סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על תואר ראשון בבריאות הסביבה
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

תואר ראשון בבריאות הסביבה

תחום לימודי בריאות הסביבה לתואר ראשון הוא אחד הנושאים המרתקים והענפים ביותר שסטודנט יכול לקחת על עצמו. הסטודנט ייחשף לידע רב בתחום המדעים המדויקים, הנדסה רפואה, אקולוגיה והאדם. רוצה ללמוד לתואר ראשון לימודי בריאות הסביבה? סמן את מוסד הלימודים ברשימה מטה בו הינכם מעוניינים ללמוד, מלאו את פרטיכם וחכו לשיחת טלפון ממוסד הלימודים.

לצערנו לא נמצא באינדקס ToStudy אף מכללה אשר מלמדת את מה שחיפשת

השאר פרטיך ואנו נחזור אליך במידה ונמצא מכללה מתאימה

שם:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על תואר ראשון בבריאות הסביבה

הסביבה בה אנו חיים הופכת מתועשת ומפותחת יותר ויותר ועם ההתפתחות הטכנולוגית והעירונים מגיעות גם סכנות חדשות ומתגברים סיכונים קיימים המאיימים באופן פיזי ומנטלי על כולנו. השפעת הסביבה על האדם החי בה הינה עצומה ומשמעותית וכתוצאה מכך גדלה גם חשיבות הטיפול במפגעים שונים ושמירה על בריאות הסביבה. מציאת גורמי הסיכון ומציאת פתרונות יעילים שיעלימו או יצמצמו אותם הינה הכרחית וחשובה ונלמדת כיום במוסדות לימוד שונים.

מה מקנים לימודי בריאות הסביבה לסטודנט?
עיסוק ולימוד בתחום בריאות הסביבה הינו צורך בסיסי ויחד עם זאת משלב רצון של העוסקים בו בשיפור סביבת החיים ממניעים אידיאולוגיים ואחרים. זהו שילוב פורה בין תחושת שליחות המספקת את שאפתם ומטרתם של אלה שעבורם שמירה על איכות הסביבה ובריאותה היא דרך חיים. הבנת מנגנוני סביבה כמו נושאים בזיהום ופתרונות איכות המים, זיהום אוויר ברמה גלובלית ופרטנית ועוד מספקים העמקה בתחום הקרוב לליבם וממקצע אותם בו זמנית.

מה הם נושאי הלימוד בלימודי בריאות הסביבה?
בין שאר הנושאים בהם ייתקלו אלה שיבחרו ללמוד ולעסוק בתחום ניתן לציין טיפול והכרה של משאבי מים, הידרולוגיה, טיפול בשפכים ביתיים ושפכים תעשייתיים, איכות האוויר, עיסוק ברעש ונזקיו, בטיחות קרינה רדיואקטיבית, זיהום הקרקע והסביבה, מיקרוביולוגיה, גהות תעסוקתית, טיפול בחומרים מסוכנים וסוג פסולת לוחמה במזיקים ועוד. כל אלה ישולבו יחד עם בסיס ממקצועות הביולוגיה, הכימיה, הרפואה וההנדסה.

אופציות תעסוקה בתחום בריאות הסביבה
נושא בריאות הסביבה , סביבה ירוקה ואקולוגיה חזק מאוד והרבה קמפיינים נבנים על סמך זה. גם בעולם החקיקה והמנהל מטפלים בנושא איכות הסביבה ובריאותה, גם ברמה החוקתית והמדינית רוכשים ידע תחום התכנון הפיזי. בנושא זה יילמדו היחסים בין התכנון ובין תחומי איכות הסביבה, ההיבט המשפטי והבריאותי של איכות הסביבה בישראל דרך סוגיות מרכזיות בתחום וגישות ועקרונות במנהל הציבורי.  רכישת ידע זה יכולה לסייע להשתלב במשפט בריאות הסביבה, במערכות הבריאות, במחקרים ועוד.

מאמרים מקצועיים בנושא תואר ראשון בבריאות הסביבה

  • תואר ראשון בתזונה
    תואר ראשון בתזונה
    תזונאים הם מומחים בהתנהלות נכונה בצריכת מזון ותזונה באופן כללי, הם מייעצים לאנשים מה לאכול בכדי לחיות באורח חיים בריא וכדומה.. מעוניינים במקצוע התזונאי? בואו לשמוע את כל הפרטים על תואר ראשון בתזונה!...המשך
  • לימודי פיתוח חיסונים
    לימודי פיתוח חיסונים
    חיסונים – בין אם ניתנים באופן חיצוני או בין אם הם מהלך טבעי של הגוף עלולים להיות הליך מסוכן ואף קטלני. תפקיד החיסון הוא להפחית את הסיכון להדבקות תוך פיתוח חסינות למחלה. פיתוח החיסונים המלאכותיים נעשה ...המשך
  • ללמוד הפרעות בתקשורת
    ללמוד הפרעות בתקשורת
    ישנם לא מעט אנשים בין אם זה ילדים ובין אם זה מבוגרים אשר סובלים מבעיות בתקשורת כמו למשל אוצר מילים דל. מטפל בהפרעות בתקשורת מסייע לאותם אנשים לעבוד על הבעיות כדי לפתור אותן על הצד הטוב ביותר....המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú