סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס בודקי שכר
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס בודקי שכר

רוצה להיות בודק שכר מוסמך?

כולנו רגישים בנוגע לתלוש השכר שלנו ומבקשים לוודא שהכל שולם כראוי. המעסיקים מן העבר השני אינם יוצאים מן הכלל ומקפידים הקפדה יתרה, על תשלום כחוק וזאת בשל התחיקות השרירותיות והקפדניות הקיימות במסגרת דיני העבודה שבמדינת ישראל. בנימה זו אנו מזמינים אתכם להכיר את המסלול ללימודי קורס בודקי שכר!

תחום השכר מתאפיין בדינמיות רבה, משתנה לא פעם ולבסוף מותיר את המעסיקים עם לא מעט סימני שאלה ותחושות של אי וודאות שמא ביצעו עבירה על החוק ופסחו על אחת מן הזכויות הסוציאליות המגיעות לעובד שתחתם. כדי להימנע מסיטואציה שכזו, החל להתעורר תחום חדש העונה לשם "בדיקת שכר". מטרתם של בודקי השכר הוא למנוע מן המעסיקים את הסיכון בקבלת תביעות מטעם העובדים ולבצע ביקורת מעמיקה בכל הנוגע לשכרם של העובדים כי הוא משולם על פי חוק ובהתאם לחוקים הנאכפים במדינת ישראל.

רקע מקדים

אם אתם טובים במספרים, אנשים דקדקנים ובעיקר כאלו שלא מסוגלים שלא להתעמק ולו בפרט הקטן ביותר, אז כבר יש לכם נקודת פתיחה מעולה בכל הנוגע לתפקיד בדיקת השכר. במסגרת תפקידו, אמון בודק השכר על עריכת ביקורות קפדניות באשר להתנהלותם של אגפי השכר שבחברות, התאגידים והארגונים השונים, ובכך מוודא כי הם אכן מתאומים באופן מוחלט עם הנהלים השונים הקיימים בחוק.

מלבד מכלול התחיקות הסבוך במילא, חוקים אלו משתנים מפעם לפעם ולכן תפקיד זה איננו מתאים לכל אחד. למעשה, תחום זה פונה בעיקר לקהלי יעד המגיעים ממקצועות דוגמת ראיית החשבון, הכלכלה וחשבות השכר, אשר מודעים לשינויים השונים בחוק ומקפידים להיות עם האצבע על הדופק.

אם אתם מחפשים הכשרה מקצועית שתעניק לכם מקצוע חדש, נחשק וחשוב במשק, כאן דאגנו לאגד עבורכם את המידע המקיף והשלם אודות התכנית החל ממידע כללי, דרך תיאור מתכונת תכנית הלימודים, תנאי הקבלה, קהל היעד ותכנים ועד לאופי העבודה ואפשרויות תעסוקה! אנו באתר הלימודים ToStudy חרטנו על דיגלנו לסייע לכל החפץ בלימודים לקבל את כל המידע על התחום במקום אחד. בתחתית הרשימה תוכלו אף למצוא מוסדות לימוד נבחרים, לסמן את המוסד או המוסדות הרצויים ולהשאיר פרטי התקשרות לנציגי המכללות. כמו כן, באפשרותכם להשאיר לנו פרטי התקשרות ויועצי הלימודים שלנו יצרו עמכם קשר בהקדם.

בודקי שכר

אל תלקו את עצמכם אם עדיין לא שמעתם על תחום בדיקת השכר שכן מדובר בתפקיד חדש שזכה לאישורה של וועדת העבודה והרווחה ביוני 2016. על פי החלטותיה של הוועדה בדיקת שכר הינה הכשרה המעניקה למשתתפיה מקצוע לכל דבר ועניין, ובמסגרתה הם מקבלים הסמכה רשמית מטעם משרד הכלכלה לפקח ולנטר אחר תנאי השכר של העובדים בחברה או הארגון בו הם מועסקים. התפקיד כולל בעיקרו ביצוע ביקורת מעמיקה ומדוקדקת במטרה לבדוק ששכרם של העובדים אכן עומד בכל התנאים הסוציאליים המגיעים להם על פי חוק ונועד להגן על העובדים שלרוב אינם בקיאים לחלוטין בזכויותיהם ואינם יודעים כיצד לקרוא ולהבין את הנתונים השונים המופיעים להם או לחילופין שאינם מופיעים להם בתלוש השכר.

קורס בודקי שכר

קורס בודקי שכר נלמד כיום בשורה של מוסדות המיועדים להסמכה רשמית הניתנת מטעם משרד הכלכלה. במסגרת תכנית הלימודים נחשפים המשתתפים לעולמו הסבוך והמורכב של תחום דיני העבודה ולתהליכי הבקרה השונים שעליהם לבצע כדי לוודא שאכן העובדים זוכים למלוא התנאים אליהם הם זכאים על פי חוק. תכנית לימודים זו מאופיינת בעיקרה בנושאי לימודים עיוניים רבים ומצריכה שעות מרובות של שקידה ושינון של התחיקות השונות. עם סיומה של התכנית נדרשים בוגרי הקורס למעבר בחינות גמר האחת עיונית, אך בנוסף אליה בחינה מעשית שמטרתה לוודא כי הבוגר אכן הפנים את החומר הנלמד ויוכל למלא את תפקידו על הצד הטוב ביותר שכן בנושאים הקבועים בחוק, אין מקום לטעויות.

מה לומדים בקורס בודקי שכר?

כאמור, קורס בודקי שכר טומן בחובו קשת רחבה מאוד של נושאי לימוד בהיקפים שונים בענף השכר ודיני העבודה השונים וזאת במטרה להקנות למשתתפי התכנית את מלוא ההבנה והסמכות לבצע ביקורת מעמיקה, יסודית ומקצועית בהתנהלותם של אגפי השכר השונים בשלל החברות הקיימות במשק. בין נושאי הלימוד השונים הנלמדים לצורך אכיפתם המלאה של דיני העבודה של מדינת ישראל ניתן למנות את התחומים להלן:

- הסכם קיבוצי אל מול הסכם אישי
- דמי הבראה
- תשלום שעתי מול תשלום גלובאלי
- תשלום לעובדי קבלן
- הלנת שכר
- שיוויון זכויות בתעסוקה
- תשלום שעות נוספות
- דמי חופשה
- החזרי  נסיעות
- חוק ההודעה המוקדמת
- קבלני משנה
- יחסי עובד מעביד
- פיצויים
- מניעת הטרדות מיניות
- דמי מחלה
- חוק עבודת נשים
- החזרים נוספים: טלפון ורכב
- ניכויים
- תשלום כנגד חשבונית
- עובדים זרים
- דינים לענייני עבודה והליכים משפטיים
- ועוד.

איפה לומדים?

מכללות רבות זיהו את הביקוש הרב שהחל להתהוות מאז קיבלה וועדת העבודה והרווחה את החלטתה להסדרת מקצוע זה ומסיבה זו, אלו המעוניינים להירשם לתכנית הלימודים יכולים למצוא אותה במגוון רחב של מוסדות לימוד ובפריסה ארצית נרחבת למדי. נושאי הלימוד אינם אמורים להיות שונים, אך מומלץ לערוך שיחת ייעוץ עם המוסד הנבחר בטרם ההרשמה כדי לבדוק שעות לימוד, סביבת לימודים, מרצים ועוד. המכללות המציעות כיום קורס בודקי שכר הינן: המכללה למנהל בשלוחת פתח תקווה, ראשון לציון, אילת, נתניה, אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים ואלעד והאקדמיה לפיננסים BDO.

תנאי קבלה לקורס בודקי שכר

על פי התקנות שנקבעו בוועדה, הוחלט כי על המועמדים למסלול לימודי קורס בודקי שכר להיות בעלי רקע בתחום הכלכלה, עריכת הדין ותחום השכר. בשל כך תנאי הקבלה עבור תכנית הלימודים הינם אנשים המגיעים מן המקצועות הבאים: עורכי דין, חשבי שכר, יועצי מס, מבקרי פנים, רואי חשבון וכלכלנים. כמו כן, ייתכן ובמוסדות השונים יחולו תנאי קבלה נוספים דוגמת מעבר ראיון קבלה לצורך התרשמות ראשונית ומעבר בחינות ידע שונות. בנוסף

מיהו קהל היעד?

ככלל קורס בדיקת שכר מיועד עבור אנשים שאינם מפחדים מנתונים ומן הצורך לבצע "עבודת נמלים" בכל הנוגע לתחיקות ונתונים מספריים שונים. התחום לכשעצמו מציב את בעל המקצוע במעמד בעל אחראיות רבה במיוחד הן כלפי העובד והן כלפי המעסיק ומסיבה זו רצוי להיות בעלי יכולות אנליטיות טובות, בעלי זיכרון טוב לדינים השונים ולשים לב לכל הפרטים הקטנים ברמת דיוק גבוהה במיוחד.

משך קורס בודקי שכר

היקף הלימודים עשוי להשתנות באופן משמעותי בהתאם לתחום המקצועי וההכשרה שממנו הגיע כל תלמיד ותלמיד. בעוד שרואי חשבון נדרשים לכ-40-48 שעות לימודיות בלבד, יועצי מס נדרשים לכ-80-90 שעות וחשבי שכר, מבקרי פנים, עורכי דין וכלכלנים נדרשים כבר למסלול המלא העומד על 150 שעות כפי שנקבע בוועדה.

תעודות והסמכה

בוגרים אשר יעמדו בכל המטלות השונות ובבחינות הגמר הן העיונית והן המעשית יהיו זכאים לתעודת סיום רשמית מטעם המוסד הלימודי הנבחר. מומלץ לבדוק אם המוסד מקנה רישיון בודק שכר מוסמך המוענק על ידי משרד הכלכלה.

אפשרויות תעסוקה

כעיקרון תכנית זו נחשבת לרוב כמעין תכנית השתלמות המיועדת לעובדים מתוך ארגון מסוים במטרה שימלאו את תקן בודקי השכר של החברה. עם זאת, ישנה האפשרות גם להשתלב בחברות נוספות התרות אחר אנשים בעלי הכשרה מקצועית בתחום זה.

קבל מידע על קורס בודקי שכר ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על קורס בודקי שכר

 

מאמרים מקצועיים בנושא קורס בודקי שכר

  • תנאי קבלה לקורס בודק שכר
    תנאי קבלה לקורס בודק שכר
    כחלק מפעילותה למען אכיפת דיני העבודה ושימור זכויות העובדים בישראל, החליטה וועדת הרווחה והכלכלה על הסדרתו של מקצוע חדש העונה לשם בודק שכר מוסמך. כיאה למורכבותו של תחום זה, תנאי הקבלה פונים לבעלי ידע ור...המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú