סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על תואר שני בפסיכולוגיה
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

תואר שני בפסיכולוגיה

תואר שני בפסיכולוגיה מעניק הסמכת פסיכולוג, אם גם אתם מתעניינים בקריירה בתחום הפסיכולוגיה פנו אל אחד המוסדות בהם ניתן ללמוד פסיכולוגיה לתואר שני באמצעות אופציית צור הקשר ונציג מטעם אותו מוסד יחזור אליכם תוך מספר שעות עם כל הפרטים להם אתם זקוקים. 

קבל מידע על תואר שני בפסיכולוגיה ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על תואר שני בפסיכולוגיה

בעבר, תדמית הפסיכולוג נתפסה אפלולית ונחלתם הבלעדית של חולי נפש ומטורפים השוכנים במחלקות סגורות. כיום, אודות תרבות המיינסטרים, תוכניות רדיו וסדרות טלווזיוניות העוסקות במקצוע בשילוב הנפיצות הפנייה לטיפול פסיכולוגי בקרב בני האדם עלה קרנה של הפסיכולוגיה. כך, שכיום הפסיכולוגיה נתפסת כמקצוע נחשק בקרב אקדמאיים רבים. אך למרות זאת, הדרך להשיג את הרישיון המיוחל הינה ארוכה, פתלתלה ורצופת מהמורות רבים.  
 
מה לומדים בלימודי תואר שני בפסיכולוגיה?
לימודי תואר שני בפסיכולוגיה נמשכים שנתיים ובסופם מקבל הסטודנט תואר שני בפסיכולוגיה הנחשב כתואר יוקרתי. בנוסף, הסטודנט שצלח את התואר השני בפסיכלוגיה יצטרך לעבור התמחות של שנתיים בטרם יקבל את הרישיון לעבוד כפסיכולוג. במסגרת הקורסים נלמדים נושאים רבים, כגון: לימודי אבחון והערכה, לימודי תיאוריות של טיפול פסיכו דינמי, לימודי פסיכופתולוגיה, לימודי אבחון ופסיכופתולוגיה באמצעות ראיון, טיפולים קוגניטיביים התנהגותיים: היבטים תיאורטיים, קוגניציה, מטא-קוגניציה והפרעה אובססיבית קומפולסיבית, לימודי גישות עכשוויות לטיפול פסיכו דינמי ועוד. חסמי הכניסה לתואר שני בפסיכולוגיה הינם נוקשים ביותר. על המועמד לתואר שני לצלוח את תנאי הקבלה הבאים: להיות בעל תואר בפסיכלוגיה או מדעי ההתנהגות, להחזיק ממוצע ציונים של תואר ראשון מעל 90, לעבור ועדת קבלה, ריאיון אישי, להנפיק מכתבי המלצה ממרצים לתואר ראשון ואף להשיג ציון גבוה מאוד במבחן המתא"ם. מכאן, שלבוגר תואר ראשון שאינו מתקבל לתואר שני בפסיכולוגיה כדאי לנסות ולהתקבל ללימודים לתואר שני בתחום לימודים אחר.

מה עושים עם תואר שני בפסיכולוגיה?
ישנן כמה מגמות של תחומי התמחות לתואר השני בפסיכלוגיה. כך, שבעלי תואר שני בפסיכולוגיה יוכלו לעבוד בהתאם לתחום התמחותם:
פסיכולוג חינוכי-  עוסק בחקר התהליכים החינוכיים והתנהגותם של תלמידים, טיפול בפרט ובמשפחה.
פסיכולוג קליני- מאבחן בני אדם, מטפל במצוקות אישיות, הפרעות התנהגותיות ובהפרעות נפשיות.
פסיכולוג ארגוני/תעסוקתי - מוכשר לאבחן נטייה מקצועית בקרב אנשים, ומסייע להם למציאת מקצוע מתאים. ניתן למצוא, פסיכולוגים תעסוקתיים בארגונים וחברות בתפקידי בתחומי הנדסת אנוש וייעוץ ארגוני. 
פסיכולוג התפתחותי- עוסק בחקר תקופות החיים מילדות לבגרות והבנת התהליכים המשפיעים עלינו.
פסיכולוג שיקומי- מאבחן ומטפל בחולים עם פגיעה במערכות שונות בגוף (העצבים או המוח) ועלולות לגרום לשינויים באישיות, בדפוסים רגשיים וביכולות קוגניטיביות אצל החולה.                           פסיכולוג רפואי- מוכשר לטפל בחולים במסגרת טיפולית אשפוזית או אמבולטורית.

הודעות אחרונות בפורום פסיכולוגיה

מנהל/ת פורום:עופר אטלס

תפקיד:מנהל תוכן- פורטל הלימודים ToStudy

פורטל הלימודים TOSTUDY
עופר
עופר אטלס, עורך התוכן ומנהל פורטל הלימודים ToStudy. אשמח לענות על כל שאלה.

נושא ההודעה

 

מחבר

תאריך

ירוןירוןמה עושה פסיכולוג תעסוקתי?
ירון16:48 17-10-2013
הי למנהלי הפורום, רציתי לדעת מה בדיוק עושה פסיכולוג תעסוקתי?
הילה וולמןהילה וולמןפסיכולוג תעסוקתי
הילה וולמן16:52 17-10-2013
ירון שלום, פסיכולוג תעסוקתי, ראשית כל, חשוב לומר כי זו התמחות הנרכשת בתואר שני בלבד. לגבי תפקידי הפסיכולוג התעסוקתי- ראשית כל זהו אדם שיש לו הבנה עמוקה לקשר שבי אדם ועיסוקו, על כן ניתן להשתלב כיועצי תעסוקה במכונים שונים בתחום זה. בנוסף, לא אחת גם פסיכולוגים תעסוקתיים משתלבים מבכוני מיון או בחברות כנאשי כוח אדם שלרוב אחראים על ביצוע הראיונות למועמדים ומתן חוו"ד עליהם.

מאמרים מקצועיים בנושא תואר שני בפסיכולוגיה

  • תואר שני בפסיכולוגיה
    תואר שני בפסיכולוגיה
    לכל ידוע שלא מספיק לעשות תואר ראשון בפסיכולוגיה בשביל לקבל הסמכה כפסיכולוגים מוסמכים. מסיבה זו, הופכים לימודי התואר השני לפופולרים מאוד ואיתם גם עולה רף תנאי הקבלה. רוצים לדעת יותר על המסלול?...המשך
  • תואר שני בפסיכולוגיה
    תואר שני בפסיכולוגיה
    התכנית ללימודי תואר שני (M.A) בפסיכולוגיה מספקת לבוגריה את הידע והכישורים הנדרשים בכדי להיות מוסמכים להעניק שירותי ייעוץ פסיכולוגי. התואר מקנה ומרחיב בתחום חקר ההתנהגות האנושית ומוסיף גישות מחקריות מ...המשך
  • להיות פסיכולוג ילדים
    להיות פסיכולוג ילדים
    ילדים מפתחים מנגנוני הסתגלות והתמודדות במהלך תקופת הילדות, כך שישרתו אותם גם במשך מהלך חייהם הבוגרים. היות שפעמים רבות, זוהי תקופה שבה מלווה חשש להתפתחותו התקינה של הילד או חשד לחווית מצוקה רגשית, יתכ...המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú