סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על תואר שני בבריאות הציבור
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

תואר שני בבריאות הציבור

כל מוסדות הלימוד לתואר שני בבריאות הציבור מרוכזים בעמוד זה. למידע נוסף על הקורסים ותנאי ההרשמה פנו אל המוסד בו תרצו ללמוד ונציג מטעמו יחזור אליכם עם פרטים לגבי תואר שני בבריאות הציבור

קבל מידע על תואר שני בבריאות הציבור ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על תואר שני בבריאות הציבור

הצטברות המידע והעיסוק בגורמים המשפיעים על בריאות וחולי הביאו לכך שעתה מכירים, לצד גורמים ביולוגיים ורפואיים, כי בגורמים התנהגותיים, סביבתיים, חברתיים, גנטיים, ארגוניים, מדיניים וכלכלים כמשפיעים על מצב הבריאות של הפרט ושל אוכלוסיות. בריאות הציבור מהווה כיום משאב מרכזי של חברה פעילה ומתפתחת, שלא לומר בסיס חיוני לכל מדינה וחברה. מכאן, שפעילות לקידומה של בריאות הציבור כוללת כעת לא רק פיתוח של אמצעים אבחון וטיפול במסגרת רפואית, אלא גם פיתוח של סביבה וחברה הדוגלת באיכות חיים גבוהה. לימודי תואר שני בבריאות הציבור, שואפת להעניק לעוסקים במקצועות הבריאות השונים כלים איכותיים, מיומנות וידע מקיף בתחום. במהותה, מיועדת התכנית להקנות הכרה בכל הנוגע לעיסוק בטיפול באוכלוסיה, תוך הכשרת עתודות של מומחים אשר ביכולתם לענות על סוגיות בבריאות הציבור, דוגמת אפידימיולוגיה, רפואה מונעת, קידום בריאות ועוד.

כיצד מתנהלים לימודי תואר שני בבריאות הציבור?
לימודי התואר השני בבריאות הציבור מתקיימים בשני מסלולים, כאשר הראשון כולל ביצוע מחקר (תזה) והגשת עבודת גמר בנושא נבחר, והשני אינו כולל התכנים הנ"ל. יודגש, כי אמנם פשוט יותר להתקבל למסלול שאינו כולל תזה, אך ממנו לא ניתן להמשיך ללימודי תואר שלישי בתחום. בין ההתמחויות המוצעות לסטודנטים במהלך התואר ניתן להבחין בבריאות הקהילה; קידום בריאות; אפידימיולוגיה קלינית, תזונתית; מנהל מערכות בריאות; ועוד.

מה מקנים לימודי תואר שני בבריאות הציבור?
לימודי תואר שני בבריאות הציבור מקנים, בהתאם למוסד הלימודים האקדמי ולמסלול הנבחר, תואר MPH בבריאות הציבור, תואר MHA בניהול מערכות בריאות או תואר MAN בתזונה, בריאות והתנהגות. כך או כך, מסייעים לימודי התואר ביצירת אנשי מקצוע המאבחנים והמפתחים כלים קהילתיים, כלכליים וחברתיים הקיימים במערכת הבריאות; ואכן, הלימודים מהווים בסיס אופטימלי לקראת שילובם של בוגרי החוג בשוק העבודה, בתפקידי מפתח בכירים ו/או ניהוליים.

מאמרים מקצועיים בנושא תואר שני בבריאות הציבור

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú