סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על תואר ראשון בבלשנות
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

תואר ראשון בבלשנות

בדף זה תוכלו למצוא מבחר רחב של מקומות ללימודי בלשנות. אם הינכם רוצים ללמוד בלשנות אך לא יודעים איפה או מהיכן להתחיל אנו מציעים לכם להשאיר את פרטיכם בצור הקשר של המוסד בו אתם מעוניינים ללמוד בלשנות ונציג יחזור אליכם במהרה

לצערנו לא נמצא באינדקס ToStudy אף מכללה אשר מלמדת את מה שחיפשת

השאר פרטיך ואנו נחזור אליך במידה ונמצא מכללה מתאימה

שם:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על תואר ראשון בבלשנות

בלשנות, אשר מהותה חקר השפה האנושית, מהווה את אחד מתחומי המחקר ו/או ההוראה המרתקים בעת המודרנית. תואר ראשון בבלשנות אורך שלוש שנים, במסגרתן נחשפים הסטודנטים לתיאוריות המציעות הסברים לתופעות לשוניות. אלה מבוססים על הנחת היסוד, לפי שפת אנוש מצייתת לעקרונות אוניברסליים. בעולם קיימת הבחנה מרכזית בין בלשנות מסורתית, העוסקת בחקר הסוטריית השפה והתפתחותה, לבין בלשנות מודרנית, המתמקדת בניתוח שפה בנקודת זמן מסוימת, למטרות חיפושה של חוקיות פנימית. שתי אלה ממשיכות להתקיים זו לצד זו, בהתפתחות מתמדת. לימודי בלשנות, המוצעים במגוון מוסדות לימוד להשכלה גבוהה, מקנים לסטודנטים רקע, הבנה ויכולת ניתוח של מבנה הלשון. כל זאת, תוך לימוד של כמה מערכות לשון המאפיינות תקופות שונות. כך, כוללים הלימודים עקרונות ושיטות מדעיים של מחקר לשון, תאור מערכות לשוניות, התפתחותן והשוואתן זו למול זו.

אילו תכני לימוד מוצעים כחלק מלימודי קבלת תואר ראשון בבלשנות?
בין התכנים המאפיינים את לימודי הבלשנות: פונטיקה- חקר צלילי שפות דיבור אנושיות; מורפולוגיה- חקר המבנה הפנימי של מילים; חקר השיח- הכללים המאפשרים השתלבות משפטים וניהול דו שיח; פונולוגיה- חקר חוקי שפה; פסיכובלשנות- חקר תהליכים פסיכולוגיים המעורבים בשימוש בשפה; נוירובלשנות- חקר עיבוד השפה במוח; תחביר- חקר מבנה וכללי יצירת משפטים; אטימולוגיה- חקר מקור ושינויי מילים בשפה; סמנטיקה- חקר משמעותם המילולית של מילים ומשפטים ומשמעותם בכלים לוגיים; פרגמטיקה- השפה ככלי תקשורת בין בני אנוש; בלשנות היסטורית- חקר התפתחותן של שפות ושחזורן; קריאה ואוריינות; אבולוציה של השפה; ופילולוגיה- חקר טקסטים כתובים; בלשנות חישובית- שימוש בכלים מתמטיים, סטטיסטיים ובאלגוריתמים לטובת מחקר שפה ופיתוח כלים ממוחשבים בתחום.

מהן אפשרויות העיסוק בעבור בוגרי תואר ראשון בבלשנות?
עם סיום הלימודים מוענקת לבוגרי תואר ראשון בבלשנות תעודת בוגר BA. זו מזכה את הבוגרים לבחור בין כמה כיווני התפתחות שונים. בין היתר, עשויים הבוגרים להמשיך במסלולי לימוד לתארים מתקדמים בבלשנות או במסלולים אחרים בהם התואר מהווה יתרון, כגון: הוראת שפות; בינה מלאכותית; תרגום; קלינאות תקשורת; ספרות; ועוד. לצד זאת, יכולים הבוגרים לעסוק במחקר והוראה באוניברסיטאות, כמו גם בהוראה בבתי הספר ומערכת החינוך על שלל גווניה. כן, האחרונים יכולים לשמש ככותבים ו/או כעורכים לשוניים של ספרים, מגזינים, מאמרים, עיתונים וכתבי עת מסוגים שונים.

מאמרים מקצועיים בנושא תואר ראשון בבלשנות

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú