סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס ייעוץ השקעות
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס ייעוץ השקעות

קורס ייעוץ השקעות מעניין אותך?


קורס ייעוץ השקעות יכשיר אתכם כיועצי ומשווקי השקעות בגופים הפיננסיים השונים דוגמת בנקים ובתי השקעות, ויכין אתכם לקראת בחינות ההסמכה החיצוניות הנערכות על-ידי משרד האוצר והרשות לניירות ערך. אם אתם אנשים אנליטיים, בעלי תקשורת בינאישית גבוהה ומעוניינים במקצוע יוקרתי ונדרש, אתם מוזמנים לקבל את המידע המקיף על קורס יועץ השקעות בדגש על שאלות נפוצות דוגמת: מה הם תנאי הקבלה? אילו בחינות יש לעבור? מה לומדים במהלך הקורס? האם אני זכאי לפטורים מבחינות מסוימות? ובאילו מוסדות להכשרות פיננסיות אוכל ללמוד את התחום?

לקבלת ייעוץ לימודים אישי ניתן להתקשר למערך היועצים שלנו או להשאיר פרטי התקשרות ואנו נעשה את מירב המאמצים לחזור אליכם בהקדם האפשרי. כמו כן, בתחתית המאמר תוכלו למצוא רשימה של מוסדות ללימודי ייעוץ השקעות ברחבי הארץ. ניתן להשאיר פרטים לנציגי המוסדות באופן ישיר עבור תיאום פג?שה ולקבלת מידע נוסף.

מה עושים בוגרי קורס ייעוץ השקעות?

יועצי ההשקעות חיים ונושמים את עולם שוק ההון והמסחר בבורסה. מלבד היכולות האנליטיות הגבוהות הנדרשות בתחום והזיקה לעולם הפיננסים והכלכלה, על היועצים להיות בעלי יכולת תקשורת בין אישית גבוהה במיוחד כאשר מתוקף תפקידם הם מספקים ללקוחותיהם ייעוץ מקצועי באשר לאפיקי ההשקעה השונים.

יועצי ההשקעות למעשה מתווכים בין לקוחותיהם המחזיקים בממון מסוים לבין שוק המניות ובמרבית המקרים גם מבצעים עבורכם את הרכישה או המכירה, הלכה למעשה. בשל כך, יועצי השקעות נהנים מדרישה גבוהה בבנקים השונים המספקים מערך השקעות ללקוחות נבחרים ומאפשרויות תעסוקה נרחבות בבתי השקעות.

ההבדל בין יועצי השקעות למשווקי השקעות

חשוב לעמוד על הבדל משמעותי בין יועצי למשווקי השקעות – שני תפקידים בהם ניתן להשתלב עם תום הלימודים ולאחר קבלת הרישיון.

יועץ השקעות מספק ללקוחותיו ייעוץ נייטרלי באשר לאפיקי ההשקעה השונים. היועץ איננו מחזיק באינטרס באשר למניה כזו או אחרת ופועל לטובת הלקוח בלבד. זאת בניגוד למשווקי השקעות המחזיקים במוצהר בהעדפה עבור בית השקעות מסוים. אין פה עניין של הסתרת האמת ועל המשווק להיות גלוי אל מול הלקוח כי הוא מחזיק בצד מסוים.

כך, בניגוד לתפקיד היועץ לספק ייעוץ ותו לא, על המשווק מוטב להחזיק ביכולות מכירה טובות שיסייעו לו בתפקיד ויאפשרו לו להשיג נתונים טובים בחברה בה הוא מועסק.

פרמטר זה עשוי לעזור לכם במידה רבה באשר לבחירתכם בכיוון המקצועי אותו אתם מעוניינים לקחת – אם אינכם בעלי יכולות מכירה טובות, אך מתעניינים בעולם ההשקעות ושוק ההון, בחרו בייעוץ השקעות, ואם אתם יודעים שאתם בעלי כושר שכנוע טוב – שיווק השקעות יניב לכם סיפוק רב וגם דרגות שכר גבוהות יותר כתוצאה מעמלות מכירה.

מתכונת ומטרת קורס ייעוץ השקעות

קורס יועץ השקעות איננו מקשה אחת והוא מחולק למספר קורסי יסוד: קורס כלכלה, קורס סטטיסטיקה ומימון, קורס חשבונאות, קורס אתיקה ודיני ניירות ערך וקורס מקצועית א. המטרה היא שכל קורס יכין את משתתפיו על הצד הטוב ביותר לקראת מבחני היסוד של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר.

ככלל, תכנית הלימודים שמה לה למטרה להכשיר את הסטודנטים לקראת תפקידם בעולם ההשקעות והמסחר במניות באמצעות הקניית ידע תיאורטי נרחב, זאת לצד תרגולים מעשיים ובחינות תקופתיות בנושאים דוגמת ניתוח ניירות ערך, ניהול תיקי השקעה ושימוש בעזרים פיננסיים שונים לחיזוי מגמות ומתן הערכה עבור אפיקי השקעה שונים.

תכנית הלימודים איננה דורשת ניסיון מעשי קודם או ידע בנושאי הכלכלה והפיננסיים, ומכשירה את משתתפיה מן היסוד ועד לרמה הגבוהה ביותר. עם זאת, מומלץ מאוד שלא להימשך לתחום רק בשל הטייטל ולהגיע אליו מתוך זיקה אמיתית לעולם הכלכלה ועם יכולות אנליטיות בסיסיות טובות.

נושאי לימוד עיקריים

המסלול ללימודי ייעוץ השקעות כולל בין היתר את נושאי הליבה הבאים:

  • מבוא ללימודי שוק ההון
  • מבוא למיקרו ומקרו כלכלה
  • אגרות חוב
  • ניירות ערך
  • סטטיסטיקה ומימון
  • ניתוח והערכת סיכונים
  • ניהול תיקי השקעה
  • אפיון לקוח
  • עקרונות חשבונאיים
  • ניתוח דו"חות כספיים
  • קרנות נאמנות
  • אתיקה מקצועית
  • גידורים
  • אופציות מסחר
  • ועוד.
חשוב לציין כי נושאי הלימוד שצוינו לעיל הינם נושאי ליבה בלבד, ואינם משקפים את הסילבוס המלא של תכנית הלימודים המתחלקת למספר קורסי יסוד.

לרשימה המלאה למוסדות המציעים קורס יועץ השקעות לחצו כאן

תנאי קבלה ללימודי ייעוץ השקעות

ביחס להכשרה הגבוהה והתפקיד היוקרתי, קורס ייעוץ השקעות נהנה מתנאי קדם נוחים למדי ועל המעוניינים להירשם לתכנית להיות בעלי 12 שנות לימוד, בני 18 ומעלה ולהציג תעודת יושר שאינם בעלי עבר פלילי.

חלק מן המוסדות מתנים את ההרשמה גם במעבר ראיון קבלה אישי מול נציגי הסגל לצורך בדיקת מידת ההתאמה, להיכרות ראשונית ולתיאום ציפיות.

קהל יעד

תכנית הלימודים פונה לכל אדם המעוניין להתברג במקצוע נחשק ובעל רישיון יוקרתי מטעם המדינה בתחום שוק ההון והמסחר הפעיל בבורסה.

התכנית מתאימה במיוחד לאנשים בעלי זיקה לעולם הפיננסים (אין הכוונה בניסיון מעשי, אלא היכרות שטחית ועניין אישי בלבד). כמו כן, רצוי להיות בעלי יכולות אנליטיות בסיסיות טובות ויכולת שירותית גבוהה שכן עבודתם של יועצי ההשקעות כרוכה בשירות פרונטלי וטלפוני תכוף.

פטורים מבחינות היסוד

אם אתם בעלי תואר ראשון בראיית חשבון, בכלכלה או מנהל עסקים, כדאי לדעת שאתם בעלי זכאות לפטור ממעבר הבחינה בכלכלה, חשבונאות ומימון.

מוסדות לימוד מומלצים

כיום ישנם מספר מוסדות להכשרה בתחום הפיננסים ובפריסה ארצית נרחבת. בין היתר ניתן למנות את:

  • BDO האקדמיה לפיננסים – אקדמיה המתמחה בהכשרה למקצועות פיננסיים. מציעה מערך קורסי הכנה מקצועיים לבחינות הרישוי של משרד האוצר והרשות לניירות ערך. לאקדמיה סניף בתל אביב.
  • מכללת מיטב דש – מוסד וותיק ללימודי מקצועות שוק ההון והמסחר. מציעה הכנה מקצועית והכשרה מעשית לייעוץ השקעות במגוון מוקדים ברחבי הארץ: חיפה, כינרת, תל אביב וירושלים.
  • מכללת אורין שפלטר – מוסד ידוע בהכשרותיו המקצועיות לתחומי הפיננסים והכלכלה. הלימודים מתקיימים בפריסה ארצית נרחבת כשלמכללה שלוחות בחיפה, כרמיאל, תל אביב ואשדוד.
  • המכללה למינהל – מערך לימודי החוץ של המכללה למינהל מציע את הכשרותיו בייעוץ השקעות לתושבי הצפון בחיפה ולתושבי הדרום בבירת הנגב – באר שבע.
באפשרותכם לסמן אחד או יותר מבין המוסדות הרצויים ברשימה שמופיעה בתחתית המאמר ולהשאיר פרטי התקשרות ישירות לנציגיהם לצורך קבלת מידע נוסף ותיאום פגישה.

משך תכנית הלימודים

היקפו של קורס ייעוץ השקעות עשוי להשתנות בין מוסד למוסד כשלרוב ההכשרה בכללותה יחד עם כל קורסי היסוד הנדרשים, אורכת כשנה וחצי.

התמחות ליועצי השקעות

בוגרים שיצלחו את בחינות הרישוי החיצוניות נדרשים למעבר תקופת התמחות בת כחצי שנה במשרד של יועץ השקעות מוסמך.

תעודות והסמכה

עם צליחת החבינות ותום תקופת ההתמחות אצל יועץ השקעות, בוגרי תכנית הלימודים יקבלו רישיון רשמי שיסמיך אותם כיועצי השקעות.

אפשרויות תעסוקה

יועצי השקעות נהנים מאפשרויות תעסוקה נרחבות בגופים הפיננסיים השונים דוגמת בתי השקעות, בנקים, הרשות לניירות ערך ועוד.

שכרו של יועץ השקעות בתחילת דרכו ינוע בין 7,500-8,500 ש"ח, אך עד מהרה יעלה ויגיע לסכומים נאים למדי של כ-11,500 ש"ח ומעלה. השכר עשוי להיות גבוה יותר אם מדובר בשיווק השקעות, שם בנוסף לשכר הבסיס מקבלים המשווקים עמלות מכירה.

אפשרויות לימוד נוספות

גולשים שהתעניינו בלימוד ייעוץ השקעות, התעניינו גם במסלול ללימודי קורס ייעוץ פנסיוני.
סנן מוסדות לימוד לפי איזור גיאוגרפי:

קבל מידע על קורס ייעוץ השקעות ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על קורס ייעוץ השקעות

שוק ההון הינו חלק בלתי נפרד מחיי השגרה של כל אזרח במדינה. כל אחד מאיתנו תורם בצורה ישירה או עקיפה להתהנלות הכללית של הכסף של כולנו באמצעות מהלכים כגון: השקעה בבורסה, מסחר במט"ח, השקעות בקופות חסכון של קרנות נאמנות וקופות גמל. יועצי השקעות הינם אנשי מקצוע בעלי ידע נרחב בתחום שוק ההון שמטרתם לסייע לחברות ואנשים פרטיים לבצע מהלכים חכמים שיתרמו לרווח של הלקוח. הקורס נועד להכשיר את המועמדים שחולמים להישתלב בזירה אנרגטית וכוחנית של שוק ההון וההשקעות הפיננסיות לתפקידי מפתח כגון: יועצי השקעות למנהלי תיקים, יועצי בתחום הבנקאות, ומשרדים פיננסיים.

כיצד מתקבלים לקורס יעוץ ההשקעות?
על מנת להיתקבל לקורס, על המועמדים להציג תעודת בגרות מלאה ולעמוד בועדת קבלה המורכבת ממספר שלבים. במסגרת ועדת הקבלה, המועמדים יידרשו להציג את הכישורים הנחוצים לתפקיד יועץ השקעות כגון: אסרטיביות, ראיה כוללת, חשיבה אנליטית וכושר הבעה מול הלקוח.

איך מתנהל קורס יעוץ השקעות?
במהלך מסגרת הלימודים, המרצים המנוסים יקנו לסטודנטים את הכלים הדרושים להכשרה המקצועית והמקיפה ביותר לתפקיד. במהלך ההרצאות הפרונטליות יועברו תכנים תאורטיים בנושאים כגון: כלכלה, מימון, סטטיסטיקה חשבונאות, דיני ניירות ערך ואתיקה מקצועית. במהלך השיעורים המעשיים, הסטודנטים הידרשו בזמן אמת לבצע ניתוחים מקצועיים ומקיפים לגבי ניירות ערך באמצעות מכשירים פיננסים מתאימים ולהציג את הממצאים בפני הכיתה באמצעות מצגת מתאימה.

מהן דרישות הקורס?
בכדי לסיים את הקורס בהצלחה ולהיות זכאים לתעודת גמר מקצועית בתחום יעוץ ההשקעות, הסטודנטים יידרשו לעבור את כלל המשימות הניתנות על ידי המרצים במהלך השיעורים ולעמוד במבחנים חיצוניים של הרישוי ליועצי השקעות הכוללים שישה שלבים.

מאמרים מקצועיים בנושא קורס ייעוץ השקעות

  • לימודי פיננסים באורין שפלטר
    לימודי פיננסים באורין שפלטר
    מאז הקמתה, נודעה מכללת אורין שפלטר כמובילה בתחום הפיננסים עם דגש על הכנה לבחינות הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר במסלולים לקבלת רישיון ייעוץ/שיווק השקעות, ייעוץ/שיווק פנסיוני ואלמנטרי. הצורך המובהק בשוק...המשך
  • איפה ללמוד ייעוץ משכנתאות
    איפה ללמוד ייעוץ משכנתאות
    במציאות הישראלית, תחום המשכנתאות נחשב לתחום מרכזי במיוחד, הן בעבור הציבור והן בעבור הבנקים – לטוב או לרע, את זה אתם תכריעו.. רוצים להפוך ליועצי משכנתאות? כל הפרטים אודות הלימודים בכתבה הבאה....המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú