סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס ייעוץ משכנתאות
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס ייעוץ משכנתאות

לימודי ייעוץ משכנתאות הם שיעזרו לכם לרכוש מקצוע בתחום הפיננסים שהוא בעל ביקוש נרחב במיוחד בשוק העבודה בישראל.  בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע השימושי ביותר אודות מסלול לימוד זה, ובתוך כך אודות התכנים שנלמדים בקורס, אורכו, תנאי הקבלה אליו, התעודה שמקבלים בסיום הקורס ועוד. אל תהססו ופנו דרך פורטל ToStudy אל כל הגופים המובילים בתחום, בררו אצל נציג השירות הטלפוני שיפנה אליכם את כל הפרטים המהותיים ביותר והחליטו על המסלול שהכי טוב עבורכם.

סנן מוסדות לימוד לפי איזור גיאוגרפי:

קבל מידע על קורס ייעוץ משכנתאות ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על קורס ייעוץ משכנתאות

ההחלטה על לקיחת משכנתא היא אחת ההחלטות החשובות, הקשות והמורכבות ביותר שלוקח אדם או זוג בחייו. ישנו מגוון רחב של שיקולים בהם יש להתחשב לפני הצעד הזה של לקיחת המשכנתא, ביניהם: גובה המשכנתא, גובה ההחזר החודשי, התנאים להחזרת המשכנתא ועוד. לצורך קביעת תנאים אלו יש להתחשב ברמת ההכנסה של בני הזוג או האדם המעוניין במשכנתא, בהוצאות נוספות שלו, בסגנון וברמת החיים שלהם ועוד פרמטרים שונים באמצעותם ניתן לחזות במידה כזו או אחרת את מידת היכולת של לוקחי המשכנתא להחזיר אותה מבלי לשקוע בבור ללא תחתית. קשה לאדם מן השורה, מחוסר כל ידע מקדים בכלכלה ובחשבונאות, לקבל החלטה כבדה שכזו לבד. בדיוק כאן נכנס לתמונה יועץ המשכנתאות, שבא לעזור מצד אחד לכל אותם המתעניינים במשכנתא בתהליך סבוך זה, ומצד שני לבנק עצמו שלא יעניק משכנתא לאנשים שלא יהיה ביכולתם לעמוד בה. יועצי משכנתאות הם אנשי מקצוע שאמורים לייעץ לקהל הרחב אודות סוגי המשכנתאות שיהיו הנכונים והמתאימים ביותר בעבור הלקוח. בעבר הוכשרו יועצי המשכנתאות על ידי הבנקים בלבד, אך כיוון תהליך זה השתנה וכיום רבים מאלו העוסקים בתחום זה הם יועצים בלתי תלויים שכלל לא מועסקים על ידי הבנקים עצמם. בכדי להפוך ליועץ משכנתאות שכזה, יש צורך כמובן גם בהיכרות מקיפה עם המערך הפיננסי על כלל היבטיו מצד אחד ומצד שני דרושה גם היכרות ברמת המיקרו עם הפרוצדורות ועם התהליך של לקיחת המשכנתא. לכן, דרושה למידה, אין איך לברוח מזה.

מידע כללי אודות קורס ייעוץ משכנתאות
המתכונת של ייעוץ משכנתאות ללימודי תעודה היא מתכונת לימוד ייעודית שנועדה להעניק לקהל תלמידיה את כל הידע והכלים המקוצעיים ברמה הפרקטית לשם ייעוץ בתחום המשכנתאות. מדובר במסלול לימוד הכולל גם הרצאות פרונטליות הכוללות את התכנים התאורתיים של המבואות, גם תרגולים וסימולציות של המיומנויות הנלמדות, גם דיונים כיתתיים אודות סוגיות אשר שנויות במחלוקת או סוגיות שמצריכות הפעלה של שיקול דעת וגם בחלק ממוסדות הלימוד פרקטיקום. 

מה כוללים תכני הלימוד בקורס יועצי משכנתאות?
התכנים בקורס יועצי משכנתאות, כמו גם בכלל הקורסים, משתנים בין מוסדות הלימוד השונים בהתאם להשקפות השונות, לשיטות הלימוד השונות וכדומה. יחד עם זאת, ניתן לעמוד על תכני לימוד בסיסיים שמועברים במרבית ממוסדות הלימוד המציעים מתכונת לימוד זו. כך למשל: הכרת עולם הבנקאות בכלל ומערכת הבנקאות בישראל בפרט, הכרת תהליכי העבודה של הבנק למול קהל לקוחותיו, חריגות ובעיות אפשריות בהתנהלות הלקוח, מושגי היסוד בעולם הבנקאות (עו"ש, שיקים, מסגרת אשראי ועוד), הכרת עולם האשראי (אשראי מסחרי, הלוואות קצרות או ארוכות מועד, סוגים של כרטיסי אשראי), בנקאות למשכנתאות, סוגי משכנתאות, מסלולים, מבנה, התנהלות, פירעון, עמלות, ביטוחי משכנתא, התאמת משכנתא לצרכי הלקוח, בניית תמהילי משכנתא, מאפייני הלוואות משכנתא, התמחות במכירת מוצרים פיננסים ומשכנתאות, סוגי לקוחות למשכנתאות (שכיר, עצמאי, בעל חברה, חברות, ארגונים ותאגידים), תהליך אישור הלוואות ללקוח, מחזור הלוואות, גרירה, שמאות, לוחות סילוקין, מחשבוני משכנתא, סוגים שונים של לקוחות, היכרות עם הנדל"ן בישראל (כולל את תחומי השמאות, התיווך, המיסוי על דיור והחוקים בתחום), טכניקות של ייעוץ, תהליך ההקמה של עסק לייעוץ משכנתאות ועוד.

איפה ניתן למצוא לימודי ייעוץ משכנתאות?
קורס של ייעוץ משכנתאות ניתן למצוא במגוון רחב למדי של מוסדות לימוד בפריסה ארצית רחבה. בתוך כך, בצפון הארץ למשל, ניתן למצוא בין היתר את מוסדות הלימוד הבולטים הבאים: מכללת אפיק שמציעה את הלימודים בחיפה, מכללת פסגות שמציעה את הקורס גם היא בחיפה וכן את מכללת R.E.S שמציעה את הקורס בחיפה, בעפולה ובחצור. נוסף על כך, במרכז הארץ ניתן למצוא בין היתר את מוסדות הלימוד הבאים: מכללת אפיק מציעה את הקורס בסניפים שלה בתל אביב, ברחובות ובכפר סבא, מכללת פסגות שמציעה את הקורס בהרצליה, ברמת גן וברחובות, את בית ספר נדל"ן חכם שמציעים את הלימודים בתל אביב, את מכללת פדרמן שמציעה את הלימודים ברמת גן וכן את מכללת R.E.S שמציעה את הקורס בתל אביב, ברמת גן, בהרצליה, בהוד השרון, בראשון לציון, בכפר סבא, ברעננה, לוד, בנתניה, ברחובות, ברמלה, בלוד ובבת ים. בנוסף, בדרום הארץ ניתן למצוא את קורס יועצי המשכנתאות בין היתר במוסדות הבולטים הללו: מכללת פסגות שמציעה את הלימודים בסניף שלה בבאר שבע ואת מכללת R.E.S שמציעה את הקורס בבאר שבע, באשדוד, באשקלון ובקרית מלאכי. יתרה מכך, גם בירושלים באופן ספציפי ניתן למצוא את הקורס – במכללת פסגות ובמכללת R.E.S.

קהל היעד ללימודי יועצי משכנתאות
קורס יועצי משכנתאות יכול להתאים למספר קהלי יעד: ראשית, הקורס יכול להתאים לסטודנטים או אקדמאיים מתחומי התואר הראשון בכלכלה או חשבונאות שמרגישים שלאורך הלימודים לתואר לא רכשו את הכלים והמיומנויות הפרקטיים לשם הצלחה במקצוע זה, ולכן יבחרו לרכוש אותם במסגרת ממוקדת של לימודים ייעודיים לשם כך. שנית, הקורס יכולים להתאים גם לבנקאים שמעוניינים לעסוק באופן ספציפי בייעוץ משכנתאות מטעם הבנק המסוים שבו הם עובדים או לחלופין במוסד פיננסי אחר או כעצמאיים, ולשם כך דרושה להם ההסמכה. כמו כן, הלימודים יכולים להתאים גם לכל אלו שמרגישים מתוסכלים ומחוסרי ידע בנושא המשכנתא ומעדיפים להיות הכי בקיאים שרק אפשר בתחום בטרם לקיחת המשכנתא הראשונה שלהם. בנוסף, הקורס יכול להתאים לכל אותם האנשים שמחפשים לעבור הסבה במקצוע שלהם ממגוון של סיבות, ותחום הפיננסים קורץ להם במיוחד – אולי אף פורשים מצה"ל.

מהם תנאי הקבלה לקורס יועצי משכנתאות?
במרבית המקרים, לשם הקבלה לקורס ייעוץ משכנתאות, מוסדות הלימוד לא מחייבים את המועמדים לעמוד בתנאי קבלה מסויימים, ובטח שלא מחייבים ידע מוקדם בתחום המשכנתאות והייעוץ למשכנתאות, שכן בדיוק את זה הקורס מלמד. מה שכן, בחלק ממוסדות הלימוד מתייחסים לרקע בפיננסים ובכלכלה או חלופין רקע בתחומי הייעוץ יכול להוות יתרון בקבלה, ובחלק אחר ממוסדות הלימוד דורשים מהמועמדים לעבור ראיון אישי למול גורם מטעם מוסד הלימוד בטרם הקבלה ללימודים. למה נחוץ ראיון אישי זה? ראיון זה נועד במרבית המקרים לצורך ווידוא שאכן מדובר במועמד רציני שיודע למה הוא נרשם.

כמה זמן נמשכים לימודי יועצי משכנתאות?
לימודי ייעוץ משכנתאות נמשכים בדרך כלל בין 30 ל-50 שעות לימוד אקדמיות, וזה כולל גם את ההרצאות, גם את התרגולים והסימולציות וגם את הפרקטיקום במידה ויש אחד כזה בתכנית הלימוד. בדרך כלל מדובר בעצם בכ-12 מפגשים מרוכזים ללימוד שמועברים או במסלול ללימודי ערב או במסלול ללימודי בוקר. מדובר בקורס קצר למדי, וזאת משום שהוא ממוקד מטרה ולא מתרחק למחוזות שאינם רלוונטי לתלמידי הקורס.

איזו תעודה מוענקת בסיום הקורס?
עם סיום הקורס, בוגרי הקורס אשר עמדו בהצלחה בכלל הדרישות שהציב מוסד הלימוד (בדרך כלל מדובר באחוז מסויים של נוכחות בשיעורים ובבחינת גמר פנימית), מקבלים תעודת גמר מטעם מוסד הלימוד אשר מעידה על כך שסיימו את ההכשרה לתחום. נוסף על כך, בכדי לקבל את תעודת היועץ המורשה מטעם לשכת יועצי המשכנתאות, על בוגרי הקורס לגשת לבחינה החיצונית מטעם לשכה זו.

מאמרים מקצועיים בנושא קורס ייעוץ משכנתאות

  • איפה ללמוד ייעוץ משכנתאות
    איפה ללמוד ייעוץ משכנתאות
    במציאות הישראלית, תחום המשכנתאות נחשב לתחום מרכזי במיוחד, הן בעבור הציבור והן בעבור הבנקים – לטוב או לרע, את זה אתם תכריעו.. רוצים להפוך ליועצי משכנתאות? כל הפרטים אודות הלימודים בכתבה הבאה....המשך
  • לימודי יועצי משכנתאות
    לימודי יועצי משכנתאות
    רוב האנשים במציאות של חיינו אם לא כולם צריכים משכנתא בכדי לרכוש דירה. על מנת לקבל את השירות הטוב ביותר ולהבנת המשכנתא בצורה ברורה בשלל מרכיביה, קיימים יועצי המשכנתא! מעוניינים בקורס יועצים?...המשך
  • להיות יועץ משכנתאות
    להיות יועץ משכנתאות
    רכישת דירה היא אירוע משמח שמסמל עבורנו יציאה לדרך עצמאית. עם זאת, מרביתנו נדרשים לקחת משכנתא שמשעבדת אותנו לבנק למשך עשרות שנים. אז איך בוחרים במשכנתא הנוחה ביותר? כאן אתם נכנסים לתמונה....המשך
  • מה זה קורס ייעוץ משכנתאות
    מה זה קורס ייעוץ משכנתאות
    על כל אדם המעוניין לייעץ ללקוחות על לקיחת המשכנתא הנכונה ביותר עבורם להפגין הבנה וידע מעמיקים ברמה הגבוהה ביותר. מסיבה זו, ייעוץ משכנתאות דורש הסמכה הנלמדת במספר מוסדות פיננסיים ברחבי הארץ....המשך
  • קורס יועצי משכנתאות בוידר
    קורס יועצי משכנתאות בוידר
    "וידר משכנתאות" היא חברה המעניקה שירותי ייעוץ לנוטלי משכנתאות. בנוסף לפועלה המרכזי, החברה מפעילה קורס יועצי משכנתאות, קורס דגל מבין המובילים בתחום זה, המעניק את כלל הכלים לקהל יעד מג...המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú