סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס נטוורקינג
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס נטוורקינג

נטוורקינג הוא אחד הכלים הנפוצים והפופולארים ביותר בעולם השיווק. הנטוורקינג מתבסס על קידום חברה, פרויקט או מוצר כלשהו באמצעות יצירת רשת של קשרים, כאשר כל קשר מניב תועלת אחרת. כל אדם שמעוניין לשווק עצמו, להגדיל רווחים בחברתו ולעסוק בNetworking מוזמן לסמן את מוסדות הלימוד הקורצים לו ברשימת המוסדות מטה. לאחר סימון המוסדות יש למלא את פרטיכם ונציג ממוסד הלימודים יחזור אליכם במהרה.

לצערנו לא נמצא באינדקס ToStudy אף מכללה אשר מלמדת את מה שחיפשת

השאר פרטיך ואנו נחזור אליך במידה ונמצא מכללה מתאימה

שם:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על קורס נטוורקינג

Networking, או בעברית – רישות, הינו מושג שיווקי המתייחס ליצירה וקידום של קשרים עם אנשים וחברות בסביבתנו. בעולם העסקי מדובר על מינוף העסק באמצעות הרחבת מעגל הקשרים העסקיים ורכישת כלים לקידום מטרות הארגון. ניהול נכון של קשרים ובניית מערכת תקשורת עם קהל יעד ולקוחות פוטנציאליים וכן ניהול אינטראקציה בצורה נכונה יכולות להביא לבניית פלטפורמה שיווקית שתספק קידום אישי ומקצועי הן לאדם הפרטי והן לחברה או לארגון.

מהם נושאי הלימוד בקורס נטוורקינג?
קורס נטוורקינג מציע נגיעה במגוון נושאים כנדרש מהמיומנויות שמצריך התחום. בין היתר תיערך היכרות עם יסודות השיווק ויילמדו נושאים כגון ניהול ערוצי שיווק ומודיעין שיווקי, ניהול תקשורת שיווקית, מבוא לנטוורקינג ורישות עסקי, בניית רשתות קשרים חזקות, פיתוח וטיפוח קשרים עסקיים לטווח ארוך, הגדרת קהלי יעד, תהליכי קניה והתנהגות צרכנים, העברת מסרים מהירה ואפקטיבית ועוד.

מהן המטרות בקורס נטוורקינג?
בכדי להשיג תוצאות מעשיות בקידום וייעול השגת המטרות העסקיות באמצעות נטוורקינג יש צורך בלימוד הטכניקות התיאורטיות וכן ביכולת יישום שלהן בפועל. מטרת קורס נטוורקינג היא להביא לרכישת הידע, הכלים והכישורים לבניית מעגל קשרים בצורה נבונה ויעילה על מנת שתישמר לאורך זמן. בין היתר יירכשו יכולות במיפוי קשרים קיימים, טיפוח ופיתוח קשרים לטווח ארוך, ניהול קשרים והפיכתם לרווחיים ועוד.

למי מיועד קורס נטוורקינג?
ישנם מספר סוגים של שימוש בנטוורקינג למטרות שונות. קורס נטוורקינג המתמקד בפן העסקי מיועד בראש ובראשונה לבעלי עסקים או ספקי שירותים שונים המעוניינים ללמוד אודות דרכים אפקטיביות להגדיל מאגר הלקוחות ומעגל הקשרים של החברה או העסק, שיביאו לייצור הזדמנויות עסקיות ויגדילו את ההכנסות ואת ההצלחה העסקית. 

מאמרים מקצועיים בנושא קורס נטוורקינג

  • איך לרכוש קשרי עבודה?
    איך לרכוש קשרי עבודה?
    איך לייצר Small Talk מוצלח? איך להגיע לדרגות בכירות גם כשאת אישה? איך להתמצא בפוליטיקה הארגונית? להגיע לארוע עסקי ולצאת עם קשרים? איך לשגשג בעסק או לדעת שתמיד יש אפשרות לפתוח עסק נוסף עם שותף?...המשך
  • כללים לנטוורקינג מוצלח
    כללים לנטוורקינג מוצלח
    אומנם נטוורקינג הוא דבר שאנחנו עושים באופן טבעי משום שאנו חיים בסביבת אנשים כמעט כל העת. אך נטוורקינג מוצלח זו אמנות של ממש שיכולה להביא לתשואה רבה. ניתן ללמוד כיצד לבצע נטוורקינג בצורה נכונה ...המשך
  • קורס נטוורקינג לאנשי עסקים
    קורס נטוורקינג לאנשי עסקים
    הנטוורקינג, או רישות בעברית, אינו חשוב רק לחיינו האישיים, כי אם גם לקריירה שלנו ולקידום החברה או העסק שבשמו אנו עובדים. עולם העסקים לא היה יכול להתקדם ולהתפתח ללא קשרים בין אנשים שונים. רישות טוב יכול...המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú