סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על תואר ראשון בהנדסה חקלאית
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

תואר ראשון בהנדסה חקלאית

ריכזנו עבורכם את כל המקומות בהם ניתן לעשות תואר ראשון בהנדסה חקלאית ולכם כל מה שנותר לעשות הוא רק למלא את פרטיכם בדף צור הקשר של כמה מן המקומות המצויינים מטה ונציג יחזור אליכם במהרה עם כל המידע לגבי לימודי הנדסה חקלאית 

לצערנו לא נמצא באינדקס ToStudy אף מכללה אשר מלמדת את מה שחיפשת

השאר פרטיך ואנו נחזור אליך במידה ונמצא מכללה מתאימה

שם:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על תואר ראשון בהנדסה חקלאית

ההנדסה החקלאית באה לחבר בין הצרכים הביולוגיים של מערכות חקלאיות לבין הרצון ליישם טכנולוגיות חדישות הדרושות לשם ייצור ואספקה סדירה של מזון. ההנדסה החקלאית עוסקת בפיתוח של טכניקות וכלים טכנולוגיים לטובת ייצור מזון איכותי תוך שמירה על איכות הסביבה. זהו מקצוע מגוון ומרתק, המשלב בתוכו יסודות מנוגדים - טבע ותעשייה, טכנולוגיה ומערכות ביולוגיות עדינות, עבר ועתיד.

בניגוד למרבית המהנדסים במקצועות ההנדסה האחרים, עיקר עיסוקו של המהנדס החקלאי הוא בטיפול בסביבה טבעית ומערכות ביולוגיות מורכבות ביותר, כך שהכשרתו ממוקדת ביישום גישות מערכתיות לצורך התמודדות עם מגוון רחב מאד של תחומים (אקולוגיה, ביולוגיה, כימיה, פיסיקה, מכניקה, בקרה, אופטימיזציה, ניהול ועוד).

הנדסה חקלאית הוא מקצוע המשלב עיסוק במדעי החיים ובמדעי ההנדסה ומטפל במכלול הטכנולוגיות ההנדסיות הקשורות לחומרים הטבעים: מים, קרקע, צמח ואוויר. ישראל נמצאת בחוד החנית של החקלאות המודרנית בפיתוח זנים ומוצרים, בהעלאת התפוקה החקלאית, בפיתוח של טכנולוגיות חקלאיות ובפתרון בעיות המחסור במים. ישראל מייצאת מוצרי חקלאות, תעשיה חקלאית וידע מתקדם.

מה הם תכני לימודי הנדסה חקלאית?
לימודי תואר ראשון בהנדסה חקלאית נמשכים 4 שנים ובסופם זוכה הבוגר בתואר מוסמך למדעים בהנדסה חקלאית (BSc). במהלך הלימודים מקבלים הסטודנטים בסיס רחב במגוון התחומים של ההנדסה החקלאית, לשם יישומו בתחומים שונים ומגוונים. לימודים אלה בטכניון כוללים שתי מגמות - מגמת מים, קרקע וסביבה, ומגמת מיכון חקלאי. בשתי המגמות ניתן לבחור בהתמחויות בנושאים שונים: חישה ובקרה (מבוא לחישה מרחוק בחקלאות, חישת מיקרוגלים לנושאי סביבה בחקלאות, תכן מערכות בקרה, אוטמציה, חיישנים ומדידות, בקרת איכות בביו  תהליכים ועוד), ניהול, סביבה, הנדסת איכות, לימודי הנדסה קלאסים, אגרוביולוגיה, קירור, ייבוש והובלת תוצרת חקלאית, אקולוגיה הנדסית, טרקטורים ועבירות רכב, שחרור מבוקר של דשנים, טכנולוגיה, תופעות מעבר במערכות ביולוגיות וסביבתיות, קרקע (פיסיקה של הקרקע, תהליכי מעבר בסביבה נקבובית, השקיה, ניקוז, מכניקה של קרקע, יחסי מכונה קרקע, שימור קרקע, שטיפת קרקעות מלוחות וטיובן, בעיות סביבתיות במערכת הקרקע ועוד), מים (מאגרי מים, בקרת מערכות מים, חקלאות מים, יחסי מים קרקע צמח ועוד), מושגי יסוד בביולוגיה ובתהליכי ייצור חומר צמחי,  פיסיולוגיה של הצמח, בקרת אקלים בחממות ועוד.

היכן ניתן ללמוד הנדסה חקלאית לתואר ראשון בארץ?
כיום ניתן ללמוד הנדסה חקלאית בטכניון בלבד.

הודעות אחרונות בפורום הנדסה

מנהל/ת פורום:עופר אטלס

תפקיד:מנהל תוכן- פורטל הלימודים ToStudy

פורטל הלימודים TOSTUDY
עופר
עופר אטלס, עורך התוכן ומנהל פורטל הלימודים ToStudy. אשמח לענות על כל שאלה.

נושא ההודעה

 

מחבר

תאריך

אייל טיגרןאייל טיגרןמישהו אולי יודע
אייל טיגרן10:18 07-04-2014
אני מתעניין בלימודי הנדסה אזרחית, מישהו יודע מתי הימים הפתוחים של הטכניון ושל אוניברסיטת אריאל?
מנימנימכללת עזריאלי
מני14:18 31-03-2014
יש למישהו את הסילבוס של שנה א הנדסת תוכנה

מאמרים מקצועיים בנושא תואר ראשון בהנדסה חקלאית

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú