סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס ניהול פרוייקטים בבנייה
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס ניהול פרוייקטים בבנייה

קורס ניהול פרוייקטים בתחום הבנייה, הינו קורס מאוד מבוקש ויוקרתי קורס זה נותן מגוון עשיר ונרחב של כלים ומיומנויות להקמה וניהול של פרוייקטים בתחום הבנייה, דבר היכול להפוך ליתרון מאוד גדול לאלו שבחרו להתמקצע בתחום זה. פרוייקטים אלו דורשים הבנה מאוד גדולה בנושאים מגוונים כגון: שוק הנדלן המקומי, תחומי העיסוק השונים בענף הבנייה, לוחות זמנים, תחומי רגולציה ומנהל בתחום הבנייה ועוד. פנו עוד היום אל בתי הספר המופיעים ברשימה זו לשם קבלת מידע על הקורסים.

מי שחובב בנייה, מוקסם ממגוון המהלכים השונים שעומדים בפני העמדה של מבנה, שאוהב להעניק תשומת לב לפרטים, שאכפת לו משלמות, שיודע לפקח על מגוון משימות בו זמנית, שמסופק מתוצאות שעומדות מוכנות בתום עבודה ממושכת, שיודע לפקח על בעלי מקצוע שונים ואף שמבקש להתקדם  בתחום הבנייה ובסופו של יום להרוויח משכורות נאות לצד עבודה מאתגרת, דינמית וחשובה – עשוי גם הוא לשקול לעבור קורס ניהול פרויקטים בבניה.
תחום הבניה של היום אינו מה שהיה פעם וזאת כי הקידמה הביאה את אותותיה, יש הרבה יותר נתונים וכללי בטיחות שמצריכים ליישר קו, יש ?רבה יותר שיטות בנייה חדשות שמוטב להכיר, יש הרבה יותר דרישות ואף לוחות הזמנים הרבה יותר צפופים. אי לכך, יזמים רבים מבקשים להיעזר במנהלי פרויקטים מוסמכים בתחום, וזאת על מנת לקצר הליכים, להוזיל עלויות, למנוע טעויות ולהפיק הרבה יותר מאיכות התוצאה. אי לכך, כיוון שתחום הבנייה מאז ומתמיד היה בתנופה, ומאז ומעולם נמצא לו ביקוש רב, הרי שיהיה זה רק שקול לקבל הסמכה חשובה עבור תחום חשוב מעין זה. בפלטפורמה זו אתם מוזמנים לקבל את כל התשובות עבור כל השאלות שרק עשויות לצוף בנושא, אתם מוזמנים לקבל ידע אמין, ניטראלי וחשוב עבור קבלת ההחלטה האם לבחור במסלול לימודים מעין זה, ואף מידע חשוב לגבי היכן מומלץ ללמוד, כאשר טוב לדעת שבכול נקודה אתם מוזמנים לעצור ופשוט ליצור קשר ישיר עם אחד מהנציגים האדיבים. אם כן, אם גם אתם תוהים כמה זמן אורך הקורס, מהו התגמול הכספי, או מי אלו המוסדות המובילים – פשוט המשיכו לקרוא!

קורס ניהול פרויקטים בבניה

מי שמחליט לעבור קורס ניהול פרויקטים בבניה, מהר מאוד עתיד לגלות שממש כפי שהתחום עצמו מעניין, כך גם הקורס מאוד מעניין, ולו כי הוא משלב באלגנטיות בין ידע מעשי לבין הכרות מקרוב של מגוון מערכות חדישות וכמובן שגם לא מעט מידע תיאורטי חשוב ביותר. כמו כן, אין מדובר בתקופת לימודים ארוכה במיוחד, וזאת כי גם הקורסים היותר ארוכים אינם עולים על תשעה חודשים, ועל כן טוב לדעת שניתן להכין את השטח לקראת עבודה מרתקת ומתגמלת בזמן יחסית קצר.
אם כן, אם גם אתם שואלים את עצמכם האם אתה מתאימים עבור תחום מעין זה, עליכם לבחון האם אתם טיפוס פרפקציוניסט שחובב תהליכי בנייה, האם אתם יודעים לנהל צוותי עובדים ולדרוש מה שמגיע, האם אתם יודעים להתמודד אל מול מגוון משימות בו זמנית, האם מתאים לכם תפקיד מרכזי בתחום הבנייה, אך מבלי ללכלך את הידיים ואף מבלי להכביד על הגב.

לימודי קורס ניהול פרויקטים בבניה

לימודי קורס ניהול פרויקטים בבניה אינו מסתפק רק בהכרות מול תקנות, סעיפי החוק, שיטות בנייה, חומרים, עמידה ביעדים וכדומה, אלא בין היתר תחום גשמי מעין זה גם כולל הכרות מקרוב עם תוכנות מחשב - כיאה לתקופה בה אנו חיים. באופן שכזה ניתן להפיק את המיטב מניהול הפרויקט ואף מראש למנוע בעיות, כך שטוב לדעת שכיום קורסי ניהול פרויקטים בבניה גם כוללים את ההיבט המדעי מחשבי, כך שללא ספק ניתן להרוויח מכל העולמות.

תכני הלימוד בקורס ניהול פרויקטים בבניה

על מנת לעמוד בראש ניהול משמעותי ודורשני כגון ניהול פרויקט בנייה, יש ללמוד לא מעט חומר ויש להכיר לא מעט כלים תפעוליים ומעשיים. אי לכך, קורס ניהול פרויקטים בבנייה חולש על פני שלל תחומים חשובים. להלן רשימת הנושאים הבאים אותם אתם עתידיים ללמוד במגוון המוסדות השונים: מערכות חשמל ציבוריות, שלבי תכנון וביצוע, שיטת ביצוע תברואה, חשמל וריצוף, התמודדות על ליקויי בנייה, היתרי בנייה ,תפקידי מנהל הפרויקט, מקומו של מנהל הפרויקט בארגון, עקרונות ניהול, ציפויים וצבע, זכוכית ואלומיניום בבניין, בידוד תרמי, מערכות חשמל ביתיות, בטיחות באתרי בנייה, תוכנת MS PROJECT, תקרות תותב, חוקי תכנון ובנייה, ניהול משא ומתן, ביטוח, חשמל במתח נמוך, מחיצות גבס, בידוד תרמי, ניהול לוחות זמנים, פיקוח על בטון מזוין, תקני טיח חיצוני ופנימי, בדיקות ביצוע בשטח, פיקוח על כלל שיטות הבנייה, מערכת אינסטלציה ביתית וכדומה.
כפי שהתחלנו לציין, אין להסיק שכל נושא נלמד באותה שיטה, או מקבל את אותה חשיבות, ועל כן אם מבקשים להתמקצע במגוון נושאים, הרי שיש לבחון מראש את בריף הלימודים ולקבל החלטה מושכלת בהתאם. כמו כן, יש לקחת בחשבון שלצד ידע תיאורטי חשוב ביותר, גם נכללים לא מעט לימודיים מעשיים, כך שהרבה יותר קל להטמיע חלק מהחומר ואף באופן שכזה הלימודים יהיו הרבה יותר מעניינים.

איפה לומדים קורס ניהול פרויקטים בבניה?
לימודי ניהול פרויקטים בבניה מתקיימים במספר מוסדות לימוד אשר מתמחים בתחום. בין יתר מוסדות הלימוד המובילים, אתם מוזמנים להכיר את ההיצע הבא, ולאחר מכן לבחון מהם ההבדלים מבחינת תנאי הקבלה, המיקום הפיזי, התוכן הלימודי, צוות המרצים, אופי ההתנסות הפיזית וכדומה:
• בית הספר הארצי להנדסאים בחיפה
• מכללת מישלב במחלקה להשתלמויות
• הטכניון במחלקת לימודי המשך ולימודי חוץ
• היי סקול
• המכללה האקדמית להנדסה
• המכללה לעיצוב וניהול שנקר
• מכללת מלט"ש
• מרכז ויצו חיפה
• המכללה הארצית להנדסה ירושלים

מיהו קהל היעד ללימודי קורס ניהול פרויקטים בבניה?

באופן כללי ניתן להגדיר שיש שני סוגי אנשים אשר עשויים להסתייע בקורס מהותי מעין זה, כאשר הסוג הראשון מגיע מהתחום אך מבקש להעשיר את היכולות המקצועיות או את הידע התאורטי בכול הנוגע לתחום, וזאת על מנת להפיק יותר מהתפקיד, או לחלופין על מנת להצליח להתקדם אל עבר תפקיד מנהל פרויקטים - אם עבור הסטטוס, המשכורת היפה, או על מנת ליהנות מהחיבור לתחום. מצד שני גם ניתן למצוא אנשים שאין להן כלל ניסיון בתחום, אך הם מבקשים ללמוד כל מה שנוגע למלאכת ניהול בנייה – כלומר הם מבקשים להתחיל כיאות מנקודת ההתחלה. מכאן שעל כל אחד לבחון האם הקורס מיועד לרמת הידע שלו,  ומנקודה זו להמשיך אל עבר חווית הלימודים.

מהם תנאי הקבלה לקורס ניהול פרויקטים בבניה?

כל מקום והדרישות שלו, אך באופן כללי יש להחזיק בסוג מסוים של הכשרה, ולחלופין יש להחזיק בהתמחות אקדמית רלוונטית (למשל יש להיות בוגר לימודי מהנדס, או בוגר לימודי שמאי).

משך הלימודים בקורס ניהול פרויקטים בבניה

הקורס אורך בין 150 לבין 220 שעות אקדמיות אשר לרוב מתפרשים על פני תקופה של תשעה חודשים, כך שאין מדובר בלימודים צפופים, ולו כי לרוב מדובר במפגשים חד או לכל היותר דו שבועיים. כמו כן, ראוי לציין שלא מעט מוסדות מציעים מסלולי ערב, כך שניתן במשך היום לשמור על העבודה הקבועה ולאחר מכן בערבים לרכוש ידע חשוב שעתיד להכניס לא מעט בבוא היום.

תעודה/ הסמכה מקצועית לבוגרי הקורס

סטודנט שיעמוד בהצלחה בכלל הדרישות, יקבל תעודת לימודים מטעם המוסד הנבחר.

אפשרויות תעסוקה לבוגרים

בוגרי התחום עשויים די מהר לקפוץ למים ולהתחיל לתפקד כמנהלי פרויקטים לכל דבר, כאשר העבודה עתידה להתבצע מול אינספור יזמים פרטיים ומוסדיים. מכאן שניתן להוביל פרויקטים קטנים וגדולים, ניתן לנהל צוותי עובדים ובאופן כללי ניתן להתחיל להתמקצע בתחום, כאשר לרוב מדובר בעובדים שהם עצמאיים ואינם שכירים.

קבל מידע על קורס ניהול פרוייקטים בבנייה ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

מאמרים מקצועיים בנושא קורס ניהול פרוייקטים בבנייה

  • קורס ניהול פרוייקטים בבניה
    קורס ניהול פרוייקטים בבניה
    תפקידם של מנהלי הפרוייקטים בענף הבנייה כולל תכנון, תיאום, תיקצוב ופיקוח של פרוייקטי בניה מתחילתם ועד סופם. מעוניינים בעבודה בתחום ניהול הפרוייקטים בבניה? הקליקו, ותוכלו לקרוא הכל על הקורס שייעד אתכם ל...המשך
  • מה זה ניהול פרויקטים?
    מה זה ניהול פרויקטים?
    קורס ניהול פרויקטים לא מיועד לכל אדם. אם אתם בעלי רצון ללמוד ידע טכנולוגי רחב בשילוב מיומנויות ניהוליות שונות זה הקורס בשבילכם! לעוד מידע ופרטים על מסלולי הלימוד בקורס ניהול פרויקטים הכנסו לכתבה ודעו ...המשך
  • לימודי תעודה בנדל"ן
    לימודי תעודה בנדל"ן
    ניהול ופיקוח על פרויקטים שונים בבניין שמתרחשים תוך שימוש בידע מקצועי ובניסיון מעשי בשטח הינם גורם מכריע בעולם הבניה. ההתפתחות הטכנולוגית הגבוהה דורשת אנשי מקצוע איכותיים אשר מקבלים החלטות....המשך
  • מנהל פרויקטים בתעשייה
    מנהל פרויקטים בתעשייה
    ניהול פרויקטים בתעשייה – הוא מקצוע חובק אפשרויות; אלו יכולים להיות פרויקטים במחשוב ובהייטק או פרויקטים בלוגיסטיקה וגם בעולם ניהול מותג או מוצר ושירות. כיום, כדי להיות מנהל פרויקט נדרש תואר בתעשייה וני...המשך
  • להיות שמאי נדל"ן
    להיות שמאי נדל"ן
    כדי לעסוק בתחום שמאות מקרקעין, יש לענות על דרישות מועצת שמאי המקרקעין. בעיתות שבהן עולם הנדל"ן נמצא בכותרות, לשמאי מקרקעין ישנו ידע רב באשר לעסקאות נדל"ן ולשווין. בדרך כלל, זהו מקצוע שנלמד...המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú