סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על תואר ראשון בהנדסה רפואית
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

תואר ראשון בהנדסה רפואית

בדף זה תוכלו למצוא את כל המוסדות המובילים בארץ לתואר ראשון בהנדסה רפואית. ביחרו את המוסד המתאים לכם ביותר, השאירו פרטים באמצעות דף צור הקשר ונציג מטעם המוסד יחזור אליכם בהקדם עם מידע על לימודי הנדסה רפואית 

סנן מוסדות לימוד לפי איזור גיאוגרפי:

קבל מידע על תואר ראשון בהנדסה רפואית ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על תואר ראשון בהנדסה רפואית

הנדסה רפואית היא תכנית אקדמאית צעירה יחסית, אשר נולדה מתוך הצורך למתן פתרונות עבור בעיות אבחון וטיפול רפואי. זאת, תוך שילוב יסודות ההנדסה ומדעי הרפואה למטרות שיפור האבחון והטיפול הרפואי. במהלך עבודתו מתמוד המהנדס הרפואי עם מגוון רחב של נושאים, ובהם עיבוד אותות ותמונות, פיתוח מערכות תקשורת, פיתוח חיישנים והתקנים רפואיים, מזעור ציוד טכנולוגי ועוד. כך, פתח העיסוק בתחום ההנדסה הרפואית אין ספור שיטות ריפוי ומעקב חדשניות, המבוססות על טכנולוגיות מתקדמות. בשל יוקרתו ומורכבותו של התחום, הוקמו בשנים האחרונות חברות הזנק רבות העוסקת בו, ואלה גרמו באופן ישיר לביקוש הולך וגדל לבוגרי הנדסה רפואית בשוק העבודה. עם הביקוש גדל גם ההיצע, כך שכיום מציעים מוסדות רבים להשכלה גבוהה את האופציה לקבלת תואר ראשון בהנדסה רפואית/ביו רפואית.

מה כולל מסלול לימודי ההנדסה הרפואית?
לימודי תואר ראשון בהנדסה רפואית מקנים לסטודנט ידע רחב בתחומים הקשורים בהנדסה וברפואה כאחד. לצד קורסים העוסקים בהמטעת יסודות מדעיים והנדסיים, כוללים הלימודים בשלביהם המתקדמים גם תכנים בנושאי הפיסיקה, המכניקה, המתמטיקה וההתסברות, וכן בנושאי מערכות קליניות ומכשור מתקדם. מסלול הלימוד מזכה בבחירת תחום התמחות, כגון הנדסה קלינית, הנדסת מערכות מידע רפואיות, פיתוח מערכות תקשורת עבור רפואה מרחוק, עיבוד אותות, מכניקת מערכות פיסיולוגיות ועוד.

מהן אפשרויות העומדות בפני בוגר לימודי הנדסה רפואית?
בסיום הלימודים, האורכים כארבע שנים, מוענק לבוגר המסלול תואר BSc במדעי ההנדסה הרפואית. תואר זה מזכה את הבוגר ברישום בפנקס המהנדסים, ללא כל צורך בהכשרה נוספת לאחר סיומו. עם זאת, בוחרים בוגרים רבים להמשיך ללימודי תואר שני בתחום ההנדסה הרפואית או בתחומים מקבילים. בשל אופיו היוקרתי של תחום ההנדסה הרפואית, משתלבים בוגריו במשרות מפתח מאתגרות בענפים רבים וביניהם היי טק, חברות מחקר וייצור של מכשור רפואי, בתי חולים ומרפאות פרטיות וציבוריות, ארגונים כלכליים ועוד.

הודעות אחרונות בפורום הנדסה

מנהל/ת פורום:עופר אטלס

תפקיד:מנהל תוכן- פורטל הלימודים ToStudy

פורטל הלימודים TOSTUDY
עופר
עופר אטלס, עורך התוכן ומנהל פורטל הלימודים ToStudy. אשמח לענות על כל שאלה.

נושא ההודעה

 

מחבר

תאריך

אייל טיגרןאייל טיגרןמישהו אולי יודע
אייל טיגרן10:18 07-04-2014
אני מתעניין בלימודי הנדסה אזרחית, מישהו יודע מתי הימים הפתוחים של הטכניון ושל אוניברסיטת אריאל?
מנימנימכללת עזריאלי
מני14:18 31-03-2014
יש למישהו את הסילבוס של שנה א הנדסת תוכנה

מאמרים מקצועיים בנושא תואר ראשון בהנדסה רפואית

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

אזורי לימוד קרובים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú