סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על תואר ראשון במדעי המחשב
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

תואר ראשון במדעי המחשב

לימודי מדעי המחשב מעניינים אותך?

תואר ראשון במדעי המחשב יעניק לכם את ארגז הכלים המקיף הנדרש כדי להשתלב בעולם המחשבים והייטק בהצלחה! בשל דרגות השכר הגבוהות ביחס לממוצע במשק, נהנית תכנית זו מפופולריות גבוהה בקרב סטודנטים רבים.

כאן בפורטל הלימודים ToStudy החלטנו לחסוך לכם את הזמן היקר שבחיפוש אחר מידע על תחום זה ואיגדנו הכל במקום אחד. לקבלת ייעוץ טלפוני ניתן להשאיר לנו פרטי התקשרות ויועצי הלימודים שלנו יצרו עמכם קשר בהקדם. כמו כן, בתחתית המאמר תוכלו למצוא מגוון מוסדות אקדמיים שונים להם תוכלו להשאיר פרטי התקשרות לצורך קבלת ייעוץ ישירות מנציגי מזכירויות הפקולטות.

רקע ללימודי מדעי המחשב

הם נמצאים בכל מקום ואולי בגלל זה הם נדמים לנו קצת כמובנים מאליהם, אך מאחורי כל משחק וידאו, תוכנה מורכבת, אפליקציה ואפילו אתר אינטרנט נמצא איש מחשבים או לחילופין צוות של אנשי קוד ופיתוח שגורמים לכל ה"נס" הזה לקרות ולרקום עור וגידים. וכשאנחנו אומרים שהם גורמים לזה לקרות, אנחנו מתכוונים למלאכת מחשבת שלעתים עשויה לקחת חודשים ארוכים ואף שנים עד לקבלת המוצר המוגמר. אז איך כל זה קורה בעצם? התשובה הפשוטה והקצרה היא בזכות ידע מתמטי וטכניקות לתכנון ופיתוח מערכות תוכנה מתקדמות, ומה היא התשובה הארוכה?

ובכן לשם כך ניתן קצת רקע כדי להיכנס לעניינים: לימודי מדעי המחשב הם כיום מבין תכניות הלימוד החמות והמבוקשות ביותר באקדמיה. בוגרי התואר מתבגרים בהצלחה במגוון משרות תכנות ופיתוח בחברות סטארטאפ הנמצאות ממש בראשית דרכן ובענקיות תוכנה המבוססות היטב בארץ ובעולם. ישנם כאלו המצליחים אף להשתלב במשרות סטודנט מעולות כבר במהלך הלימודים. מדוע? כי תכנית הלימודים עצמה נחשבת לתובענית במיוחד ורצופה בלא מעט "מכשולים" בדמות קורסים קשים ומורכבים במתמטיקה גבוהה ושפות תכנות שיחד מרכיבים ארגז כלים מקצועי ונדרש.

רמות השכר משקפות זאת במידה רבה והן נמצאות הרבה מעל לממוצע במשק, זאת לצד תנאים סוציאליים נלווים לא מועטים. כל אלו מיתגו את תכנית לימודים זו  כהשקעה כדאית ובמיוחד עבור אלו המוצאים עניין רב במחשבים. לאלו מכם שלא יימצאו את כל התשובות לשאלות אודות תכנית הלימודים, יועצי הלימודים שלנו יישמחו לסייע לכם ולתת לכם את כל המידע הנחוץ כדי שתוכלו לבסס יותר את החלטתכם לקראת קריירה בענף ההייטק והמחשבים.

מדעי המחשב

אז מה מסתתר בעצם מאחורי השם הכולל מדעי המחשב? את התחום ניתן לתאר כמחקר של המחשבים והמערכות המחשוביות השונות כשמדעני המחשב עוסקים בתיאוריה של כתיבת תוכנה, בעיצוב, בפיתוח וביישום שלה. למרות שההבנה של איך תוכנה עובדת היא חיונית במדעי המחשב, זהו למעשה רק מרכיב אחד ובודד מתוך ערב רב של תחומי ידע אליהם אנשי מקצוע אלו נדרשים. מדעני המחשב מעצבים ומבצעים אנליזה לאלגוריתמים הנדרשים לפתרון בעיות ובוחנים את הביצועים של הקודים אותם הם כותבים. לא פעם הם נתקלים בבעיות ועומלים במרץ בכדי לפתור אותן באמצעות שלל מתודות מקצועיות אותן הם לומדים במהלך תכנית הלימודים ושנועדה לאפשר להם להסתגל במהירות לשלל האתגרים המלווים את המקצוע.

תואר ראשון במדעי המחשב

המעסיקים של היום אינם מחפשים עוד אחר אנשים שרק יודעים לכתוב קוד; כפי שניתן לראות במשק העבודה בו הדרישה למתכנתים היא גבוהה, מקומות עבודה מחפשים בראש ובראשונה אחר אנשי מקצוע שאכן בעלי בסיס מוצק בעקרונות מדעי המחשב, אך בו בזמן גם כאלו שיתאפיינו בעין חדה, ראייה יצירתית ויכולת מוכחת לפתרון בעיות מורכבות. כל אלו נלמדים במסגרת המסלול ללימודי מדעי המחשב – תכנית אקדמית המתפרשת על גבי כ-3 שנים מרוכזות ובמהלכה נחשפים הסטודנטים לתבניות מתמטיות שונות, למתודות שונות לאלגוריתמים ולשפות תכנות רבות. לא מעט קורסים עוסקים בתיאוריה אליה זקוק כל איש פיתוח במחשבים, אך במהלך התכנית נדרשים הסטודנטים גם להגשת מטלות מעשיות במהלכן הם מתנסים בחומר הנלמד הלכה למעשה.

מה לומדים בתואר ראשון במדעי המחשב?

ובכן, כמצופה חלק משמעותי ומכובד מן הקורסים של בתואר כרוך בתכנות בשפות דוגמת Java ו-C++ כשבהדרגה שיטות הקידוד הופכות מורכבות יותר ויותר. עם זאת מומלץ להיערך לכך שהשנה הראשונה תיסוב ברובה סביב קורסים רבים במקצועות מתמטיים שונים דוגמת חדו"א, מתמטיקה בדידה, סטטיסטיקה, הסתברות, לוגיקה ועוד. מתסכל ככל שזה יכול להיות, המטרה היא קודם כל לבסס אצל הסטודנטים את המתודות והבסיס האיתן הנדרשים על מנת שיוכלו להבין את העקרונות שעומדים מאחורי תכנון וניתוח אלגוריתמים מורכבים. ככל שמתקדם התואר, כך נחשפים הסטודנטים ליותר ויותר תכנים מוכוונים כגון מבוא למדעי המחשב, אלגוריתמים, הצפנות, מסדי נתונים ושלל שפות תכנות. הלימודים גם כוללים כיתות מחשב במסגרתן מתנסים המשתתפים ביישומו של החומר התיאורטי הנלמד הלכה למעשה. פירוט של קורסים נוספים הנלמדים במסגרת התואר תוכלו לראות ברשימה שלהלן:

- מערכות הפעלה
- הצפנה
- אינטרנט
- רשתות מחשבים
- הנדסת תוכנה
- חקר שפות תכנות
- בינה מלאכותית
- תכנות מתקדם
- פתרון בעיות
- ועוד.

איפה לומדים תואר ראשון במדעי המחשב?

בשל הביקוש הרב בשוק העבודה וההיענות הגבוהה בקרב מתעניינים המבקשים להירשם לתכנית זו, ישנם כיום מגוון רחב של מוסדות לימודיים בכל רחבי הארץ הפותחים את שעריהם ומציעים תכנית אקדמית ללימודי מדעי המחשב. מבין המכללות השונות ניתן למנות בין היתר את:

- המסלול האקדמי המכללה למנהל
- Hackeru קמפוס רמת גן
- מכללת רמת גן אקדמי
- המכללה האקדמית נתניה
- האוניברסיטה הפתוחה

בטרם ההרשמה מומלץ לבקש את הסילבוס מכל מוסד ומוסד בו אתם שוקלים ללמוד ולבדוק את התוכן הנלמד. כמו כן, ישנם מוסדות המציעים תכנית לימודי ערב הנפרשת על גבי משך זמן רב יותר, אך מאפשרת קיום חיי משפחה ועבודה תקינים ככל הניתן במסגרת הלימודים.

תנאי קבלה לתואר ראשון במדעי המחשב

תנאי הקבלה ללימודים עשויים להשתנות בצורה זו או אחרת בין כל אחד ממוסדות הלימוד, אך כולם מתנים את הקבלה בציון פסיכומטרי בתוקף ובתעודת בגרות בציון על סך 85 ומעלה. חלק מן המוסדות יתנו את הקבלה בפסיכומטרי 520 ומעלה וחלקם בציון התחלתי של 600-620. ישנם גם מוסדות המאפשרים הרשמה למכינה קדם אקדמית עבור אלו שאינם עומדים בתנאי הסף. למכינה זו יתרון נוסף כיוון שהיא מסירה את החלודה במתמטיקה ומכינה את המשתתפים לקראת השנה הראשונה שלהם כסטודנטים למדעי המחשב.

מיהו קהל היעד?

אם לאורך הילדות מצאתם את עצמכם מבלים שעות רבות וממושכות מול מסך המחשב ולא פעם הראיתם עניין בשלל פיסות מידע הקיימות באינטרנט על עולם המחשבים, אז ייתכן מאוד שזהו המסלול המושלם עבורכם. בנוסף לעניין הרב במחשבים, לימודי מדעי המחשב מצריכים חשיבה אנליטית טובה, זיקה למספרים ואהבה אמיתית לאתגרים, שכן לא פעם ולא פעמיים תדרשו לפתרון בעיות בדרך סבוכה וארוכה.

משך הלימודים

על אף שמדובר בתואר מורכב ותובעני, לימודי תואר ba במדעי המחשב מתפרשים על גבי כ-3 שנים בממוצע. עבור אלו המרגישים שאינם יכולים לעמוד בעומס הרב שתואר זה טומן בחובו, ניתן לחלק את הקורסים על גבי פרק זמן ארוך יותר או לחילופין לשקול לימודי ערב.

תעודות והסמכה

לבוגרים אשר יגישו את כל המטלות הנדרשות ויעמדו בכל חובותיהם האקדמיות תוענק תעודת תואר ראשון BS.c במדעי המחשב.

אפשרויות תעסוקה

מזה שנים שישראל ממצבת את עצמה כאחד ממרכזי ההייטק המשפיעים ביותר בעולם ובה ניתן למצוא מגוון רחב של סטארטאפים וחברות תוכנה בעלות וותק רב הן מקומיות והן סניפים של ענקיות מחשבים עולמיות. מסיבה זו, אפשרויות התעסוקה עבור הבוגרים הן רבות והם יכולים להשתלב בתפקידי פיתוח ובניית תוכנה, בחברות אינטרנט ועוד

סנן מוסדות לימוד לפי איזור גיאוגרפי:

קבל מידע על תואר ראשון במדעי המחשב ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על תואר ראשון במדעי המחשב

השנים האחרונות והצמיחה המטאורית בענף ההייטק הובילו לכך שלימודי מדעי המחשב הפכו לאחד התחומים המבוקשים ביותר בעולם האקדמיה. לימודי מדעי המחשב אורכים 3 שנים ובסופם ניתן לקבל B.A או להמשיך להתמחות כהנדסאי, בנוסף ניתן ללמוד את המקצוע כתואר דו- חוגי ולשלבו עם מקצוע נוסף כגון: ניהול, כלכלה, מתמטיקה ועוד.

מה לומדים במדעי המחשב?
תואר זה מספק לתלמיד הבנה נרחבת יותר של המחשב והאופן בו הוא פועל וכן מקנה ידע בתחומים כגון פיתוח תוכנות, הקמת תשתיות ושפות תיכנות. הלימודים עצמם הם בפן תיאורת? ונוע?ו לספק לסטודנט את הכלים להבנת ההליכים הפועלים בתוך עולם המחשוב ולכן מרבית הלימודים הם מתמטיים. מדעי המחשב נחשב כמקצוע קשה ומתאים לאלו שיש להם משיכה לתחום הריאלי ורצון להבין כיצד תהליכים עובדים.

מה עושים עם התואר?
לימודי תואר במדעי המחשב מכשיר את הסטודנט לעבוד באחד ממגוון המקצועות הקיימים בעולם ההייטק כגון תיכנות, תמיכה, ניהול רשתות, בניית אתרים, פיתוח ועוד. תחום תעסוקה זה נחשב כתחום יוקרתי בעל משכורות גבוהות ותנאים טובים ובו ניתן להשתלב באחד ממאות חברות היי טק או לנסות את מזלכם ולפתוח סטארט- אפ משלכם. 

מאמרים מקצועיים בנושא תואר ראשון במדעי המחשב

  • איפה ללמוד מדעי המחשב
    איפה ללמוד מדעי המחשב
    תנאי הקבלה לתואר ראשון במדעי המחשב באוניברסיטאות קשוחים מידי? אל תאבדו תקווה! יש מגוון רחב של מסלולי לימוד אקדמיים בתחום מדעי המחשב שיקנו לכם תואר ראשון בתחום הנחשק ביותר בישראל. כל הפרטים בכתבה....המשך
  • לימודי מדעי המחשב
    לימודי מדעי המחשב
    תחום מדעי המחשב זוכה לפופולריות רבה בישראל. המדינה הקטנה שלנו ידועה בתור מדינת הייטק מפורסמת. רוצים לדעת את הסיבות ל-למה כדאי ללמוד תואר ראשון במדעי המחשב? הכנסו לכתבה הבאה תגלו את אותם בהרחבה!...המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú