סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס נהג אוטובוס זעיר פרטי
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס נהג אוטובוס זעיר פרטי


אם אתם משפחה ברוכת ילדים או שהתפקיד המקצועי שלכם דורש מכם רישיון להסיע מעל 8 אנשים, קורס נהג אוטובוס זעיר פרטי הוא הפתרון עבורכם. תוכלו למצוא קורסים לנהג אוטובוס זעיר פרטי במגוון מוסדות לימוד הקיימות ברחבי הארץ.  רישיון נהיגה לרכב פרטי (נקרא גם רישיון נהיגה  בדרגה B) הוא רישיון אשר רוב האנשים מוציאים לנהיגה רגילה. רישיון זה מעניק אפשרות להסיע עד שמונה אנשים ברכב, לא כולל הנהג. אם ברצונכם להסיע כמות גדולה יותר של אנשים תצטרכו להרחיב את הרישיון שניתן לכם לרישיון שמכשיר אתכם להסיע יותר אנשים. אחת הדרכים לכך, היא לעבור הכשרה לנהגי אוטובוס זעיר פרטי המאפשרת לכם להסיע עד 16 נוסעים. בנוסף לכך, היא תאפשר לכם להוביל משקל של עד 15 טון. דרגת רישיון הנהיגה שתקבלו בסיום הקורס נקראת D3. רישיון זה יעניק לכם רישיון לאוטובוס זעיר פרטי לצורך הסעת נוסעים ללא תשלום וללא מטרות רווח.

מבנה ומטרת לימודי נהג אוטובוס זעיר פרטי
מטרת קורס נהג אוטובוס זעיר פרטי הינה להעניק ידע ולהכשיר נהגים המחזיקים ברישיון בדרגה B או C1 שרוצים לנהוג על רכב הסעות שלא למטרות רווח המאפשר הסעה של עד 16 נוסעים, לא כולל הנהג עצמו. רישיון זה מיועד בעיקר לבעלי משפחות גדולות או לצורך ביצוע הסעות במקום העבודה לצורכי תפקיד בלבד.

תכנית הלימוד

תוכנית הלימודים ברוב מוסדות הלימוד מעניקות לתלמידים ידע בטכניקות נהיגה על אוטובוס, חשיפה לגישות שונות ועדכניות המתייחסות לחוקים ולכללים לצורך נהיגה נכונה ובטוחה.

נושאי לימוד עיקריים:
מערכות בטיחות ברכב
דיני תעבורה
תקנות להסעת ילדים
קורס עזרה ראשונה וכיבוי אש
עקרונות נהיגה מונעת
איכות הסביבה וזיהום אוויר

תנאי קבלה
ברוב מוסדות הלימוד יתאימו משתתפים בני 21 ומעלה. על המבקשים להוציא רישיון לאוטובוס זעיר פרטי יש להחזיק ברישיון נהיגה B או C עם וותק של לפחות שנתיים. מוסדות לימוד מסוימים ידרשו וותק של חמש שנים ומעלה. על המבקשים להוציא טופס רש"ל (טופס ירוק המאחד את כל פרטי התלמיד אשר מעוניין ברישיון נהיגה ומלווה אותו בכל תהליך הוצאת הרישיון והינו ייחודי לכל דרגת רישיון). בנוסף לכך, עליכם לעבור בדיקה כללית אצל רופא משפחה וכן לעבור בדיקת ראייה אצל רופא עיניים או אופטומטריסט מוסמך.

קהל יעד
קורסים לנהגי אוטובוס זעיר פרטי מיועדים למי שיש לו כבר רישיון נהיגה לרכב פרטי או לרכב משא ורוצה לקבל אישור להסיע יותר אנשים וכן לקבל היתר מיוחד להסעה של ילדים. יש לציין כי מסלול זה אינו מאפשר הסעות למטרות רווח, אלא ההכשרה מתאימה עבור ביצוע הסעות במסגרת התפקיד שלהם במקום עבודתם או למשפחות גדולות שרכב ורישיון רגיל אינו מספיק להם והם רוצים להרחיב את הרישיון שלהם ולנהוג ברכבים עם יותר מקומות ישיבה. אם ברצונכם להסיע אנשים למטרות רווח תדרשו לעבור קורס רכב נהיגה ברכב ציבורי.

משך הלימודים
משך הקורס משתנה מקורס לקורס, אך רוב הקורסים כוללים כ-50 עד 70 שעות לימוד אקדמיות. הלימודים יכללו תכנים עיוניים ומעשיים במפגשים רב שבועיים. הקורס כולל שיעורי נוכחות חובה ובסיום הקורס על התלמידים לעבור בחינה עיונית חיצונית וכן בחינה פנימית בעזרה ראשונה. לאחר מכן התלמידים יידרשו לעבור מבחן שליטה מעשי באוטובוס זעיר. מבחן זה נערך על ידי רשות הרישוי.

האם קורס נהג אוטובוס זעיר פרטי הוא מקצוע?
לא. הקורס מעניק רישיון רק לצורך הסעות שאינן למטרות רווח כמו להסעת משפחה ברוכת ילדים או לצורך הסעות במסגרת התפקיד שלכם.

תעודות והסמכה
לאחר סיום הלימודים בהצלחה יקבלו התלמידים תעודת גמר המהווה מסמך הכרחי למבקשים לגשת למבחן של משרד הרישוי. לאחר מעבר הטסט המעשי יקבלו המשתתפים תעודה הניתנת להם מטעם משרד התעשייה והמסחר.

לצערנו לא נמצא באינדקס ToStudy אף מכללה אשר מלמדת את מה שחיפשת

השאר פרטיך ואנו נחזור אליך במידה ונמצא מכללה מתאימה

שם:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:

-מודעה פרסומית-

מאמרים מקצועיים בנושא קורס נהג אוטובוס זעיר פרטי

  • קורס נהג אוטובוס זעיר פרטי
    קורס נהג אוטובוס זעיר פרטי
    אתם מחזיקים ברשיון נהיגה בדרגות B או C? מרגישים שכבר רכשתם מספיק וותק בכדי להתקדם לרמת נהיגה מתקדמת יותר ובכך להרוויח מקצוע בתחום ההסעות?הכתבה הבאה מיועדת במיוחד עבורכם, עם כל פרטי הלימודים....המשך
  • קורס נהג אוטובוס זעיר
    קורס נהג אוטובוס זעיר
    קורס נהג אוטובוס זעיר פרטי הינו קורס פופולארי בין הקורסים הנוגעים בתחום ההסעות. כיום הביקוש לנהגי אוטובוס זעיר עולה בצורה תמידית ומי שמסיים את הקורס בהצלחה משתלב בקלות בעולם העבודה של ימינו....המשך
  • קורס נהג רכב ציבורי
    קורס נהג רכב ציבורי
    רכב ציבורי שהוא אוטובוס, מונית ואו אוטובוס זעיר מחייב את מי שנוהג בו להוציא רישיון מיוחד שמסמיך אותו לנהוג ברכב ציבורי. משרד התמ"ת מפקח אחרי הקורס והתנהלותו והוא גם זה שמניק את התעודה בסוף הקורס. על מנת לנהוג ...המשך
  • קורס נהגי אוטובוס זעיר
    קורס נהגי אוטובוס זעיר
    אחד התחומים המבוקשים בעולם התחבורה הוא זה של נהגי אוטובוס זעיר פרטי. על מנת להשתלב בתפקיד מבוקש זה יש לעבור ראשית כל הכשרה שתעניק למשתתף מתודות ושיטות וכן מיומנויות וטכניקות של תחום הנהיגה על אוטובוס ...המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú