סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס ממונה אנרגיה
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס ממונה אנרגיה

כל מפעל חייב להכשיר ממונה אנרגיה אשר יהיה מופקד באופן אינטנסיבי על האופן בו מנהולת האנרגיה במפעל. ממונה אנרגיה אשר יעשה עבודתו נאמנה, יקטין באופן משמעותי את הסיכוי להיווצרות מפגע בטיחותי ובנוסף יעזור להתיעלות הכללית של המפעל. שילחו את פרטיכם אל בתי הספר המלמדים קורס ממונה אנרגיה ואשר בחרנו למקמם בעמוד זה.

קבל מידע על קורס ממונה אנרגיה ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על קורס ממונה אנרגיה

תקנות משרד האנרגיה בישראל קובעות כי כל מפעל או ארגון חייב בהעסקה של ממונה אנרגיה שאמון על פיקוחה של צריכת אנרגיה בארגון באופן יעיל וחסכוני. על הממונה להיות מוסמך ובעל תעודה שמאושרת על ידי משרד התשתיות והאנרגיה ומעידה על הכשרתו. הדרך לקבלת תעודה כזו עוברת בקורס ממונה אנרגיה מוסמך, שמקנה כלים תיאורטיים ופרקטיים כאחד בניהול ושימור של אנרגיה, התייעלות וחסכון ארגוני בנושא, פיקוח והפחתה של שריפת דלקים, מזעור של תקלות ונזקים ובטיחות בתפעול המערכות השונות.

מהי תכנית הלימוד בקורס ממונה אנרגיה?
במהלך הקורס תיעשה היכרות מקיפה עם משק האנרגיה, אופן הניהול של מערכות אנרגיה מתקדמות ודרכי פיקוח וחיסכון. נושאי הלימוד המגוונים יכללו בין השאר: לימוד תכונות של מינים שונים של דלקים, שימושי אנרגיה חשמלית, טיפול במים, דרכים לשימור אנרגיה וידיעת התקנות במדינת ישראל בנושאי איכות הסביבה, בידוד תרמי מבני, הכרת תהליכי שריפה ושימושי קיטור, פתרון תקלות שונות ודרכים לצמצום נזקי סביבה וייעול ארגוני. בין היתר יבוצעו סדנאות ותרגולים שיקנו כלים מקצועיים לצד סיורים ולימוד עיוני של החומרים הרלוונטיים.

מיהו קהל היעד הרלוונטי לקורס ממונה אנרגיה?
קורס ממונה אנרגיה מוסמך מיועד לעוסקים במערכות האנרגיה בתחומים השונים: מנהלי עבודה, אנשי אחזקה, עובדי חשמל, עובדים מתחום בתי המלון ובתי החולים ולמבקשים להיות בעלי תעודה מקצועית המבוקשת בשוק העבודה. יש לציין כי במקרים בהם נשלחים עובדים מטעם ארגון כלשהו במטרה לשפר את אופן פעולתו ייחשב הקורס כהשתלמות המוכרת במס.

מהן אפשרויות התעסוקה לבוגרי קורס ממונה אנרגיה?
בוגרי הקורס שימלאו אחר דרישות הקורס ויתמודדו בהצלחה עם בחינות הגמר יזכו בתעודת גמר של ממונה אנרגיה מוסמך מטעם משרד התשתיות הלאומיות. אפשרויות התעסוקה הרבות שיעמדו בפניהם יכללו תפקידי ניהול ופיקוח בתחום האנרגיה למוסדות וארגונים עסקיים וממשלתיים וכן תעסוקה במגזר הפרטי.

מאמרים מקצועיים בנושא קורס ממונה אנרגיה

  • ממונה בטיחות בחשמל
    ממונה בטיחות בחשמל
    במוסדות שונים ישנו ממונה בטיחות בשטח, אולם רוב הידע שלו בתחום הבטיחות על החשמל לוקה בחסר, או שלאנשי מקצוע החשמל והאלקטרוניקה חסר ידע בתחום הבטיחות. תפקידו של הממונה על הבטיחות בעבודה מוגדר ...המשך
  • קורס מומחה חסכון באנרגיה
    קורס מומחה חסכון באנרגיה
    על סדר היום העולמי עומדים נושאים רבים שקשורים לחסכון באנרגיה, גם בארץ נעשים נסיונות כנים למנף את נושא החיסכון באנרגיה. מצד אחד אנחנו נדרשים לחסכון כלכלי בכל מה שנוגע לעלויות האנרגיה ומצד שני יש צורך בהול...המשך
  • קורס הכשרת ממונה אנרגיה
    קורס הכשרת ממונה אנרגיה
    לאור התקנות החדשות (יחסית) שפורסמו בדבר צריכת החשמל, מחויבים צרכני האנרגיה שצריכת האנרגיה הממוצעת שלהם עולה על סכום מסוים למנות לשם כך אחראי לשימור אנרגיה. קורס זה קיים בכדי להכשיר את מי שצריכת ...המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

תחומי לימוד קרובים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú