סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס מנהיגות
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס מנהיגות

קורס בפיתוח מנהיגות מקנה לתלמידיו את הכלים הייחודיים הדרושים למנהלי העתיד של ישראל. אותם הכלים יכולים לשפר באופן דרסטי את התפקוד היעיל והמקצועי אל מול הגורמים הכפופים למנהל וכן למול שותפים, עמיתים, מתחרים וממונים. את הקורס מלמדים במספר מצומצם באופן יחסית של בתי ספר אקסקלוסיביים המתמחים בפיתוח ובהכשרה של מנהלים. אותם קורסים נלמדים בקוצות קטנות ותוך תשומת לב רבה לכל תלמיד ותלמיד. בידקו את אותם הקורסים המוצעים על ידי בתי הספר לניהול המופיעים בעמוד זה והגיעו לחיום פתוח או פגישת ייעוץ.

לצערנו לא נמצא באינדקס ToStudy אף מכללה אשר מלמדת את מה שחיפשת

השאר פרטיך ואנו נחזור אליך במידה ונמצא מכללה מתאימה

שם:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על קורס מנהיגות

העולם העסקי טומן בחובו מגוון רחב מאוד של אתגרים, בייחוד בעבור המנהלים שעומדים בראש ה – ניהול של משא ומתן והתמקחות, שמירה על שותפויות ואינטרסים משותפים או לחילופין פיצול של שותפויות והליכים של גישור, ניהול של אנשים תחת לחץ ואולי תחת תנאים שלא תמיד תואמים את הציפיות שלהם (שכר, תנאים סוציאליים וכדומה), שמירה על סמכותיות לכל אורך הדרך, צבירת אמון מצד העובדים, החדרת מוטיבציה לעובדים ולארגון באופן כללי ועוד אינספור אתגרים.  אחד הכלים בהם עושים שימוש הרבה מהמנהלים של ימינו, גם הבכירים במשק, הוא קורס מנהיגות. לא כולם מעידים על עצמם כבוגרי קורס לפיתוח מנהיגות, אבל זו כלל לא בושה אלא רק גאווה.

מידע כללי אודות המסלול ללימודי פיתוח מנהיגות
בכל אחד ממוסדות הלימוד שמציעים קורס מנהיגות בשוק הלימודים, מדובר בקורס מאוד איכותי, בדרך כלל למנהלים בעלי ניסיון, ולא ארוך במיוחד – קורס ממוקד וקולע שמעניק לתלמידים את הכלים הכי פרקטיים והמיומנויות הדרושות לשם שיפור הביצועים המנהיגותיים שלהם. נשמע לכם כמו הקורס שכבר מזה זמן אתם מחפשים? אז הגעתם לעמוד הנכון. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע השימושי ביותר שריכזנו עבורכם, לקראת הרשמה לקורס מנהיגות – תקציר של התכנים שנלמדים בקורס שכזה, מסלולי לימוד נוספים שעשויים לעניין אתכם, מוסדות הלימוד שמציעים את תחום הלימוד והפריסה של אותם מוסדות ברחבי הארץ, קהל היעד שהלימודים נועדו במיוחד עבורו, תנאי הקבלה שנדרשים בתחום לימוד זה, משך הלימודים והתעודה שמוענקת בסיומם.

מה כוללים תכני הלימוד בקורס מנהיגות?
התכנים בקורס מנהיגות (כמו גם ביתר הקורסים בשוק הלימודים הרחב) משתנים ממוסד לימודים אחד לאחר, וזאת בהתאם לשיטות הלימוד של סגל ההוראה, להיקף הקורס שמוצע, לתנאי הסף שנדרשים התלמידים להגיע איתם – דבר שמשקף את הרמה של הקורס וכדומה. יחד עם זאת, מבדיקה שערכנו נראה כי במרבית מתכניות הלימוד שמוצעות במוסדות הלימוד השונים תמצאו בין היתר גם את תכני הלימוד הבאים: מהי מנהיגות ואיזה סוגים של מנהיגות קיימים בתאוריות השונות, התכונות שמאפיינות מנהיגות מוצלחת, תקשורת בין אישית פרודוקטיבית – מילולית (הרטוריקה) ולא מילולית (שפת הגוף), הענקת דוגמא אישית, שמירה על ראש פתוח לחשיבה יצירתית ולהובלת תהליכים חדשניים, כלים להתמודדות עם קונפליקטים פנים ארגוניים או למול גורם חיצוני, שמירה על עבודת צוות ופיתוח היחידה האורגנית, טכניקות לשמירה על כוח ויכולת השפעה חיובית, יצירה של חזון ברמה הארגונית וההטמעה של אותו החזון בארגון כולו, יצירה של חזון ברמה האישית כמנהל, התמודדות עם חוסר מוטיבציה מצד העובדים, שמירה על נטוורקינג (רשת חברתית נרחבת) אפקטיבי גם בתוך הארגון למול העמיתים והממונים וכן מחוץ לארגון, שמירה על שיתופי פעולה שהם פרודוקטיביים ומיטיבים עם הארגון בו אתם נמצאים, כיצד להתמודד עם המתנגדים לשינויים פנים ארגוניים, שמירה על מראה ושפת גוף רשמיים ומותאמים לסיטואציות המשתנות וכדומה.

יצויין כי תכני הלימוד בתחום המנהיגות כוללים מצד אחד את החלק העיוני שכולל שיעורים פרונטליים בהם מועברים התכנים התאורתיים, ומצד שני גם את החלק המעשי שכולל סימולציות, דיונים והתנסויות מעשיות. לסימולציות הללו חשיבות מאוד גדולה בפיתוח המנהיגות של כל אחד מהתלמידים ולכן אנו ממליצים לכם לוודא שאכן מתקיימות סימולציות שכאלה בסילבוסים המוצעים לכם ממוסדות הלימוד השונים.

מסלולי לימוד נוספים הקרובים לתחום זה
תחום לימוד זה הוא אופציה בולטת בעבור מנהלים שרוצים לשפר את היכולות שלהם או לחלופין בעבור אלו שלא מצליחים לשבור את התקרה שמעליהם ולהפוך למנהלים גם הם. יחד עם זאת, יש עוד לא מעט מסלולי לימוד שעשויים לעניין אתכם. כך למשל: קורס פסיכולוגיה חיובית, קורס תקשורת בינאישית, קורס מדיניות תגמולים והטבות, קורס אסרטיביות ומודעות עצמית, קורס פיתוח עסקי, קורס הופעה בפני קהל, קורס משא ומתן, קורס ניהול שיתופי פעולה, קורס ניהול עובדים, קורס ניהול זמן, קורס ניהול סיכונים פיננסיים וכדומה.

איפה ניתן ללמוד פיתוח מנהיגות?
עם כל כמה שלימודי המנהיגות נשמעים לחלקנו כתחום לימוד יחסית נישתי, ניתן למצוא מסלול לימוד ייעודי בתחום במספר מוסדות לימוד בולטים. ראשית, ניתן למצוא קורס לפיתוח מנהיגות בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב – "להב פיתוח מנהלים", שמציעה את הלימודים בעיר תל אביב כמובן. שנית, ניתן למצוא מסלול לימוד ייעודי גם במכללת ABS – בית הספר למסחר ועסקים שמציעים גם הם את הלימודים בתל אביב. כמו כן, ניתן למצוא מסלול ללימוד מנהיגות גם בבית הספר ללימודי תעודה במכללת אוהלו, שמציעה את הלימודים בקצרין, בראש פינה ובגליל.

קהל היעד שמתאים לו ללמוד מנהיגות
לימודי מנהיגות, בין אם בקורס מקוצר במיוחד ובין אם בקורס נרחב, יכולים להתאים למספר קהלי יעד מרכזיים: ראשית, הלימודים יכולים להתאים למנהלים שכבר עובדים בתפקיד ניהולי אבל רוצים לשפר את המיומנויות הניהוליות שלהם ולהפוך למנהלים מוצלחים יותר (אולי בתקווה לקידום במקום העבודה, אולי מתוך הרצון לחבור למקום עבודה חדש וכדומה). שנית, הלימודים יכולים להתאים לעובדים שעדיין לא מנהלים ומרגישים שיש מעליהם איזו תקרת זכוכית שצריך לנפץ באמצעות כלים מעשיים והוכחת ביצועים בשטח. כמו כן, הקורס יכול להתאים לבוגרי תואר ראשון במנהל עסקים שמרגישים שבמהלך הלימודים לתואר האקדמי לא זכו למיומנויות פרקטיות ובתוך כך לא יצליחו להפוך למנהלים בפועל בשוק התעסוקה הקשוח. יתרה מכך, הקורס יכול להתאים גם לקהל הרחב, לאנשים שרוצים לשפר את התקשורת הבינאישית שלהם, את התקשורת הבינאישית שלהם למול אנשים, את יכולות ההשפעה על האחר וכדומה. יתר על כן, הקורס יכול בהחלט להתאים לעצמאיים שיש תחתם עובדים, אבל לא בהכרח יודעים כיצד להתמודד עם כלל האתגרים הניהוליים שיש להתמודד איתכם בהיבטי משאבי האנוש בחברתכם.

מהם תנאי הקבלה שצריך לעמוד בהם בכדי להתקבל לקורס מנהיגות?
בחלק ממוסדות הלימוד, הקורס פתוח בפני הקהל הרחב, בעוד שבחלק אחר הקורס פתוח אך ורק בפני מנהלים עם ניסיון מוכח או אקדמאיים בוגרי מנהל עסקים.

כמה זמן נמשכים לימודי מנהיגות?
לגבי משך הלימודים בתחום המנהיגות – קחו שחשבון שיש להבחין בין סדנאות קצרות של כ-60 שעות לימוד אקדמיות, לבין קורסים שגם הם קצרים אבל הם עדיין יותר נרחבים מהסדנאות, והם כוללים בין 120 ל-280 שעות לימוד אקדמיות. באותה המידה, התקופה שעליה נפרסות שעות אלו יכולה לנוע בין קורס של 10 מפגשים לקורס של שנה ואולי אף למעלה מזה. מדובר בנתון שכמובן מאוד משתנה בין מוסדות הלימוד השונים שמציעים תחום זה וחשוב מאוד לבחון אותו באופן פרטני למול מוסדות הלימוד שרלוונטיים עבורכם מבחינה גאוגרפית.

נוכח העובדה שמרבית התלמידים בקורסי המנהיגות הם אנשים בוגרים שכבר עובדים, במרבית ממוסדות הלימוד מוצעים מספר מסלולי לימוד לנוחיות התלמידים – מסלול ללימודי בוקר, מסלול ללימודי ערב, מסלול שכולל לימודים בימי שישי וכדומה.

איזו תעודה מוענקת בסיום הקורס?
עם סיום הלימודים, בוגרי הקורס אשר עמדו בהצלחה בדרישות שהציב מוסד הלימוד (בדרך כלל מדובר בנוכחות בשיעורים ועמידה מוצלחת בסימולציות) יקבלו תעודת גמר מטעם מוסד הלימוד. מדובר בתעודה שלא מעניקה באופן רשמי מקצוע, אבל אין ספק שמדובר בתעודה שמעידה על המון יכולות של מנהל טוב ומנהיג. מלבד התעודה, הכלים עצמם שרוכשים במהלך הקורס יעניקו לכם את המקפצה הטובה ביותר לשיפור מיצובכם במקום העבודה, לייעילות הצוותים שתחתיכם ולהפוך אתכם למנהלים מעוררי השראה.

מאמרים מקצועיים בנושא קורס מנהיגות

  • למה ללמוד מנהיגות
    למה ללמוד מנהיגות
    מנהיגות היא תכונה נרכשת שמאפשרת להניע את האחר לכדי פעולה מבלי בהכרח להפעיל סמכות או כוח, כי אם מתוך לויאליות, אמון ומוטיבציה. מדובר במיומנות בעלת השלכות גורליות בתחום העסקי. רוצה ללמוד לעשות זאת? ...המשך
  • תכני הלימוד בקורס מנהיגות
    תכני הלימוד בקורס מנהיגות
    עם תכונות מנהיגות גבוהות לא כולם נולדים – וזאת עובדה. בקורס מנהיגות תוכלו ללמוד מה ההבדל בין מנהיג בינוני למוצלח, ובו תוכלו ללמוד כיצד להיות מנהיג ברמה הגבוהה ביותר. נשמע מענין? הכנסו לפרטים נוספים!...המשך
  • מה קורס מנהיגות נותן לי?
    מה קורס מנהיגות נותן לי?
    האתגרים השונים שמאפיינים את החברה המודרנית, מצריכים, מעבר לטייטל הניהולי והניסיון התעסוקתי, גם מגוון עשיר של מיומנויות רכות שונות ולא תאמינו כמה כוח יש להן. כאן תקבלו את כל המידע על קורס מנהיגות....המשך
  • קורס הכשרת מנהלים
    קורס הכשרת מנהלים
    כישורים ניהוליים טובים הם מה שמבדיל בין בעל תפקיד בעמדה ניהולית לבין מנהל מעולה באמת. אולי לא לכולנו יש יכולות ניהוליות מולדות מצוינות, אבל החדשות הטובות הן שזה בהחלט לא סוף הדרך!...המשך
  • אפשר ללמוד להיות מנהיג
    אפשר ללמוד להיות מנהיג
    היכולת להוביל אנשים ביעילות היא מיומנות חשובה וחיונית הן עבור הקריירה וההצלחה הארגונית והן עבור החיים האישיים. מרגישים שאתם לא מממשים את הפוטנציאל שלכם? כל הפרטים אודות קורס מנהיגות....המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

תחומי לימוד קרובים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú