סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס קציני ביטחון
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס קציני ביטחון

קורס קציני ביטחון הינו קורס המכשיר אנשים לעסוק במגוון תפקידי ביטחון ואבטחה במוסדות, ארגונים, חברות ובעוד שלל תפקידים. הקורס מיועד לכל אלו אשר להם ידע, כשרון והכי חשוב אינטואיציה בתחום. במידה ואתם רוצים לעבור קורס קציני ביטחון - נשמח להעביר את פנייתכם אל המכללות ואל בתי הספר המקצועיים אשר מיקמנו בעמוד זה ואשר מעבירים קורס מקצועי להכשרת קציני ביטחון. אז תעניינו בכל המידע שריכזנו עבורכם, סמנו את המוסדות שרלוונטיים לכם ותעבירו לנו - אנחנו כבר נדאג שיחזרו אליכם עם כל הפרטים.

קבל מידע על קורס קציני ביטחון ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על קורס קציני ביטחון

לצערנו, בישראל עדיין חלים אירועים רבים בתחום הפלילים וכן תרחישי טרור על רקע לאומני, ומי שצריכים להתמודד עם התופעה מלבד התושבים המפוחדים הם כמובן אנשי האבטחה שמהווים קו המגע הראשוני במרבית מהמקרים. מי שאמונים על מערך האבטחה הזה על כלל היבטיו הם קציני הביטחון (הקב"טים) – אלו שאחראיים על הטמעת הידע בקרב המאבטחים וההיכרות עם כלל הסכנות אשר צפויות להתרחש, להרחיב אודות פעילויות ואקטים שעשויים למנוע אסונות ביטחוניים, לקבוע כיצד יש לפעול בכל תרחיש ותרחיב, תוך מתן תגובה, היערכות מקדימה ושמירה על החוק שנוגע בכך. קצין ביטחון ניתן למצוא כיום בכל גוף גדול – קניונים ומרכזים מסחריים גדולים, מפעלים, היכלי תרבות, חברות, תאגידים, גופים ומשרדים ממשלתיים, גופים ומבנים חינוכיים, בתי חולים וכדומה.

מידע כללי אודות המסלול ללימודי קציני ביטחון
אז זה נכון שבכדי להפוך לקצין ביטחון כדאי להחזיק בניסיון של כמה שנים טובות כמאבטחים בעצמכם, אבל מה לעשות שהניסיון במקרה זה הוא לא מספיק, וזאת משום שהסמכויות והפונקציות שממלא קצין הביטחון הן שונות מהסמכויות והפונקציות שממלא מאבטח מן השורה. על קצין הביטחון מוטלת אחריות גבוהה יותר באופן משמעותי וכנגזרת ישירה מכך, ההסמכה שלו מצריכה את הלימודים לשם כך. קורס קציני ביטחון הוא לא קורס ארוך מידי, אז אל תבהלו, ואם יש לכם את זה בתחום, אין ספק שתהנו ממתכונת הלימוד. נשמע לכם כמו המסלול המתאים עבורכם? מצויין, כי הגעתם לעמוד הנכון. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע שאספנו לכם אודות מסלול לימוד זה, ובתוך כך: את תכני הלימוד בקורס קב"טים, את מוסדות הלימוד שמציעים מסלול ספציפי זה וכן את הפריסה הארצית שלהם על כלל הסניפים, את קהל היעד שהקורס והתחום עשויים להתאים לו, את תנאי הקבלה שנדרשים ללימודים בתחום זה, את משך הלימודים ומתכונת הלימוד, את התעודה שמוענקת לכם בסיום הלימודים וכן את אפשרויות התעסוקה בסיומם.

מה כוללים תכני הלימוד בקורס קב"טים?
תכני הלימוד בתחום קציני הביטחון, כמו גם ביתר תחומי הלימוד שקיימים בשוק הלימודים בישראל, משתנים ממוסד אחד לאחר, וזאת בהתאם לשיטות הלימוד השונות, בהתאם להיקף הלימודים וכדומה. יחד עם זאת, ניתן לומר שהשוני בין מתכונות הלימוד הוא לא דרסטי במיוחד, ובמרבית מהמקרים תוכלו למצוא בין היתר את תכני הלימוד הבאים: היכרות עם עולם הטרור באופן כללי וכן עם האתגרים בתחום הסייבר באופן ספציפי, התקנות והחוקים בתחום האבטחה והתפעול של אירועים מהסוג הזה, סוגיות של בטיחות במקרים של תקריות אש, כיצד לקיים חקירה ותשאול על כלל הטכניקות שקיימות בתחום החקירות, העקרונות והמיומנויות לאבחון של שפת גוף וכן ניתוח גרפולוגי, כיצד לבנות תיקי שטח, כיצד לבצע תרגילים לשימור המבצעיות ולשיפור היכולות המבצעיות של המאבטחים וכלל המנגנון, כיצד לשמור על ביטחון המחשבים ואבטחה של המידע השמור בהם, היכרות מלאה עם המערכות השונות של גילוי העשן והאזעקה ועוד.

איפה ניתן למצוא מתכונת ללימודי קצין ביטחון?
את הלימודים בתחום תוכלו למצוא בין היתר במוסדות הלימוד הבולטים הבאים, שמציעים פריסה ארצית די מכובדת, כך שלא בהכרח תאלצו להתרחק מהבית: ראשית, היחידה הארצית לחקירות וביטחון, בחסות המרכז להשתלמויות של אוניברסיטת בר אילן, מציעים את הקורס בסניפים שלה בתל אביב, בחיפה, בבאר שבע, בירושלים ובדליית אל כרמל. שנית, מכללת אורנס מציעה את הלימודים בחיפה ובמתכונת של לימודי ערב. כמו כן, בחיפה ניתן למצוא גם את המסלול שמציעה מכללת מאסטר קולג. יתרה מכך, המכללה המשותפת מציעה את מתכונת הלימוד של קציני הביטחון בסניפים שלה בסכנין ובחיפה. נוסף על כן, המכללה הרב תחומית מציעה את הקורס בחיפה ובקריית ביאליק במסלול של לימודי ערב. יתר על כן, המכללה לניהול מציעה את התחום בסניפים שלה בחדרה ובנתניה.

קהל היעד שמתאים לו ללמוד ולהפוך לקצין ביטחון
הלימודים יכולים להתאים גם לאלו שכבר יש להם רק בתחום האבטחה ורוצים לעלות מדרגה ולרכוש את כל הכלים ברמה המקצועית ביותר, וכן לכל אלו שעדיין לא נכנסו לתחום, אבל רוצים לעשות זאת באופן מסודר ומלומד כבר מההתחלה. בגדול, מבחינת קהל יעד ניתן לומר שהתחום מאוד מתאים לאנשים שאוהבים את השטח, שלא מחפשים עבודה שהיא "מול המחשב" אלא עבודה דינאמית ומאתגרת, לאנשים שאוהבים אקשן, מטווחים, כוננויות וכדומה, לאנשים שלא מפחדים או חוטפים רגליים קרות, לאנשים שמוכנים לעיתים אף לסכן את בטיחותם האישית לטובת הכלל, לאנשים בעלי כושר גופני ובריאות תקינה ובכללי לכל יוצאי היחידות הקרביות שסיימו את שירותם הצבאי.

מהם תנאי הקבלה שצריך לעמוד בהם בכדי להתקבל לקורס קציני ביטחון?
תנאי הקבלה לתחום לימוד זה משתנים במידה כזו או אחרת בין מוסדות הלימוד השונים, אך בגדול, ניתן לומר שתנאי הקבלה הבסיסיים במרבית ממוסדות הלימוד הם: 12 שנות לימוד והצגת פלט מהמשטרה שמעיד על כך שאין עבר פלילי. כמו כן, בחלק גדול ממוסדות הלימוד דורשים גם שירות מלא או במשטרה או בצבא, אישור שמעיד על בריאות מלאה, וכן מעבר של ראיון אישי (למול גורמים מטעם מוסד הלימוד) שבו נבחנת ההתאמה של כל אחד מהמועמדים לתחום הלימוד וכמובן לתחום העיסוק בסיום הלימודים וכן את מידת רצינותם.

כמה זמן נמשכים לימודי קב"ט?
לימודי קציני הביטחון נפרסים בדרך כלל על פני בין 130 שעות לימוד לבין 220 שעות לימ, במתכונת לימוד שכוללת משהו כמו 25 מפגשים מרוכזים במשך כחצי שנת לימוד (במרבית המקרים הלימודים נמשכים בין ארבעה חודשי לימוד לבין שמונה חודשי לימוד). שעות לימוד אלו כוללות בדרך כלל את ההרצאות בהן מועברים התכנים העיוניים, את הדיונים שמתקיימים בכיתה, את הסימולציות ואת התרגולים השונים שמתקיימים או בכיתות או בתנאי שטח, את הסיורים הלימודיים וכן את העבודה של כל תלמיד על עבודת הגמר שלו, באם יש אחת כזו.

איזו תעודת הסמכה מוענקת בסיום קורס קציני ביטחון?
עם סיום הלימודים, בוגרי הקורס אשר עמדו בהצלחה בכלל הדרישות שהציב מוסד הלימוד (אחוז הנוכחות בשיעורים ובסיורים הלימודיים, מעבר המבחנים הפנימיים וכדומה), יקבלו את תעודת ההמסכה המקצועית של קציני ביטחון מטעם מוסד הלימוד. יצויין, כי בחלק ממוסדות הלימוד בתחום זה, התעודה היא משולבת – הסמכה כקציני ביטחון, חקירות ומודיעין. יתרה מכך, בחלק ממוסדות הלימוד, תעודת גמר זו מוכרת על ידיד ארגונים בינלאומיים בתחום האבטחה – דבר שבהחלט יכול רק להועיל אבל לא הכרחי בכדי לעסוק בתחום.

מהן אפשרויות התעסוקה בסיום הלימודים?
קציני ביטחון יש בכל כך הרבה גופים וחברות במגזר הציבורי ובמגזר הפרטי בישראל, כך שבהיבט הזה קציני הביטחון בוגרי הקורס לא צריכים לדאוג כלל וכלל. הם יכולים להשתלב בכל גוף שהוא – זה יכול להיות רשתות מזון גדולות, בתי מלון, חברות תעופה, חברות אבטחה, חברות ספנות, משרדים ומטות ממשלתיים או ציבוריים, רשתות קמעונאות וכדומה. יצויין, כי באופן טבעי בתחום שכזה אפשרויות התעסוקה הן כשכירים ולא כעצמאיים, כאשר המעביד הוא או חברת אבטחה או חברה פרטית שמעסיקה באופן ישיר אנשי ביטחון, ולא דרך חברת אבטחה.

מאמרים מקצועיים בנושא קורס קציני ביטחון

  • לימודי חקירות ובטחון
    לימודי חקירות ובטחון
    תמיד הערצתם את שרלוק הולמס? רוצים לעסוק בחקירות פרטיות ובטחון? עכשיו יש לכם את ההזדמנות לעשות זאת! הכנסו לכתבה וקראו את כל הפרטים הנחוצים על מסלולי הלימוד השונים שיכשירו אתכם לעשות זאת!...המשך
  • איך נהיים חוקרים פרטיים?
    איך נהיים חוקרים פרטיים?
    תפקידו של חוקר פרטי הינו לנהל חקירה מקיפה ולמצוא הוכחות עבור מגוון בקשות וסיטואציות בהם נמצאים קהל לקוחותיו. החוקר הפרטי מקבל מידע מתוך אנשי קשר בשטח, עוברי אורח, תמונות וחיפוש אחר רמזים מפלילים....המשך
  • להיות חוקר פרטי
    להיות חוקר פרטי
    חוקר פרטי הוא האיש ששוכרי שירותיו יטילו עליו את האחריות כדי למצוא ראיות מתאימות. עליו להיות במקום הנכון ובזמן הנכון כדי להפיק את המידע הנדרש ללקוח. משום שמוטלת עליו אחריות , עליו להיות מקצועי ביותר....המשך
  • ללמוד פוליגרף
    ללמוד פוליגרף
    הגוף יכול לומר הרבה יותר ממילים, ואת זה מנצל מכשיר הפוליגרף. המכשיר שהומצא במאה העשרים לצורך אבחון דברי אמת או שקר בודק את השינויים הפיזיולוגיים בגופו של אדם אשר לכאורה בלתי נשלטים ברגע הבדיקה....המשך
  • עבודה כמנהל אבטחה
    עבודה כמנהל אבטחה
    קורס מנהלי אבטחה הפך בשנים האחרונות לאחד הקורסים המבוקשים ביותר בתחום מקצועות האבטחה בישראל ובעולם, וזאת בשל מגוון אפשרויות התעסוקה העומדות לרשות כל אחד מחניכי הקורס במסגרת עבודה כמנהל אבטחה. ...המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú