סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס מזכירות משפטית
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס מזכירות משפטית

לימודי מזכירות משפטית מעניינים אותך?


קורס מזכירות משפטית יכשיר אתכם להשתלבות מלאה כאנשי סגל ניהול אדמיניסטרטיבי במשרדי עורכי דין גדולים וקטנים כאחד. לצד ההכשרה בניהול משרדי וההתנסות בתוכנות אופיס נפוצות, הקורס מקיף מונחים מקצועיים חשובים בתחום המשפט ומקנה למשתתפיו ידע חיוני בהליכים משפטיים החשובים לתפעול השוטף.

מתעניינים בלימודי מזכירות משפטית? במאמר הבא ריכזנו עבורכם את המידע המקיף אודות תכנית הלימודים בדגש על רקע לחשיבות עבודתם של אנשי הסגל המשרדי, תפקידם השוטף, מידע אודות תכנית הלימודים, נושאי לימוד עיקריים, תנאי קבלה, מוסדות לימוד מובילים ואפשרויות תעסוקה. לכל שאלה והתלבטות ניתן לפנות אלינו לקבלת ייעוץ נוסף במספר הטלפון 03-6958791 או להשאיר פרטי צור קשר בתיבות הפזורות באתר לצורך קבלת שיחה במועד שנוח לכם. כמו כן, בסוף המאמר תמצאו מגוון מוסדות ללימודי מזכירות משפטית ברחבי הארץ להם ניתן להשאיר פרטים באופן ישיר.

חשיבות עבודתה של המזכירות המשפטית


המזכירות המשפטית היא חלק אינטגרלי וחיוני עבור כל משרדי עריכת דין קטנים וגדולים כאחד.

תחום המשפטים טומן בחובו עבודת בק אופיס נרחבת שכגם עורכי הדין הבכירים ביותר והמנהלים עוסקים בניירת, טופסיאדה וניהול משימות מסביב משעון המונעות מהם לעסוק בניהול הלקוחות ברמה היומיומית, בקבלת לקוחות חדשים ובעיקר בניהולו השוטף של המשרד. בשל אופיה המורכב והעמוס של העבודה, משרדים רבים למעשה זקוקים לאנשי ניהול משרד שיהיו מסוגלים להבטיח את תפקודו השוטף ושידעו כיצד להפיק מסמכים משפטיים, לבצע זימונים ולבצע שלל פרוצדורות משפטיות בסיסיות.

תחומי האחריות של המזכירות המשפטית


המזכירות המשפטית ממלאת תפקיד חשוב ומכריע בתפקודו השוטף והיומיומי של כל משרד עורכי דין תוך שימוש בידע בסיסי טוב בהליכים משפטיים שונים. את עיקר עבודתה של המזכירות המשפטית נתין לתאר לניהול המידע ומתן התמיכה השוטפת בייצוג המשרד אל מול לקוחות וגופים שונים הפועלים בשיתוף מול המשרד.

בין היתר ניתן למנות את תחומי האחריות הבאים:
  • מתן מענה טלפוני וקבלת לקוחות פרונטלית
  • זימון ותיאום פגישות
  • כתיבת דו"חות ומסמכים משפטיים בסיסיים
  • ביצוע תיאום מול גופים שונים ורשויות הפועלים בשיתוף מול המשרד
  • ניהול תפקודו השוטף של המשרד ותחזוקת ציוד משרדי
  • מעקב אחר משימות לביצוע ותזכור העובדים
  • ניהול יומן לביצוע זימונים עבור נסיעות, פגישות והופעות בבתי משפט
  • איסוף החומר המשפטי וסידורו
  • ניהול ארכיב התיקים המשפטיים
  • הזנת מידע לתוכנות מחשב ייעודיות

מטרת ומבנה קורס מזכירות משפטית


קורס מזכירה משפטית דומה במידה רבה ללימודים מקבילים מתחום המזכירות וניהול המשרד, רק שכאן הוא מלווה בתכנים משפטיים מרתקים שעשויים לעניין כל מי שעולם המשפטים קורץ לו. אם כן, מטרתה של תכנית הלימודים היא כפולה והיא שמה לה למטרה הן להקנות למשתתפים ידע חשוב בתפעול משרד וניהולו והן ידע משפטי שיסייע בהשתלבות מהירה ובביצוע משימות פרטניות.

הקורס מתחלק בין לימוד מיומנויות ניהול משרד כלכליות לבין לימודים עיוניים מרתקים בתחום המשפטנות ולימודים מעשיים בשימוש בתוכנות מחשב ייעודיות הנהוגות במשרדי עריכת דין וגופים משפטיים נוספים.

נושאי לימוד עיקריים


בין הנושאים הנלמדים במסגרת קורס מזכירה משפטית ניתן לציין את התכנים שלהלן:
  • ניהול משרד
  • מיומנויות מחשב
  • שימוש בתוכנות אופיס
  • ניהול יומן
  • ניהול מידע וארכיון
  • מונחי יסוד מקצועיים
  • כתיבה רשמית מותאמת למשפטנות
  • מקורות מידע משפטיים נפוצים
  • מבנה מערכת המשפט והצדק בישראל
  • ניהול מסמכים משפטיים
  • פרוצדורות משפטיות
  • דיני נזיקין, עבודה, חוזים, קניין ועוד..
  • תוכנות מחשב נפוצות בגופים משפטיים
  • תחזוקת משרד
  • תקשורת בין אישית ושירותיות
  • הגנה על הפרטיות
  • רישום פרוטוקולים
  • חיסיון משפטי
  • ועוד.
חשוב לציין כי כלל תכני הלימוד זוכים לגיבוי מעשי בדמות סדנאות כיתתיות וסימולציות מעשיות המדמות את סביבת העבודה המשפטית.

תנאי קבלה לקורס מזכירות משפטית


לימודי מזכירה משפטית נהנים מתנאי קבלה נוחים באופן יחסי ומתאימים לכל אדם המעוניין בקריירה נדרשת במשרדי עריכת דין ובגופים משפטיים שונים.

מרבית מוסדות הלימוד מתנים את ההרשמה במעבר ראיון קבלה אישי מול נציגי סגל תכנית הלימוד ובהצגת תעודת 12 שנות לימוד.

* למועמדים שאינם עומדים בתנאי הסף מומלץ לפנות באופן פרטני אל המוסד הרלוונטי לבירור אפשרות רישום בכפוף למעבר וועדת חריגים.

קהל יעד


אם תחום המשפטים מעניין אתכם וברצונכם להשתלב בתחום מוביל, הרי שתכנית לימודים זו תתאים לכם במידה רבה.
חשוב לציין – עבודה במשרדים משפטיים נחשבת לעמוסה באופן יחסי ולכן היא מומלצת לאנשים בעלי יכולת מולטי-טסקינג, עם יכולות תקשורת בין אישית טובות מול לקוחות, סדר וארגון וזיקה לעולם המשפטים.

לקריאה נוספת:

משך הלימודים


אורכו של הקורס משתנה בין מוסד למוסד ונע בין 300 לכ-400 שעות לימוד בממוצע כששליש מתוך סך השעות מתמקד בהקניית התנסות מעשית חשובה.

תכנית הלימודים מתקיימת במתכונת לימודי בוקר וערב בסדרת מפגשים חד ודו-שבועיים. ישנם מוסדות המציעים גם מתכונת לימודי שישי חד-שבועית.

איפה מלמדים מזכירות משפטית?


בין המוסדות המציעים את תכנית הלימודים ניתן למנות את:
  • מכללת אורנס – מכללה עם סניפים בחיפה ובחדרה מציעה קורס בן 3 חודשים המקיף הן את תחום המשפטים והן לימודים מעשיים ביישומי מחשב נדרשים. במסגרת הקורס תתוודאו לתפקודה של מערכת המשפט בישראל בדגש על הקניית ניסיון חשוב להשתלבות במשרדי עורכי דין, אגפי משפטים ומחלקות בבתי המשפט.
  • קבוצת מכללות פאר ותפנית – מכללות עם סניפים בראשון לציון ובחולון בעלות וותק של כ-35 שנים בהכשרות המותאמות לדרישות שוק העבודה. במכללות תוכלו למצוא מגוון רחב של הכשרות בתחום המזכירות, החשבונאות והניהול המשרדי.
  • מכללת מאסטר קולג – מכללה מקצועית הממקומת בחיפה ומציעה מגוון רחב של הכשרות מקצועיות איכותיות. במסגרת לימודי מזכירה משפטית נחשפים המשתתפים לניהול האדמיניסטרטיבי של משרדים ואגפים משפטיים תוך התייחסות בולטת לניהול המשרד הממוחשב.
  • מכללת אשכולות – מכללה בעלת סניפים בירושלים, נהריה, קריית שמונה, רחובות, אשדוד ואשקלון. במסגרת לימודי מזכירות משפטית נחשפים המשתתפים ליסודות המשפט בישראל בדגש על מבנה המערכת המשפטית ודינים תוך שילוב חשיבות מתן השירות וניהול המשרד הממוחשב.
  • המכללה לניהול – מכללה הממוקמת בחדרה ובנתניה ומציעה מגוון רחב של הכשרות מקצועיות איכותיות. במסגרת תכנית הלימוד להכשרת מזכירות משפטיות תלמדו להכיר את תורבת המשפט תוך התייחסות להפקת וניהול מסמכים משפטיים, היכרות עם הרכבה של מערכת המשפט בישראל, תפקיד המערך הניהולי במשרד עריכת הדין ועוד.
לרשימת מוסדות הלימוד המלאה לחצו כאן

תעודות והסמכה


בוגרים שינכחו בכ-85% מכלל השיעורים, יגישו את המטלות הנדרשות ויעמדו בבחינות הנדרשות מטעם המוסד שבו למדו, יקבלו תעודת גמר המעידה על סיום תכנית הלימודים בהצלחה.

אפשרויות תעסוקה


מזכירים ומזכירות משפטיות יכולים להשתלב במשרדי עריכת דין קטנים, בינוניים וגדולים, במערכת בתי המשפט ובאגפים משפטיים במגזר הציבורי.

השירות שלנו


פורטל ToStudy שם לעצמו למטרה להנגיש את עולם הלימודים לכל המעוניין או המעוניינת החל מלימודי העשרה, דרך קורסים מקצועיים ועד ללימודי תואר ראשון ותארים מתקדמים. נציגינו ישמחו לעזור לכם בכל שאלה והתלבטות במספר הטלפון 03-6958791 או דרך תיבות צור הקשר שבאתרנו.
סנן מוסדות לימוד לפי איזור גיאוגרפי:

קבל מידע על קורס מזכירות משפטית ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על קורס מזכירות משפטית

אין עוררין על כך שכשיש בחברה כלשהי מזכירה תקתקנית שבקיאה במטריה ובתחומי העיסוק של החברה, החברה מרוויחה מכך המון! המזכירה נמצאת לכל אורך הדרך לצד מקבלי ההחלטות העומדים בראש החברה, נוכחת במרבית הישיבות ויעילותה פעמים רבות מסייעת מאוד להצלחת החברה ולתדמית שלה כלפי חוץ. יש תחום אחד שבו חש?בותה של המזכירה היא על אחת כמה וכמה קריטית מתמיד וזה תחום המשפטים. המזכירה המשפטית צריכה לדעת הרבה מעבר למיומנויות השמירה על סדר, ארגון, תיוק אינדיקטיבי ושימוש בתוכנות האופיס. על המזכירה המשפטית להכיר את ההליך המשפטי על בוריו, לדעת אנגלית ברמה טובה, לשמור על כללי אתיקה ועל סודיות גבוהה מתמיד ועוד מגוון מיומנויות שנדרשות באופן ספציפי מהמזכירה המשפטית ולא בהכרח מיתר המזכירות בשוק התעסוקה. אם עולם הצדק והמשפט תמיד קרץ לכם ואתם מבינים את המשמעות הכה רבה של המזכירות המשפטית במערך זה, כנראה שלימודי מזכירות משפטית נועדו במיוחד עבורכם. בעמוד זה ריכזנו עבורכם את כל המידע בצורה המקיפה ביותר לקראת האפשרות להרשמה ללימודי מזכירות משפטית. בתוך כך, תוכלו למצוא את תכני הלימוד המרכזיים שמועברים במהלך הקורס, את המידע אודות הפריסה הארצית שלו, את קהל היעד שיכול להתאים מאוד לתחום, את תנאי הקבלה אליו, את משך הלימודים ואת אפשרויות התעסוקה בסיומם.

מידע כללי על הקורס
מסלול הלימודים בתחום המזכירות המשפטית מעניק לבוגריו מקצוע מאתגר במיוחד במערך המשפט בישראל. מדובר מסלול לימודים קצר באופן יחסי, עם תכני לימוד מרתקים שאף יסייעו לכם הרבה מעבר לעבודה, גם בחיים האישיים. לימודי מזכירות משפטית בישראל הם לימודים עם פריסת קורסים רחבה למדי ברחבי הארץ. על כן, אם אתם מתעניינים בתחום, כל שנותר לכם לעשות זה לקרוא את הסיקור הרחב שאנו מעניקים לכם, לבחור במוסדות הלימוד שמופיעים פה ולהעביר אותם אלינו לצד הפרטים שלכם – אנחנו נדאג שהם יצרו עמכם קשר בהקדם וכך תוכלו לקיים השוואה בין כלל המוסדות ולבחור את מוסד הלימודים שמציע לכם את האופציה המיטבית עבורכם. את הנתונים ששווה להעלות בהשוואה זו תמצוא בהמשך הסיקור שביצענו בעמוד זה.

תכני הלימוד בקורס מזכירה משפטית
תכני הלימוד בקורס משתנה באופן טבעי בין מוסדות הלימוד השונים, אך בגדול, במרבית האופציות תמצאו בין היתר את תכני הליבה הבאים: מבואות לתורת המשפט, היכרות מעמיקה עם מערכת המשפט הישראלית על כלל היבטיה (והמחלוקות שהיא כוללת), כיצד יש לפתוח באופן תקין הליך משפטי למול בתי המשפט, היכרות עם דינים מרכזיים בתחומי העונשין, הנזיקין, המקרקעין, העיקול, המשפחה ועוד. כמו כן, רוכשים התלמידים את המינוחים הרשמיים של עולם המשפטים, היכרות עם כלל התפקידים שממלאת המזכירה המשפטית במשרד של עורכי דין, היכרות עם כלל הטפסים המשפטיים שיהיה על אנשים למלא בהנחייתכם, על אפיקי התקשורת למול גורמים שונים בקרב הרשויות ותכנים רבים נוספים. נוסף על כך, לומדים במהלך הקורס מערכות לניהול מידע, את תוכנות האופיס כמובן וכן יועברו המון טיפים בכל הנוגע לניהול נכון של קבצים ותכנים ממוחשבים, של תיוק ארכיוני על גבי המחשב, יצירה ועריכה של מסמכים במחשב וכן היכרות מקיפה ברשת האינטרנטית תוך שימת דגש על מנועי החיפוש השונים ועל התוכנות והאתרים בהם תשתמשו במהלך התפקיד.

למעשה, ניתן לומר על תכני הלימוד בתחום המזכירות המשפטית שני דברים בהכללה: ראשית, הם מעניקים המון המון מידע אודות מערך המשפט הישראלי והמסועף שרבים מאוד מפחדים ממנו. מדובר בידע שמתישהו יפגוש את כולנו, בין אם במוקדם או במאוחר, אבל בוגרי לימודי מזכירות משפטית כבר יהיו מנוסים בו וככל הנראה אף יעסקו בו בפועל. שנית, מדובר במסלול לימודים שמשלב בצורה הקלאסית ביותר בין התאוריה לפרקטיקה. הכוונה היא שלאורך הקורס מצד אחד מועברים תכנים מאוד תאורטיים אודות מערך המשפטים בכללותו (תכנים שמועברים בהרצאות פרונטליות), ומצד שני, מועברים גם המון תכנים מעשיים שמועברים באמצעות תרגולים, לעיתים במעבדות המחשבים.

איפה מתקיימים לימודי מזכירות משפטית?
כאמור, לימודי מזכירות משפטית מועברים במגוון מוסדות לימוד ברחבי הארץ. כך למשל, תוכלו למצוא בצפון הארץ את מוסדות הלימוד המובילים הבאים: את "המכללה לניהול" שמעבירים את הקורס בסניפים חדרה ונתניה, את מכללת "מאסטר קולג" שמציעים את הלימודים בחיפה, את "המכללה המשותפת" שמעבירים מסלול זה בסניפים נתניה, מפרץ חיפה, חדרה וסכנין, את המכללה הרב תחומית שמעבירה את הלימודים בחיפה ובקריית ביאליק וכן את מכללת "אשכולות" שמעבירה את הלימודים הן בסניף במבואות החרמון והן בסניף בזכרון יעקב. כמו כן, תוכלו למצוא במרכז הארץ את מוסדות הלימוד המובילים הבאים: "מכללת פאר" שמציעה את הלימודים בחולון ובראשון לציון ואת "מכללת תפנית" שמציעה גם היא את הלימודים בחולון ובראשון לציון. נוסף על כך, בדרום הארץ תוכלו למצוא את מכללת אתגר שמציעה את לימודי המזכירות המשפטית בבאר שבע.

קהל היעד שמתאים לתחום
לימודי מזכירות משפטית עשויים להתאים בעיקר לאנשים השואפים להשתקע במקום עבודה רציני וקבוע, בסביבת עבודה איכותית במיוחד של אנשי מקצוע (רובם עורכי דין כמובן), לאנשים שאוהבים ודוגלים מאז ומעולם בסדר מופתי ובארגון וכן לכל מי ששואף להשתלב ברמה כזו או אחרת במערך המשפט והצדק מבלי להשקיע עכשיו בתואר ראשון במשפטים – תואר שהוא ארוך באופן מאוד משמעותי מקורס המזכירות המשפטית וגם זול יותר באופן טבעי. או לחילופין, למי שמתלבט האם בכלל לעסוק בתחום המשפטים בעתיד ומעדיף להתחיל מהרמה האדמיניסטרטיבית, להשקיף על העולם הזה מבפנים ורק אז לקבל החלטה שקולה. יתרה מזה, הקורס וכך גם התחום, יכול להתאים לאימהות שמרגישות צורך בעבודה נוחה שתאפשר במקביל את גידול הילדים בצורה נוחה והרמונית – שכן למזכירה המשפטית ישנן שעות עבודה נוחות למדי ביחס לשוק התעסוקה בכללותו.

תנאי הקבלה ללימודי מזכירה משפטית
תנאי הקבלה בקורס זכירות משפטית משתנים במידה כזו או אחרת בין מוסדות הלימוד השונים שמציעים אותו. יחד עם זאת, ניתן להצביע על התנאים הבסיסיים שניתן למצוא כמעט בכל אחת מהמכללות שמציעות את מסלול הלימודים: 12 שנות לימוד לצד מעבר של ראיון אישי למול מוסד הלימודים. כמו כן, נוכח המקצוע בהמשך, שיצריך אפשרויות של קריאת פסקי דין בין היתר, בחלק ממוסדות הלימוד נדרשים המועמדים ללימודים להציג שליטה גבוהה בשפה העברית – בין אם באמצעות בגרות בלשון והבעה, בין אם במצעות מבחן יע"ל או בין אם באמצעות מבחן שעורך מוסד הלימודים עצמו. יצויין, כי מדובר בתנאי קבלה נוחים למדי וכלל לא נוקשים, אך כאמור מדובר בנתון שמשתנה ממוסד לימודים אחד לאחר, ועל כן חשוב מאוד לבחון נתון זה באופן ספציפי למול מוסד הלימודים. אגב, מטרתו של הראיון האישי הוא לבחון את מידת ההתאמה של המועמדים לתפקיד שיגיע בסוף הלימודים וכן לבחון את מידת הרצינות שלו, ולא משהו מעבר. לכן, אין כל סיבה לחשוש בהיבט זה, כל עוד אתם אנשים רציניים שיודעים למה הם נכנסים.

משך הלימודים
משך לימודי מזכירות משפטית גם הוא נתון שמשתנה במידה כזו או אחרת בין מוסדות הלימוד השונים. מדובר בגדול בטווח שנע בין 40-450 שעות לימוד אקדמיות – טווח רחב למדי ולמה זה? הסיבה לכך היא בעיקר משום שישנן שתי מתכונות של קורס מזכירות משפטית: מתכונת שמתואמת עם משרד הכלכלה והיא האחת היותר מקיפה, ומתכונת לימודים מטעם מוסד הלימודים עצמו והיא האחת היותר מקוצרת ומזורזת. במרבית מהמקרים, מסלול הלימוד של מזכירות משפטית מתקיים בין יום ליומיים בשבוע, וניתן למצוא אותו בדרך כלל גם כלימודי ערב וגם כלימודי בוקר. יתרה מכך, בחלק ממוסדות הלימוד תוכלו למצוא גם מסלול לימודים בימי שישי.

מאמרים מקצועיים בנושא קורס מזכירות משפטית

  • קהל יעד למזכירות משפטית
    קהל יעד למזכירות משפטית
    מערכת המשפט בישראל היא ככל הנראה אחד מן הענפים היותר מורכבים ורוויים בטופסיאדה וניירת שאיננה נגמרת. בדיוק בשל אי הסדר במקום שכל מטרתו היא לשמור עליו מבחינת החוק, אנשי אדמיניסטרציה משפטית נהנים מביקוש ...המשך
  • מזכירות משפטית הכשרות
    מזכירות משפטית הכשרות
    כאשר מרביתנו שומעים את המושג מזכירות משפטית אנחנו מיד נוטים לדמיין אנשים יושבים מאחורי שולחן ומקבלים ומוציאים שיחות ותו לא. למעשה, למזכירות המשפטית מגוון תחומי אחריות המשפיעים באופן ישיר על תפקודו של ...המשך
  • למה ללמוד מזכירות רפואית?
    למה ללמוד מזכירות רפואית?
    מחפשים תחום לימודים שיקנה לכם מקצוע בעל אחריות, לצד אנשים איכותיים ובסביבת עבודה עם המון משמעות ותחושת שליחות? נשמע שמקצוע המזכירות הרפואית נועד במיוחד עבורכם! קבלו את 5 הסיבות ללמוד מזכירות רפואית....המשך
  • קורס במזכירות משפטית
    קורס במזכירות משפטית
    חושבים להשתלב במערכת המשפט בישראל מהצד האדמיניסטרטיבי שלה? לעבוד בסביבה איכותית לצד עורכי דין, שופטים ומתמחים? תשקלו את האופציה להשתלב בקורס מזכירות משפטית, בו תרכשו ידע ופרקטיקה בתחום המשפט...המשך
  • קורס ניהול משרד
    קורס ניהול משרד
    תפקידן של המזכירות ומנהלות המשרד הוא לבצע מטלות משרדיות ושיגרתיות, דוגמת אירגון קבצים, הכנת מסמכים, תמיכה ועוד.. מעוניינים לעבוד בתחום המזכירות וניהול המשרד? הכנסו לכתבה לפרטים על הקורס!...המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú