סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על תואר ראשון בהנדסת מערכות מידע
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

תואר ראשון בהנדסת מערכות מידע

כאן תוכלו למצוא את כל המוסדות האקדמאים ללימודי מערכות מידע. אם הינכם מעוניינים בתחום לימודי זה ביחרו אחד או יותר מהמוסדות המצויינים מטה, פנו אליהם דרך דף צור הקשר ונציג יחזור אליכם תוך שעות ספורות עם מידע נרחב בנושא לימודי מערכות מידע.

סנן מוסדות לימוד לפי איזור גיאוגרפי:

קבל מידע על תואר ראשון בהנדסת מערכות מידע ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על תואר ראשון בהנדסת מערכות מידע

הנדסת מערכות מידע, במהותה, מהווה הכלאה בין שני מקצועות פופולאריים- הנדסת תעשייה וניהול מחד, ומדעי המחש מאידך. בהגדרתה, עוסקת הנדסת מערכות המידע באפיון, עיצוב, תכנון ושילוב של כלי תוכנה התומכים בתפעול וניהול ארגוני במסחר, התעשייה ובמתן שירותים. כך, למעשה, מהווה כל גוף העוסק בייצור, במסחר או במתן שירותים חלק מתעשייה הנזקקת לשירותיו של מהנדס מערכות מידע. בהתאם לצורך זה, ידוע מקצוע זה בדרישה הרבה אליו, כמו גם בגיוונו הרב. עם השנים הפכו מערכות המידע, פשוטו כמשמעו, לבסיס שעל פיו מתקבלות החלטות בכל דרג של ארגון, מפעל וחברה, כמו גם בסיס לקבלת החלטות עבור יחידים, משפחות, ממשלות, מוסדות ועוד. לימודי הנדסת מערכות מידע אורכים ארבע שנים ומזכים בתואר B.Sc במדעים, המכשיר מהנדסים לתכנן, לתפעל ולנהל מערכות מידע ממחושבות, לארגן ולמחשב מסגרות כלכליות ותעשייתיות גדולות. יצוין, כי ניתן ללמוד הנדסת מערכות מידע גם במסגרת לימודי הנדסאים.

כיצד מתנהלים לימודים לקבלת תואר בהנדסת מערכות מידע?
לימודי הנדסת מערכות מידע שואפים להקנות בקיאות בהיבטים הטכנולוגיים של מערכות מידע של חומרה ותוכנה, כמו גם בהיבטים ארגוניים ואנושיים שלהם רלוונטיות בכל הנוגע להבטחת פעילותן המיטבית של אותן מערכות. כך, במהלך לימודי הנדסת מערכות מידע רוכשים הסטודנטים עקרונות וכלים, המהווים בסיס ידע רחב בכל המדובר במערכות ממוחשבות הממוקמות בסביבה טכנולוגית מודרנית: תכנון והקמת מערכת מידע ממוחשבת כגון מסדי נתונים, מערכות מבוזרות ורשתות תקשורת; והגשרה בניהול ותפעול המערכות תוך שיתוף פעולה נכון עם הנהלות, לקוחות ועובדים. הלימודים מספקים תכנים עשירים במגוון תחומים ובהם: מערכות מידע; מתמטיקה; סטטיסטיקה וחקר ביצועים; מדעי המחשב, ההנדסה, הניהול והכלכלה; ואנגלית.

מהן אופציות התעסוקה העומדות בפני בוגר תואר ראשון בהנדסת מערכות מידע?
בוגרי תואר ראשון בהנדסת מערכות מידע עשויים למצוא את עתידם בשלל תחומים ומקצועות אופציונאליים, כגון: אפיון צרכי מחשוב בארגונים; ביצוע חקר ישימות של מערכות מחשב; פיתוח מערכות אבטיפוס; ניתוח ועיצוב תוכנה, בסיס נתונים ומנשקי משתמשים; שימוש בכלי הנדסת תוכנה; ויישום, תכנות, תפעול וניהול של מערכות מידע ויחידות מחשב. כל אלה יכולים להתבצע בארגונים שונים בסקטור הפרטי או הציבורי ובהם: בתי תוכנה; משרדי ממשלה; בנקים; חברות ייעוץ למחשוב; חברות כספים וביטוח; מוסדות רפואיים; מפעלי תעשייה; ארגוני שיווק ומסחר אלקטרוניים; חברות ועסקים הנוגעים לכל אחד מקשת תחומי פעילות המחשבים והתוכנה; חברות היי-טק; ומוסדות ומשרדים ממשלתיים וביטחוניים.

הודעות אחרונות בפורום הנדסה

מנהל/ת פורום:עופר אטלס

תפקיד:מנהל תוכן- פורטל הלימודים ToStudy

פורטל הלימודים TOSTUDY
עופר
עופר אטלס, עורך התוכן ומנהל פורטל הלימודים ToStudy. אשמח לענות על כל שאלה.

נושא ההודעה

 

מחבר

תאריך

אייל טיגרןאייל טיגרןמישהו אולי יודע
אייל טיגרן10:18 07-04-2014
אני מתעניין בלימודי הנדסה אזרחית, מישהו יודע מתי הימים הפתוחים של הטכניון ושל אוניברסיטת אריאל?
מנימנימכללת עזריאלי
מני14:18 31-03-2014
יש למישהו את הסילבוס של שנה א הנדסת תוכנה

מאמרים מקצועיים בנושא תואר ראשון בהנדסת מערכות מידע

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú