סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על תואר ראשון בספרות
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

תואר ראשון בספרות

בדף זה מבחר עשיר של חוגים ופקולטות המציעים לימודי תואר ראשון בספרות. לפני בחירת המקום בו תלמדו אנו ממליצים לכם להשאיר את פרטיכם בדף צור הקשר ולערוך השוואה בין המוסדות השונים ללימודי ספרות

לצערנו לא נמצא באינדקס ToStudy אף מכללה אשר מלמדת את מה שחיפשת

השאר פרטיך ואנו נחזור אליך במידה ונמצא מכללה מתאימה

שם:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על תואר ראשון בספרות

ספרות, במהותה, היא שם המתאר את כלל היצירות האומנותיות המובעות באמצעות מילים כתובות. ספרות נכתבת בכל השפות ומהווה, מאז המצאת הכתב, מאפיין תרבותי עיקרי בתרבויות אין ספור. היצירתות הספרותיות נחלקות לז´אנרים על פי מאפייניהן, או על פי התאמתן לקבוצה מסויימת; סביבן התפתחו ומתפתחות גם כיום תאוריות שונות, המתאגדות יחד תחת תורת הספרות. זו כוללת, בין היתר, התייחסות לתולדות הספרות, למאפייניה, לאופייה האונטולוגי, למעמדה, לאופני הפרשנות שלה ולמקומה בתרבות.

כיצד מתנהלים לימודי תואר ראשון בספרות?
לימודי תואר ראשון בספרות אורכים שלוש שנים, במסלול חד חוגי מורחב או במסלול דו חוגי, המשלב לימודי ספרות עם תחומים נוספים. כך, זכאים המבקשים להשתלב בלימודי תואר ראשון בספרות זכאים לבחור במסלול לימודים אחד מיני רבים: ספרות עברית; ספרות כללית; ספרות עולם; ספרות עם ישראל; סיפורת אמריקנית; שפה וספרות אנגלית; ספרות משווה; ספרה וספרות צרפתית; שפה וספרות ערבית; ועוד. תוך כך ובמקביל, ניתן לשלב את לימודי התואר עם לימודי תעודת הוראה. במסגרת הלימודים רוכשים הסטודנטים מושגי יסוד בתורת הספרות, מנקודות ראות היסטוריות ואנאליטיות, המעניקות בסיס ידע רחב בכל הנוגע ליצירות, מחברים מרכזיים ותקופות ספרותיות.

מהם התכנים המאפיינים לימודי תואר ראשון בספרות?
במהלך לימודי תואר ראשון בספרות נחשפים הסטודנטים למגוון נושאים רחב, וביניהם: מיתולוגיה השוואתית; התקופה המודרנית בשירה, רומן ודרמה; השפעת המורשת היהודית על ספרות מערבית; תורת הספרות ויחסי הגומלין בינה לאמנות; ספרות נשים ופמיניזם; תורת האסתטיקה והספרות; פואטיקה; בסמיוטיקה (מערכות הסימנים בלשון); תורת התרגום ותרגום מעשי; חברה ותרבות; הסטוריה בראי זרמים, אסכולות ויצירות של ספרויות שונות ובחינת השפעתם על כיווני התפתחות הספרות העולמית; מורשת התרבות העתיקה והשלכותיה על הספרות המודרנית; ספרות עברית לדורותיה, תרבות יהודית וספרות עם ישראל; ספרות ימי הביניים; ספרות היידיש והלדינו; ספרות המדרש והאגדה; ספרות החסידות וההשכלה; ספרות עממית; ועוד.

מאמרים מקצועיים בנושא תואר ראשון בספרות

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú