה ומועילה אך אינכם בטוחים, כאן אספנו לכם כמה סיבות למה אתם עושים את הבחירה הנכונה.

כי זו תוכנה שתוכננה במיוחד עבור צלמים
בסופו של דבר הנוחיות מגיעה בפרטים הקטנים וכאשר ישנה תוכנה שתוכננה ועוצבה במיוחד על פי דרישותיהם של צלמים מקצועיים, כאן מדובר במכרה של זהב. הפוטושופ היא תוכנה מורכבת הרבה יותר, הלייטרום, לעומתה, נועדה לתת מענה לקהל יעד ממוקד יותר וצלמים מקצועיים רבים מעידים שמצאו אותה להרבה יותר פשוטה ונוחה לשימוש. בנוסף, פשטותה הופכת אותה לנגישה גם למחשבים ממוצעים, בניגוד לפוטושופ המצריכה מעבד חזק וחדיש.

קורס LightRoom - להחזיר את החיונית אל התמונה
קורס LightRoom - להחזיר את החיונית אל התמונה

לרשימת מוסדות מובילים ללימודי צילום המציעים קורס LightRoom באתר הלימודים ToStudy לחצו כאן

אפשרות לקטלוג התמונות
כל צלם יודע שיום צילומים עשוי להסתכם במאות ואפילו אלפי תמונות. ברגעים כאלו, חשוב להצליח לקטלג את התמונות ולסדרן על פי סדר כרונולוגי, על פי תמונות נבחרות, תמונות הנדרשות לעריכה מחודשת, אלבומים ועוד. הלייטרום מציעה למשתמש יצירת אלבומים דיגיטליים נגישים ומעולים שיהפכו את מלאכת המחשבת לפשוטה הרבה יותר! בנוסף, ניתן לסמן תמונות על פי תווית צבע והצבת דגלים.

אפשרות להשוואת "לפני אחרי"
אחד הדברים החשובים ביותר לצלמים הוא להבין אם הם אכן שיפרו את התמונה בעזרת תיקוני צבע שונים, או שמא פגעו במסר שהתמונה רצתה להעביר ובאווירה שהיא הקרינה קודם לכן. כאמור, תוכנת הלייטרום תוכננה במיוחד לנוחיותם של צלמים ומאפשרת השוואה חיה בין התמונה לאחר העיבוד הממושך לבין תמונת המקור או תמונה לפני תיקון מסוים.

כלי עריכה נגישים ופשוטים
אחד התחומים אליהם ייחשפו המשתתפים במסגרת קורס לייטרום הוא האוסף המקיף אך פשוט של כלי עריכה הזמינים בלייטרום. אמצעי עריכה אלו, מקנים לצלם שליטה ספציפית יותר על התמונה וקלים לשימוש הרבה יותר מטכניקות השכבות בהן משתמשת הפוטושופ.

אין צורך לשמור!
צילומים הם בסופו של דבר תוצר של מוזה. גם הליטושים עבור התמונה מהווים בסופו של דבר תוצר של נגיעות מדוקדקות שמטרתן להפיק את התמונה הטובה ביותר. במוזה, אין דבר מתסכל יותר מקריסתה של התוכנה וירידת כל העבודה הקשה לטימיון. הלייטרום נהנית מהיתרון שאין בה צורך לשמור את השינויים כיוון שהם נשמרים אוטומטית אל תוך מסד הנתונים של הקטלוג!
 
כתבות מומלצות נוספות:
>>> תוכנת LIGHTROOM
>>> לימודי לייטרום
>>> מה זה לייטרום?
>>> ללמוד את תוכנת לייטרום

מוסדות המלמדים קורס Lightroom

קבל מידע על קורס Lightroom ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד mark mosadot

מוסדות המלמדים קורס Lightroom

    גליץ - בית ספר לצילום
    הלימודים מתקיימים ברמת גן, חיפה וירושלים

תגובות הגולשים למאמר

רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת? הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם

addtguva

לימודי צילום מזון וקולינריה

לימודי צילום מזון וקולינריה

מכורים למגזינים כדוגמת "דרך האוכל", "בופה" ו"על השולחן", בהם האוכל נראה כמו יצירת אמנות אמיתית? רהמשך...

תמונה אחת - אלף מילים

תמונה אחת - אלף מילים

בעידן שבו פלטפורמת האינסטגרם והויזואליות תופסים תאוצה בקצב מסחרר, רבים חושבים להפוך את תחביב הצילום שלהם למקצוע של ממש. אז איך המשך...

לימודי עריכת וידאו

לימודי עריכת וידאו

וידאו בא לידי ביטוי באינספור מקומות, סרטים, פרסומות, טלויזיה, אינטרנט. כמובן, שסרטוני הוידאו שאתם רואים הם מוצר מוגמר לאחר עריכהמשך...

לימודי קורס צילום

לימודי קורס צילום

אם לצלם זה אחד מהתחביבים הכי אהובים שלכם, אז כדאי לכם להפוך זאת למקצוע! במסגרת הקורס לצילום תלמדו מספר מיומנויות שיקנו לכם ידע המשך...

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

מסלולי לימוד נבחרים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú