סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על לימודי קוסמטיקה
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

לימודי קוסמטיקה

המקצוע הינו יוקרתי מאוד ובעל הערכה ושם דבר. כניסה לתחום פותח דלתות רבות הן כשכירים והן כעצמאיים. המקצוע משלב נגיעה ביופי טיפוח ואסתטיקה ובעל אופק לעצמאות כלכלית, עם ניהול עצמאי של העוסקים בו ואפשרות לניהול עצמי של לוח זמן ועבודה כ"בוסים של עצמם". אנשי מקצוע קוסמטייקאים רבים מתמחים במגוון רחב של תחומים, יוצאים להעשרות מקצועיות במהלך הקריירה ומתפרנסים מהמקצוע בכבוד רב.

המקצוע מצריך מספר תכונות המשלבות בין עדינות, סבלנות ודיוק עם שימת לב לפרטים קטנים, ובין טיפול פיזי ומעט מאומץ לעיתים עד לקבלת פתרון מספק עבור השירות הקוסמטי המוענק ללקוח. לעיתים המקצוע מציב את הקוסמטיקאי המטפל לעבוד במצבים מעט מביכים של אינטימיות פרטית של הלקוח, אך המומחיות היא לדעת כיצד לנתב זאת לחווית טיפוח נעימה ומכבדת, עם רמת מקצועיות ושירותיות גבוהה במיוחד במצבים אלו ובכלל. טיפול קוסמטי מוצלח יכול להיות מאוד מפנק מהנה ומספק הן לצד המטפל והן לצד הלקוח גם יחד. לרוב נשים מהוות את קהל היעד של המקצוע, אך בשנים האחרונות ניתן לראות כי ישנה עלייה בהתעניינות למקצוע וכניסה גדולה יותר של גברים ללימודי טיפוח ויופי.

הלימודים יאפשרו לכם לרכוש מקצוע נדרש מאוד, מעניין ומספק, שיכול לבנות לכם שם מכובד בתעשיית היופי והטיפוח, ולהביא אליכןם לקוחות רבים וקבועים ומקור פרנסה טוב.
המקצוע משלב עבודה סבלנית ועדינה עם אנשים, עיסוק בחומרים קוסמטיים ומתן טיפול במגע פיזי ישיר. מדובר בעבודה המצריכה מסוגלות לעבודה במצבים שיכולים להיות מביכים, ומנגד - ניתן לשלב בה גם היבטים נעימים מאד של טיפול ארומתי וטיפוח מפנק. נשים מהוות את הרוב המוחלט של בעלי המקצוע בענף זה.

כאן תוכלו למצוא מידע מפורט על תכני לימודי קוסמטיקה, היקף הלימודים, סוגי התעודות וההסמכה, מידע אודות מוסדות הלימוד שמציעים מסלולים בתחום זה , אפשרויות התעסוקה לבוגרי הקורסים השונים, ועוד.

מידע כללי אודות לימודי קוסמטיקה



התלמידות והתלמידים בבתי הספר המובילים ללימודי יופי והטיפוח זוכים לתוכנית לימודים יסודית ומקיפה, תחת הדרכה של צוותי הוראה הכוללים מורים מקצועיים, בעלי מקצוע מהשורה הראשונה, מיומנים ובעלי ניסיון רב ותעודות הכשרה מהארץ ומהעולם. בנוסף בבתי ספר רבים מתקיימות סנדאות מעשיות, הרצאות, והעשרות בנושאים רבים ומגוונים.

הלימודים כוללים שיעורים עיוניים ומעמיקים לצד שיעורים מעשיים ומקיפים. כל התכנים מועברים ע"י אנשי מקצוע מוסמכים מן השוק, תוך עמידה בסטנדרטים מקצועיים גבוהים ביותר. בתי הספר לקוסמטיקה המובילים מציעים תנאי לימוד גבוהים ומקצועיים, בלמידה בכיתות עם ציוד טכנולוגי מתקדם, מוצרים תכשירים וחומרים איכותיים ביותר לשימוש מעשי במהלך הלימודים.

בתום הלימודים יצאו הבוגרים כאשר הם מצויידים במידע מעשיר מקצועי, בטכניקות נכונות ומתקדמות לעבודה, ובכלים המקנים להם ידע רב.

מה כוללים תכני הלימוד?

בין תכני הלימוד הנלמדים במגוון בתי ספר ומכללות היופי בארץ ניתן למצוא את הבאים:

• מבוא לעולם הקוסמטיקה
• אבחון סוגי העור
• כימיה קוסמטית
• דרמטולוגיה
• הרכב תכשירי קוסמטיקה
• גורמי השפעה על עור הפנים
• תזונה בהשפעה על העור
• אנטומיה ומבנה הפנים והגוף
• טיפולי אקנה
• טיפולי פילינג
• אנטי אייגינג ועור בוגר
• שיטות הסרת שיער
• עיצוב וסידור גבות
• מכשירים אלקטרו קוסמטיים
• ניקוי עמוק של הפנים
• קרמים ותכשירי לחות
• תוכנית שיווק וניהול עסק נכון
• ועוד מגוון של נושאים נוספים

חשוב לדעת כי כלל נושאי הלימוד שצוינו לעיל הינם חלקיים בלבד ואינם משקפים את תוכנית הלימוד במלואה בכל מוסדות הלימוד בארץ. לאחר ההרשמה וחיפוש המוסד הלימודי הרצוי, אנו ממליצים לבקש לקבל את סילבוס ותוכנית הלימודים על למנת לקבל את מלוא המידע על כל התכנים הנלמדים במוסד המבוקש.

היקף הלימודים


קורס לימודי קוסמטיקה נע בין 6 חודשים ויכול להגיע גם לשנה ושנה וחצי, בהתאם למסלול ולמוסד הלימוד. הלימודים יכולים להתקיים במסגרת של מסלולי בוקר, ערב או ימי לימוד מרוכזים.

תנאי קבלה


ברוב המקומות אין צורך בתנאי קבלה מקדימים.

מוסדות לימוד מומלצים


כיום ניתן למצוא מוסדות לימוד רבים ומכללות לעיצוב המציעים לימודי עיצוב גרפי במסלולים שונים ומגוונים. בין בתי הספר והמכללות לעיצוב המומלצים ניתן למצוא את:

GIGI אקדמי באר שבע - באקדמיה למקצועות הקוסמטיקה תוכלו לקבל הכשרה מקיפה ומעשית למגוון מקצועות נדרשים בשוק העבודה המאפשרים להשתלב במכוני יופי וקוסמטיקה או לחילופין לצאת לדרך עצמאית!

מכללת JJ COSMETICS - המכללה למקוצועות הקוסמטיקה, איפור וטיפוח, המוכרת על-ידי משרד התמת, מציעה תוכניות מגוונות בהנחיית רופאים ומרצים בכירים. תוכנית הלימודים מבוססת על שיטות, מכשירים וחומרים מן המתקדמים בארץ.

מכללת LFA – המכללה מביאה לצפון סטנדרט גבוה בהכשרה מקצועית, עם מורים מקצועיים, מגמות לימוד נדרשות,תעודות מוכרות , הנהלה מקצועית ומנוסה, יחס אישי והכוונה מעשית. תוכניות לימודים בפיקוח האגף הבכיר להכשרה מקצועית של משרד התמ"ת.

נאוה קולאז´ - ביה“ס ”נאוה קולאז‘“ שנוסד בשנת 1994 על ידי נאוה קול, מעמיד לרשות תלמידיו את מיטב המורים המקצועיים המעניקים לתלמידיהם את הידע והניסיון הרב העומד לרשותינו מזה כ-20 שנות פעילותו.

נייל סטודיו - רשת נייל סטודיו מתמחה בהכשרה מקצועית בכל תחומי הטיפוח והיופי. המוטו וחזונה של רשת נייל סטודיו מאז היווסדה הינו העצמת נשים לעצמאות כלכלית. המטרה הינה להעניק לנשים מקצוע רווחי ונדרש בזמן קצר יחסית, אופק תעסוקתי ועתיד צבעוני ורווחי.

את רשימת המוסדות הנוספים המלאה אשר מציעים תוכניות ללימודי עיצוב גרפי ניתן לראות בהמשך עמוד זה, ובמנוע החיפוש באתר.

תעודות והסמכה


תלמידים העוברים בהצלחה את תנאי הקורס והמבחנים הכלולים בו זכאים לקבלת תעודת הסמכה מוכרת מטעם בית הספר, ובמקרים רבים מוצעות אפשרויות להכוונה והדרכה תעסוקתית.

במקומות רבים תכנית הלימודים הינה על פי הנחיות משרד הבעודה ומפוקחת על ידו. ישנן מכללות ובתי ספר אשר מאפשרים ללמוד על חשבון הפיקדון הצבאי, כחוק לקליטת חיילים משוחררים. בתי ספר רבים למקצועות היופי מוכרים גם בשירות התסוקה, מוסדות שיקום וביטוח לאומי.

אפשרויות תעסוקה


קוסמטיקאים וקוסמטיקאיות הן תחום שתמיד נדרש ומבוקש מאוד על ידי הציבור הרחב. מקצוע עתיק שתמיד מתפתח בטכנולוגיות חדשות ותמיד יש לו ביקוש. על מנת בניית שם ומוניטין יש צורך בלצבור ניסיון, וכן מומלץ לפתוח דף עסקי/אתר עם לוגו ומיתוג כולל לבוגר הטרי. רוב בוגרי לימודי הקוסמטיקה עובדים כעצמאיים עם עסק ביתי או בקליניקה פרטית, כקוסמטיקאים במספרות וסלוני יופי, ורבים מצליחים להשתלב בהפקות ובתוכניות טלוויזיה, קולנוע, ותעשיית הבידור.
סנן מוסדות לימוד לפי איזור גיאוגרפי:

קבל מידע על לימודי קוסמטיקה ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על לימודי קוסמטיקה

בישראל של ימינו, אפשר לומר בבטחה שגם הנשים וגם הגברים מקפידים להשקיע מאוד בחזות החיצונית שלהם, ובתוך כך גם בעור הפנים שלהם. כמעט כולם מבצעים טיפולי פנים, הסרות שיער, רוכשים מוצרים כמו קרמים, פילינג ומסכות. נוכח הביקוש של התחום, ענף הקוסמטיקה הישראלי נחשב לפורה, ובתוך כך גם תפקידם של הקוסמטיקאים והקוסמטיקאיות הולך ומתעצם. דבר זה גם בא לידי ביטוי כמובן בשכר של העוסקים בתחום. הקוסמטיקאית היא זו שתביע את הבקיאות המירבית בכל הנוגע לתופעות חיצוניות כדוגמת שיעור באיזורים שונים בגוף, פצעונים מסוגים כאלה ואחרים, קמטים על הפנים או בצוואר ועוד. למעשה, היא זו שתדע להתאים את הטיפול הקוסמטי הנחוץ למניעת תופעות אלו, וכן תדע להתאים את התכשירים הנחוצים לשם תהליך זה באופן תקין ואפקטיבי. מדובר בעבודה שמצריכה המון סבלנות שכן מדובר בעבודה צמודה עם אנשים ועם קהל לקוחות שרוצה שידאגו לו ושיטפחו אותו על הצד הטוב ביותר. ניתן לומר שבמרבית המקרים, נשים הן אלו שמטפלות מבחינה קוסמטית, אבל לעיתים גם גברים עוסקים בתחום.

מידע כללי על לימודי קוסמטיקה
כאמור, תחום הקוסמטיקה הוא תחום בעל חשיבות עליונה בעבור הציבור הישראלי שיותר ויותר מכיר בחשיבות הטיפוח האישי והנראות. בכדי להשתלב בתחום כקוסמטיקאית ולצבור קהל לקוחות נאמן ורחב, אין כל ספק שדרוש קורס שיעניק לך את כל הכלים הפרקטיים ואת הרקע הדרוש בכדי להצליח בתחום. זה נכון שחשובה הזיקה וחשוב ש"יהיה לך את זה", אבל בסופו של דבר קהל הלקוחות ירצה לראות את תעודת ההסמכה שתלויה על הקיר ומעידה על הלימודים שקיימת בתחום. אז אם אתן להוטות להשתלב בתחום וללמוד אודות את עולם הקוסמטיקה על כל רבדיו, אבל מתלבטות לגבי בחירת הקורס הטוב ביותר עבורכן, מומלץ לבצע סקר שוק ברשת וללמוד אודות המיומנויות שמציעים מוסדות הלימוד השונים לנרשמים. לאחר סינון ראשוני, כדאי להיפגש עם המדריכים של הקורסים השונים על מנת לקבל מידע עדכני לגבי שיטות הלימוד והשימוש בתכשירים השונים. כמו כן, מאחר ומדובר בתחום מעשי, חשוב לשים לב שכיתות הלימוד יכללו מספר קטן ככל האפשר של סטונטים וזאת על מנת לקבל יחס אישי וצמוד מצד סגל המרצים.

מה כוללים תכני הלימוד בקורס קוסמטיקה?
במרבית ממוסדות הלימוד, תכנית הלימוד כוללת את תכני הליבה הבאים: מבוא לאנטומיה ופיזיולוגיה, עקרונות בכימיה קוסמטית, והרצאות בנושאי תזונה קלינית ודרמטולוגיה. כמו כן, בנוסף לתכנים עיוניים אלו שמועברים באופן פרונטלי, מדובר בקורס מאוד מעשי שלכל אורכו מתקיימים תרגולים מעשיים שמעניקים את כל הכלים והמיומנויות אשר דרושים לשם הצלחה בטכניקות הקוסמטיקיות והצלחה בתפקיד בהמשך הדרך. בשיעורים המעשיים, הסטודנטים מתרגלים בין היתר את המיומנויות הללו: עיסוי פנים, עיסוי של יתר חלקי הגוף, שעוות גוף באמצעות סוגים שונים של שעוות, איפור קבוע, טיפול באקנה, שימוש במכשור מתקדם להסרת שיער לצמיתות – לייזר, אינפרא אדום וכדומה, שימוש בסוגי מסיכות מגוונות שמיועדות לאיזורים שונים בפנים ומותאמות לעור הפנים של הלקוח. אפשר לומר שבסיום התוכנית, הסטודנטים יוכלו להבחין בין סוגי העור השונים של המטופלים, יוכשרו לטיפול באקנה, יכירו את כלל הטכניקות לחידוש העור, את הטכניקות המגוונות הקיימות להסרת שיער ואת הידע המקיף אודות לגבי תזונה נכונה הכוללת ויטמינים שונים באמצעותם ניתן לשימור על עור הפנים של הלקוחות.

מסלולי לימוד ייחודיים בתחום
בתחום הקוסמטיקה, ניתן למצוא מסלולי לימוד ייחודיים אשר מעניקים לתלמידים התמחויות ספציפיות של קוסמטיקה. למשל, ניתן למצוא בקרב חבל ממוסדות הלימוד מסלול של קוסמטיקה פרא רפואית, שזה מסלול שמשלב בין הקוסמטיקה לעולם הרפואה הקונבנציונלית ומעניק כלים יותר "חודרניים" לטיפול בעור של הלקוח (שימוש בכימיקלים שונים, ביצוע הזרקות, ביצוע של פילינג עמוק, טיפולי אנטי אייגינג וכדומה. מסלול זה מיועד בעיקר למי שכבר עובדות כקוסמטיקאיות ומחזיקות בתעודת הכשרה לכך. בנוסף, ניתן למצוא מסלולים של קוסמטיקה טבעית, שזו מתמחה בשיטות טיפול טבעיות הכוללות שימוש ברוקחות טבעית שעושה שימוש בצמחי מרפא מגוונים בעלי סגולות לטיפול בעור. נוסף על כך, ניתן למצוא קורסים שמתמחים בדיקור קוסמטי. מדובר במיומנות ספציפית לטיפול בעור, העושה שימוש בטכניקה של דיקור, בהתבסס על אלמנטים מהרפואה הסינית האלטרטנטיבית. בנוסף, ניתן למצוא מגוון מסלולים ללימוד קוסמטיקה מחוץ לארץ וכן מסלולי לימוד שמיועדים באופן ספציפי לקהל הדתי. מדובר במסלול שמציע לקהל הדתיות לימודים בכיתות מופרדות, לנשים בלבד, הכולל סגל הוראה נשי בהתאם.

איפה ניתן למצוא לימודי קוסמטיקה?
קורס קוסמטיקה ניתן למצוא בפריסה ארצית רחבה במיוחד. בתוך כך, ניתן למצוא בצפון הארץ בין היתר את מוסדות הלימוד הבולטים הבאים: מכללת LFA שמציעה את הלימודים בכרמיאל, מכללת נאוה קולאז שמציעים את הקורס בחיפה ובנהריה, מכללת אשכולות שמציעים את הקורס בקריית שמונה וכן את מכללת ויצו שמציעים את הלימודים בחיפה. נוסף על כך, במרכז הארץ ניתן למצוא בין היתר את מוסדות הלימוד הבולטים הבאים: JJ COSMETICS שמציעים את הקורס בתל אביב וכן את איב סנטר שמציעים את הלימודים ברעננה. כמו כן, בדרום הארץ, ניתן למצוא בין היתר את מוסד הלימודים הבולט המכללה לאסתטיקה שמציעה את הקורס בבאר שבע.

למי מתאים ללמוד קוסמטיקה?
לימודי קוסמטיקה מתאימים בעיקר לכל אלו שמאמינות באסתטיקה ובטיפוח, שאוהבות לטפל ולהשיג תוצאות בשטח, שיש להן הרבה סבלנות לקהל לקוחות רחב שבו כל אחד מהמטופלים הוא עולם במלואו ולכל מי ששואפת להפוך לעצמאית בבוא העת, כי בעיקר שם נמצא הכסף האמיתי בתחום. כמובן שהתחום יכול להתאים גם לנשים אך גם לגברים שנמשכים לתחום ומחזיקים בתכונות שצויינו לעיל.

תנאי הקבלה ללימודי קוסמטיקה
בדרך כלל, התנאי ההכרחי לקבלה לקורס הקוסמטיקה מחייב את המועמדים להיות מעל גיל 18. אך כמובן שתנאי הקבלה בתחום זה, כבכל יתר תחומי הלימוד, הם נתון דינאמי שחשוב לבחון באופן פרטני למול מוסדות הלימוד עצמם.

משך הלימודים בקורס קוסמטיקה
קורס קוסמטיקה בדרך כלל נמשך על פני כ-11 חודשי לימוד בממוצע, בין אם במסלול ללימודי בוקר ובין אם במסלול ללימודי ערב. תוכנית הלימודים בקורס קוסמטיקה בדרך כלל בנויה בממוצע מכ-400 שעות לימוד עיוניות וכ-400 שעות לימוד מעשיות. אך כמובן שגם את הנתון אודות משך תקופה הלימודים מומלץ מאוד לבחון באופן פרטני למול מוסדות הלימוד האופציונאליים עבורכם.

איזו תעודה מוענקת בסוף הלימודים?
בסיום הקורס, הסטודנטים שיעברו בהצלחה הן את המבחנים העיוניים והן את המבחנים המעשיים, יקבלו תעודה מקצועית בתחום מטעם מוסד הלימוד ויוכלו להתחיל ולעסוק במתן טיפול קוסמטי לקהל הרחב באופן מקצועי ועם כל ארגז הכלים הדרוש לשם הצלחה בתחום.

סרטוני וידאו על לימודי קוסמטיקה
בואו לשמוע על המכללה לקוסמטיקה רפואית
המכללה לקוסמטיקה רפואית הינה המכללה המובילה בתחום האיפור והקוסמטיקה. המכללה קיימת כבר כ-15 שנה מיועדת הן לנשים והן לגברים כאחד מכל המגזרים
  • קהל היעד של מכללת גיי גיי קוסמטיקס
    קהל היעד של מכללת גיי גיי קוסמטיקס
  • איזה קורסים ניתן ללמוד בנייל סטודיו
    איזה קורסים ניתן ללמוד בנייל סטודיו
  • קורס קוסמטיקה בגיי גיי קוסמטיקס
    קורס קוסמטיקה בגיי גיי קוסמטיקס

מאמרים מקצועיים בנושא לימודי קוסמטיקה

  • קורס קוסמטיקה לפתיחת עסק
    קורס קוסמטיקה לפתיחת עסק
    לימודי קוסמטיקה מביאים עמם המון ידע שניתן ליישם כבר מהיום הראשון לקבלת התעודה הן כשכירות והן כעצמאיות. אם את מחפשת מקצוע שיאפשר לך לקבוע לעצמך את הלו"ז ולשלב חיי משפחה בנוחות, זה הזמן לקבל פרטים נוספי...המשך
  • איפה יש קורס הארכת ריסים
    איפה יש קורס הארכת ריסים
    הטרנד החם של הארכת ריסים הרשים אותך? רוצה להעניק לקהל לקוחותיך את האפשרות להאריך את הריסים שלהן? יש לא מעט מוסדות לימוד שמציעים לך קורס ייעודי במיוחד לשם כך – את כל הפרטים תמצאי בכתבה הבאה. ...המשך
  • ללמוד עיצוב גבות
    ללמוד עיצוב גבות
    מכורה לגבות של אניה בוקשטיין, קארה דלווין וג´ניפר קונלי? מאמינה בעוצמת ההשפעה של הגבות על היופי של האישה? רוצה להשתלב בתעשיית הטיפוח והיופי? כנראה שלימודי עיצוב גבות נועדו במיוחד בשבילך....המשך
  • סיבות ללמוד קוסמטיקה
    סיבות ללמוד קוסמטיקה
    הלימודים והעיסוק בקוסמטיקה כוללים יתרונות רבים, חלקם קשורים לקוסמטיקאית וחלקם, ללקוחות. מעוניינים בלימודי קוסמטיקה? בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם מספר סיבות ויתרונות ללימודים בתחום הקוסמטיקה. לכל הפרטים.....המשך
  • קורס עיצוב גבות בצפון
    קורס עיצוב גבות בצפון
    לא צריך לנסוע למקומות מרוחקים בכדי ללמוד עיצוב גבות, מגוון מוסדות לימוד מקצועיים בצפון מציעים מסלולי לימוד איכותיים בתחום.אם תמיד רציתם ולא ידעתם איפה, כאן תוכלו לדעת עוד אודות המוסדות ועוד....המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú