סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס עיסוי תינוקות
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס עיסוי תינוקות

קורס עיסוי תינוקות הינו תת התמחות של תחום העיסוי והמסאג. במידה ויש להם חיבה מיוחדת לתינוקות ויכולת להעניק, אנו ממליצים לכם בחום, להשאיר את הפרטים שלכם בעמוד הזה. בתוך זמן קצר כבר תקבלו פרטים נוספים על הקורס.

יש קורסים שמוטב לעבור כיוון שהם עשויים לפתוח מגוון אפיקי תעסוקה חשובים, ומנגד יש מגוון קורסים שניתן לעבור על מנת להעשיר ידע אישי ולשפר יכולות אישיות, ולו עבור היקרים לנו מכל – עבור תינוקות שזה עתה נולדו. אי לכך, אם גם אתם הורים טריים, אתם מוזמנים להכיר קורס קצר, חשוב וקליל אשר עשוי לסייע לכם לישון טוב יותר בלילה, עשוי לסייע לכם להקל על מגוון מיחושים מהם סובלים הזאטוטים הקטנים, עשוי לסייע לכם להבין טוב יותר מה הקטנים מבקשים להביע ללא יכולת מילולית – ואף חשוב לא פחות, קורס זה גם עשוי לסייע לחדד את הקשר הבין אישי עם הילדים הרכים שממש בחודשים האחרונים הגיחו לאוויר העולם.
קורס עיסוי תינוקות הנו קורס חשוב ביותר ואף מאוד מהנה – הן עבור התינוק והן עבור ההורה. עם זאת, אין לטעות שמדובר בקורס העשרה ותו לא, וזאת כי בין היתר גם ישנם קורסים אשר מיועדים עבור אנשי מקצוע שמגיעים מנישת הרפואה האלטרנטיבית ואף מנישת העיסויים המקצועיים, כך שבאמצעות קורס עיסוי תינוקות הם עתידיים להגדיל את סל השירותים ומכאן פשוט מאוד להרוויח יותר.

קורס עיסוי תינוקות
קורס עיסוי תינוקות אשר מיועד להורים, מיועד לסייע הן לתינוק והן להורה, וזאת כיוון שמוכח שמגע אימהי, ואף עיסוי בפרט, עשוי להעניק לזאטוט הרך תחושת ביטחון רבה - עובדה אשר עשויה להשפיע באופן ישיר על ביטחונו העצמי גם כדמות יותר בוגרת. כמו כן, ציינו שקורס זה גם חשוב ביותר עבור ההורה אשר מבקש להבין מה מציק לילדו ואף כיצד הוא יכול לסייע לו באופן טבעי ובריא, ועל כן אכן ניתן למצוא שהורים רבים מוצאים את הזמן לעבור את הקורס.

לימודי עיסוי תינוקות
הורים רבים שהתינוקות שלהם סובלים מליחה מרובה, שיש להם בעיות שינה, או שיש להם בעיות עיכול, למדים אט אט שעיסוי עשוי לסייע רבות, ועל כן הם נחשפים לקורס זה מתוך צורך. לעומת זאת, יש הורים שאינם פונים לקורס עקב צורך מסוים, אלא הם פשוט מאוד מבקשים להעמיק את הקשר עם הרך הנולד ואף לתמוך בתחושת הביטחון שלו.
לבסוף ישנה הקבוצה השלישית של אנשי המקצוע, אשר מבקשת לעבור לימודים אלו על מנת לגדיל את נתח העבודה, כלומר על מנת להגדיל את קהלי היעד, וזאת כי מלבד שירותי שיאצו ורפלקסולוגיה, כעת בזכות הקורס הם גם יודעים להעניק שירות מבוקש לקבוצות יעד נוספות.

תכני הלימוד בקורס עיסוי תינוקות
קורס עיסוי תינוקות מעביר בכול קורס מידע מעט שונה, אך באופן כללי הוא מכיל מידע חשוב אודות אלו שמנים מותאמים עבור תינוקות, היכן ניתן לרכוש אותם ואף כיצד ניתן לרקוח שמנים מגוונים באופן עצמי ובכך להקל את ההוצאות. כמו כן, קורס זה מלמד היכן יש לעשות עיסוי עבור בעיית ליחה והיכן יש לעשות עיסוי עבור בעיות עיכול וכמובן שגם מדברים רבות על כיצד, וזאת לצד שלל הדגמות.
עוד נציין שקורס עיסוי תינוקות מתמקד בלמידת קריאת סימני הבכי וההתנהגות של התינוק, וזאת על מנת שניתן יהיה להסיק כיצד מומלץ יהיה לנהוג בכול רגע נתון. עדו נציין שיש קורסים שגם כוללים שיעורי רפלקסולוגיה, כאשר יש מגוון קורסים משלימים, למשל לימוד שיאצו, אך פה כבר מדובר בקורסים נפרדים, למרות שכן ניתן למצוא קורסים שמשלבים בין מגוון הנושאים.

איפה לומדים קורס עיסוי תינוקות?
כיוון שכיום הרפואה האלטרנטיבית הפכה להיות מוכרת ומאוד מוערכת וכל מה שנוגע לקשר הישיר שבין הגוף לנפש מקבל חשיבות יתרה, ניתן למצוא יותר ויותר קורסים עבור עיסוי תינוקות, כאשר בין היתר ניתן למצוא קורסים במגוון קופות החולים ובמגוון מכללות עבור רפואה משלימה. כמו כן, גם לא חסרים מרצים פרטיים אשר מעבירים את עיקרי הדברים בקבוצות מצומצמות, ואף ניתן למצוא שקורסים מעין אלו מועברים עבור הורים, אנשים שבאים מהתחום ואף באופן של קבוצות קטנות לצד למידה פרטנית של אחד על אחד.

מיהו קהל היעד ללימודי קורס עיסוי תינוקות?
בגדול ניתן למצוא שקהל היעד אשר מיועד לעבור לימודי עיסוי תינוקות מורכב משלוש קבוצות עיקריות: קבוצה ראשונה נוגעת להורים אשר מבקשים לטפל בבעיה נקודתית של ילדיהם (כגון בעיית שינה או עיכול). בקבוצה השנייה ניתן למצוא הורים אשר שמעו על הקשר הייחודי שבין עיסוי שניתן על ידי ההורה לבין חיזוק תחושת הביטחון (או פשוט הורים שמבקשים לחדד את הקשר האישי מול הילד), כאשר בקבוצה זו ניתן למצוא לא מעט אבות אשר מבקשים לצמצם את הפער בחיבור לילד, ולו כי הם אינם מניקים ועל כן חשים שהם זקוקים לפעילות ייחודית  משלהם אל מול הילד.
 לבסוף ניתן למצוא קבוצת מטפלים בתחום הגוף ונפש אשר מבקשים להגדיל את סל השירותים שהם יודעים להציע, כאשר בקבוצה זו גם ניתן למצוא קבוצות של אנשי מקצוע אשר מבקשים להפוך מקצוע מעין זה למקצוע מרכזי, או לכל הפחות למקצוע משלים. פה נעצור לרגע ונציין שמי שמבקש לעבור לימודים מעין אלו, צריך להיות טיפוס מקצועי, פדנט, שאוהב ילדים ומאמין ברפואה משלימה.

מהם תנאי הקבלה לקורס קורס עיסוי תינוקות?
על השאלה מהם תנאי הקבלה לקורס עיסוי תינוקות, נענה באופן שמתייחס פעם אחת להורים ופעם שנייה לאנשי מקצוע. ובכן כל עוד מדובר באנשי מקצוע, הרי שניתן למצוא שהקורסים אשר מיועדים עבורם מצריכים 12 שנות לימוד לצד מעבר מוצלח של ראיון אישי, כאשר יש קורסים שגם מבקשים ניסיון מוכח בתחומים משיקים. עם זאת, אם הקורס מיועד עבור הורים, הרי כל שעליהם לעשות על מנת להתקבל לקורס זה בעצם להירשם – כלומר להביע נכונות ולמצוא מעט זמן.

משך הלימודים בקורס עיסוי תינוקות

באופן כלי מי שמבקש לעבור קורס עיסוי תינוקות, מהר מאוד עתיד לגלות שהוא יכול לשלב קורס מעין זה עם שגרת חיים שוטפת, וזאת מבלי לשנות אותה. כיצד? בזכות ההבנה שהרבה מהתלמידים הם בעצם הורים בעלי שלל התחייבויות נוספות. אי לכך, קורס עיסוי תינוקות מתקיים ברוב המוסדות בשעות הערב, הוא נערך פעם בשבוע, כאשר באופן כללי לא מדובר ביותר משישה מפגשים וכל מפגש אינו עולה על שעתיים.

תעודה/ הסמכה מקצועית לבוגרי הקורס
רוב הקורסים אשר מיועדים להורים, הם לרוב ללא תעודה מסודרת, אך מי שמבקש לעבוד בתחום, מוטב אם מראש יבחן איזה מוסד לימודי מעניק תעודת הסמכה מטעם הקורס, וזאת על מנת שבסופו של יום הוא יחזיק בתעודה שתפתח עבורו מספר דלתות.

אפשרויות תעסוקה לבוגרים
אנשים שפונים אל קורס עיסוי תינוקות, לרוב יימצאו שהם יכולים להתחיל להעביר קורסים פרטיים משל עצמם, ומי שגם מתמחה בשלל נישות נוספות, מהר מאוד יילמד שבנוסף לכל הוא מוזמן להעשיר את היקף העבודה.  מכאן שבוגרים רבים הופכים להיות עצמאיים, אך גם עשויים להשיג עבודה כמדריכים לנושא בשלל מוסדות, למשל בקופות חולים במחלקה לרפואה משלימה. עוד נציין שעצמאיים בתחום מרוויחים יפה, כלומר ביכולתם להשתכר כ150 ₪ עבור שעת טיפול, כך שגם אם מדובר בעבודה משלימה, היא עשויה להתגלות כמאוד כדאית.

סנן מוסדות לימוד לפי איזור גיאוגרפי:

קבל מידע על קורס עיסוי תינוקות ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על קורס עיסוי תינוקות

 

סרטוני וידאו על קורס עיסוי תינוקות
קורס עיסוי תינוקות בוינגייט
המרכז לרפואה משלימה של מכון ווינגייט מציע קורס עיסוי לתינוקות. הקורס מאפשר לתלמידיו ללמוד אודות עיסוי לתינוק בצורה מקצועית ומושכלת שתתרום רבות להתפתחותו
  • תעסוקה לבוגרי מכללת תילתן
    תעסוקה לבוגרי מכללת תילתן
  • קצת על קורס עיסוי לתינוק
    קצת על קורס עיסוי לתינוק
  •  ללמוד עיסוי לתינוקות
    ללמוד עיסוי לתינוקות

מאמרים מקצועיים בנושא קורס עיסוי תינוקות

  • להפוך למפעיל תינוקות במים
    להפוך למפעיל תינוקות במים
    חושבים לעסוק בהפעלה לגיל הרך, לסייע בהתפתחות התינוקות במים, שהם סביבה שהיא כה נוחה ונעימה עבורם? לימודי הפעלת תינוקות במים עשויים לעניין במיוחד אתכם. בכתבה הבאה תמצאו את כל הפרטים אודותם....המשך
  • שאלות תשובות-עיסוי תינוקות
    שאלות תשובות-עיסוי תינוקות
    בעזרת עיסוי תינוקות תוכלו לסייע בהקלה על כאבי התינוק שלכם וכמובן לעניק תחושת בטחון. רבים מההורים פוחדים בשל הגודל של התינוקת והפחד להכאיב לו. כאן תוכלו למצוא מספר שו"ת שחייבים לדעת לפני שפונים לקורס!...המשך
  • מה לומדים בקורס עיסוי?
    מה לומדים בקורס עיסוי?
    קורס עיסוי ילמד אתכם פרטים על גוף האדם, על אנטומיה ופיזיולוגיה של הגוף וזאת בכדי להוות בסיס למתן טיפול ראוי ומתאים ולהשפיע על בריאות החברה באמצעותו. חושבים שאתם מתאימים? מחפשים מקצוע טיפולי? כל הפרטים...המשך
  • איך לומדים עיסוי תינוקות?
    איך לומדים עיסוי תינוקות?
    עיסוי הוא דרך נהדרת ופשוטה בשביל ההורים הטריים כשהם רוצים להביע אהבה כלפי תינוקם ולהשרות עליו תחושת רגיעה וביטחון. עם זאת, רגישותם של תינוקות, מחייבת ביצוע מקצועי ונכון על העיסוי ובהתאם לכללים שונים. ...המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

תחומי לימוד קרובים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú