סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס אנגלית
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס אנגלית

רוצים לדעת לדבר אנגלית? כל מה שצריך לדעת


קורס אנגלית נלמד במגוון רחב של רמות וכיום מוסדות לימוד רבים מציעים מתכונות המותאמות בדיוק לצורכי התלמיד או התלמידה. כשהשפה האנגלית נמצאת פשוט בכל מקום, אין דרך לחמוק ממנה וכדאי מאוד לשלוט בה.

בדיוק בשביל זה, ריכזנו עבורכם במאמר הבא את כל מה שצריך לדעת על לימוד השפה האנגלית בדגש על סיבות מדוע כדאי ללמוד את השפה, פירוט אודות הרמות השונות של קורסי האנגלית, תנאי הקבלה, תכנים עיקריים ועוד. באפשרותכם ליצור איתנו קשר במספר 03-6958791 או להשאיר פרטים בתיבות צור הקשר ונחזור אליכם בהקדם. כמו כן, תוכלו למצוא בהמשך העמוד רשימה של בתי הספר לשפות בישראל במוקדים שונים בארץ. ניתן לבחור אחד או יותר מבין המוסדות המוצגים ברשימה, להזין פרטים ונציגיהם יחזרו אליכם עם הצעות מחיר ומידע אודות תכנית הלימוד.

למי מיועדים לימודי אנגלית?


לימודי אנגלית מתאימים לכל מי שמעוניין או מעוניינת לשפר את יכולות הדיבור, הכתיבה והקריאה בשפה האנגלית ?מגוון רחב של מטרות דוגמת:
  • צורך בידיעת השפה עבור במסגרת מקום העבודה
  • צורך בידיעת השפה לקראת טיול ממושך בחו"ל
  • צורך בהבנת השפה עבור תכניות אקדמיות ללימודי תואר ראשון
  • רצון לדעת אנגלית ברמה גבוהה כדי להיפתח למקורות מידע רבים יותר באינטרנט
  • וכן הלאה.

מתכונות לימוד אנגלית


חשוב לציין כי כיום ישנן מגוון רחב מאוד (בדגש על מאוד) של מתכונות עבור לימודי אנגלית.

מוסדות הלימוד לוקחים בחשבון כי מתעניינים ומתעניינות מגיעים מסיבות ומרמות שונות ולפיכך דואגים לפתוח קורסים שעונים על הדרישה.

לימודי אנגלית מתאפשרים במסגרת קורס מקוון כאשר לימוד אנגלית באינטרנט מאפשר בעיקר תרגול של שמיעה, קריאה וכתיבה ומאפשר תכנית לימוד בקצב האישי שלכם. כמו כן, ניתן לתרגל את הדיבור השוטף דרך לימוד אנגלית בטלפון. למעוניינים בלימודים מקיפים האפשרות להירשם לקורס פרונטלי במהלכו לומדים את השפה מיסודה ועד לרמה בינונית המאפשרת שיח יומיומי, שמיעה, קריאה וכתיבה. כאן יש לציין את היתרון של קורס פרונטלי המאפשר להקיף את השפה מכל החזיתות.

כמו כן, תכניות הלימוד מועברות גם באופן פרטני יותר ומתמקדות באנגלית טכנית, אנגלית עסקית, אנגלית להייטק ועוד.

רגע לפני שנתקדם: קצת על השפה האנגלית


השפה האנגלית משתייכת למשפחת השפות הגרמאניות והיא נחשבת כיום לאחת מן השפות המדוברות ביותר בעולם כאשר ע"פ הערכות ישנם כ-1.8 מיליארד דוברי אנגלית ברמה כזו או אחרת.
מקור השפה היא מאנגליה כשבמהלך השנים יותר ויותר מדינות ברחבי העולם אימצו אותה כשפתם הרשמית. כיום בין 300 ל-450 מיליון איש דוברים אותה כשפת אם במדינות: הממלכה הבריטית, ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו-זילנד.

השפה האנגלית מלווה אותנו בכל תחומי החיים ונחשבת לשימושית ביותר באקדמיה, בעסקים, בדיפלומטיה, במדע, בתקשורת, בתיירות, במחשבים ובאינטרנט. גם במדינות בהן השפה איננה נחשבת לשפה הרשמית, היא בהחלט מהווה כשפה השנייה הנלמדת החל מהמזרח הרחוק, דרך אירופה ועד אפריקה ויבשת אמריקה המרכזית והדרומית.

מטרת הלימודים


האנגלית היא השפה בעלת אוצר המילים הגדול בעולם עם למעלה מ-600 אלף מילים (ניתן להירגע כיום השפה היומיומית מצריכה הבנה בכ-5,000 "בלבד" :) ).

לפיכך, לימודי אנגלית על שלל מתכונותיהם השונות רואה באוצר המילים כחלק חשוב ומהותי ברכישת השפה באופן אפקטיבי ויעיל. באופן כללי ניתן לומר כי במסגרת הלימודים תעברו על:
  • אוצר מילים בסיסי וכזה המבוסס על קטעי קריאה בנושאים שונים
  • לימוד הדקדוק ומערכת הפועל
  • מעבר על קטעי קריאה ושמע
  • תרגול הדיבור בדגש על הגייה נכונה
הקורסים השונים תלמדו דרכים יעילות ללימוד נכון ואפקטיבי של אוצר המילים דרך שיחה וקריאה טקסטים. כמו בכל לימוד שפה חדשה, זכרו כי ישנה חשיבות רבה לתרגול היום יומי ומומלץ להירשם לקורס מתוך ההבנה כי עליכם ללמוד, לתרגם ולשנן את החומר הנלמד על בסיס יומי, גם אם זה למשך דקות ספורות.

עד תום הלימודים דרך מעבר כללים ושיטות יעילות לשיפור האנגלית, קריאת טקסטים באנגלית, תרגול שיח, דיבור וכתיבה. תחזקו את הביטחון העצמי שלכם ותוכלו להגיד בפה מלא כי אתם שולטים בשפה!

לקריאה נוספת:

תנאי קבלה


מספיק שיש בכם את הרצון ללמוד לדבר אנגלית.

בתי הספר השונים ללימוד השפה האנגלית מתנים את ההרשמה במעבר בחינת קבלה לקביעת הרמה ולהתאמת התכנית הנכונה ביותר עבור התלמיד ובראיון קבלה אישי לצורך תיאום ציפיות ומתן מידע על המוסד, הקורס ושיטת הלימוד.

קהל יעד


תמיד רציתם, אך לא ידעתם איך ללמוד אנגלית בצורה נכונה? אתם במקום הנכון. לימודי שפה עלולים להיות מאתגרים בשל ה"זרות" הקיימת בין חוקי השפה לבין אלו הקיימים בעברית.

במסגרת הקורס תוכלו למצוא מגוון אנשים המתקשים בשפה או המעוניינים לשפר אותה אך חשים כי אינם מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמם. כיום לימודי אנגלית נחשבים לאחת מתכניות הלימוד הפופולריות ביותר בארץ ובעולם.

לרשימת בתי ספר ללימודי אנגלית לחצו כאן

נושאי לימוד עיקריים


בין הנושאים הנלמדים במסגרת לימודי אנגלית ניתן למנות:
  • אותיות השפה האנגלית
  • אוצר מילים
  • לימודי גריימר ודקדוק
  • תחביר ואופני כתיבה נכונים
  • הגייה ויצירת שיח
  • מעבר על קטעי קריאה
  • האזנה לקטעי שמע
  • ביטויים ופתגמים
  • גינונים וברכות
  • כתיבה רשמית
  • ועוד.
יש לציין: נושאי הלימוד שצוינו הינם כלליים. בקורסים מתקדמים או קורסים בעלי אופי מסוים דוגמת לימוד אנגלית בטלפון או קורס מקוון יחסירו חלק מן הנושאים, אך ייתכן ויתמקדו בחלק שבו אתם זקוקים לחיזוק.

לימודי אנגלית - מידע העשרתי


אם הגעתם עד לכאן סימן שממש התעניינתם, אז בנושא שבו יש כל כך הרבה מה לספר, ריכזנו עבורכם מידע נוסף שעשוי לעניין אתכם.

ההיסטוריה של השפה האנגלית


במשך השנים עברה השפה האנגלית גלגולים שונים, ועל-פי ניתוחי התפתחות השפה ניתן להבחין ב-4 שלבים עיקריים שבעצם מייצגים ארבע שפות שונות
  • האנגלית העתיקה (Old English) היא האנגלית הקדומה ביותר שאנו מכירים, והיא שימשה את התושבים שגרו באנגלית וסקוטלנד הדרומית בין אמצע המאה החמישית ואמצע המאה ה-12. אנגלית זו שונה מאוד ממקבילתה המודרנית והיא דומה יותר לאיסלנדית, עד כדי כך שדוברי האנגלית המודרנית לא יבינו אותה כלל.
  • מהאנגלית העתיקה התפתחה האנגלית התיכונה (Middle English) אותה דיברו באנגליה בין השנים 1100-1500, והיא הושפעה בנוסף גם מהצרפתית העתיקה עקב חילופי המעמד השליט באנגלית מאנגלו-סקסים לנורמנים.עובדת בונוס: האנגלית התיכונה הייתה שפתו של המשורר גפרי צוסר (Geoffrey chaucer), מחבר הספר סיפורי קנטרברי הנחשב גם למייסד השירה האנגלית.
  • גלגולה השלישי של השפה הביא להיווסדה של האנגלית המודרנית המוקדמת (Early Modern English) המיוחסת לויליאם שייקספיר, אישיות שביצירתו הענפה תרמה חידש מילים, מטבעות לשון והטביע משמעויות חדשות למילים קיימות.
  • האנגלית שאנו מכירים כיום היא למעשה הדור הרביעי במספר. האנגלית המודרנית (Modern English) פשטה ברחבי העולם בעיקר בשל עברה הקולוניאליסטי של האימפריה הבריטית. עם זאת גם בשעת היחלשותה של האימפריה, לא נעלמה האנגלית המודרנית וזאת בשל התפתחותה של ארצות הברית כמעצמה מדינית, צבאית, כלכלית, טכנולוגית ותרבותית.

החשיבות של לימודי אנגלית:


לימודי השפה האנגלית משמשים מקפצה רצינית ופתח לעולם שלם של אפשרויות והזדמנויות רבות. הנה כמה נקודות שמוכיחות כי את חשיבותה הרבה של השפה האנגלית:
  • השפה האנגלית נמצאת בשימוש נרחב ונוגעת בכל תחומי החיים. לפיכך, ברמה האישית, אדם הדובר באגנלית ברמה טובה מייצר רושם ראשוני של בעל ידע, רצינות, שאפתנות ויכולת להתקדם.
  • לימודי השפה האנגלית יכולים לפתוח הזדמנות להכיר תרבויות חדשות ולגשר על פערי שפה.
  • במציאות של ימינו, קל יותר לדבר עם אנשים ולקוחות מעבר לים והדבר מתבטא גם במקומות עבודה רבים הרואים באנגלית כיתרון מובהק. כמעט ואין זה משנה באיזה תחום תעסקו, ידיעת האנגלית על בוריה תסייע לכם ותקדם אתכם.
  • נוגע לכל השפות אבל למה לא? ככל שאנחנו מתבגרים, הזיכרון שלנו נפגע. פעילות מסוג לימוד של שפה זרה מגרה את פעילות המוח ועוזר לנו לשמור על הזיכרון שלנו ולהישאר חדים יותר. בנוסף, ידיעה של שפה זרה הוכחה כבעלת השפעה חיובית על הביטחון העצמי שלנו כבני אדם.

אפשרויות לימוד נוספות


חשבתם על לימודי אנגלית? גולשים רבים חיפשו גם מידע אודות קורס ספרדית.
סנן מוסדות לימוד לפי איזור גיאוגרפי:

קבל מידע על קורס אנגלית ב-3 צעדים פשוטים

צור קשר
סמן את מוסדות הלימוד
שם:   
משפחה:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:
סמן את מוסדות הלימוד

סמן את מוסדות הלימוד בהתאם לאיזור בו תרצה ללמוד

  • המכללה למינהל - שלוחת אילת

    תלמד מהנסיון ותצליח

    הלימודים מתקיימים באילת

    image
    מידע על המכללה
    מפת הגעה
  • מכללת השרון

    המכללה הרב תחומית

    הלימודים מתקיימים בכפר סבא

    image
    מידע על המכללה
    10 מסלולים
    מפת הגעה
  • ברלינגטון אינגליש

    הלימודים מתקיימים באשדוד, אשקלון, באר שבע, הוד השרון, חדרה, חולון, חיפה (קניון חיפה), חיפה (לב המפרץ), טבריה, טירה, ירושלים (קניון מלחה), ירושלים (סיטי קורט), כרמיאל, כפר סבא, מודיעין, נהריה, נוף הגליל, נתניה, קריית אונו, עפולה, פתח תקווה, קריית גת, קריית שמונה, קריון, ראשלצ (עזריאלי ראשונים), ראשלצ, UMIהרצליה , רחובות, רמלה, קניון אילון (רמת גן), רעננה, תל אביב

    image

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על קורס אנגלית

היום יותר מתמיד, ידיעת השפה האנגלית הינה מיומנות בסיסית הדרושה לשם הצלחה במקום העבודה, באקדמיה ולמעשה בכל מקום. למעשה, ברמה העסקית, שימוש באנגלית רהוטה רוויה במושגים עסקיים כמוהו כתרומה ישירה למעמדה ולתדמיתה של כל חברה או עסק בשוק הלוקאלי ועל אחת כמה וכמה בשוק הגלובלי. יתרה מכל, לשליטה בשפה האנגלית קיים ערך רב גם במישור האישי, שכן זו מעניקה תחו?ת ביטחון ומבטיחה מיצוי של כל שיחה עם דובר שפה זרה. למול זאת, עלולה ידיעה חלקית של רזי השפה האנגלית ליצור תחושה של חוסר אמינות מצד הדובר, עשויה ליצור זלזול בקרב השותף לשיחה ולא פעם אף להוביל להפסדים כספיים או לכישלונות במשא ומתן עסקי. בדיוק בגלל זה, בישראל כמו גם ביתר מדינות המערב ניתן למצוא שלל קורסים ללימוד השפה האנגלית – ברמות שונות, בשפות לימוד מגוונות ובפריסה ארצית רחבה במיוחד.

מידע כללי על לימודי אנגלית
לימודי אנגלית יכולים לפתוח בפני כל אדם הזדמנויות הנוגעות לקידומו האישי והעסקי גם יחד. זה כלל לא משנה מהו עיסוקו ומהן מטרותיו של אדם שסיים לימודי אנגלית ברמה גבוהה - עצם העובדה שהוא שולט בשפה האנגלית מקנה לו יתרון משמעותי על פני אחרים שהסתפקו בהכשרתם של בתי הספר היסודיים והתיכוניים. בתוך כך, ידיעת השפה האנגלית מעניקה רושם מיידי של אינטילגנציה, של רצינות ושל שאפתנות. כמובן שבכל הנוגע לניהול או עבודה בחברות ובעסקים לימודי האנגלית יוצרים כר נוחה לקידומם, תוך יצירת קשרים בינלאומיים.

הסוגים השונים של קורסי אנגלית
בקרב בתי הספר השונים ברחבי ישראל ניתן למצוא כיום מגוון רחב של סוגי קורסים באנגלית – שיעורי אנגלית אונליין, אנגלית טכנית, אנגלית להייטק, אנגלית עסקית, אנגלית לנוער – וכן ניתן למצוא לימודי אנגלית בחוץ לארץ. שיעורי אנגלית אונליין למשל, נוחים להרבה אנשים כי שיעורים אלו מתקיימים בביתם או ברכב תוך כדי נסיעה ובכך מקנים נוחות מירבית. לימודי אנגלית טכנית הם לימודים ייעודיים שמעניקים את אוצר המילים הטכני שנחוץ בתעשיות השונות אך למרות זאת לא נלמד בדרך כלל במסגרת לימודי הבגרות באנגלית. באותה מידה גם לימודי האנגלית להייטק או האנגלית העסקית – לימודים ייעודיים לאנשים שאולי יודעים את האנגלית הבסיסית אבל במקומות העבודה שלהם נדרש לקסיקון עשיר יותר שמכיל את המינוחים המקצועיים הרלוונטיים.
 
מהם תכני הלימוד?
תכני הלימוד משתנים באופן משמעותי בין הרמות השונות של הקורסים שמוצעים וכן בהתאם לייעודו של הקורס - בסיסי, עסקי או טכני וכו. בקורס הבסיסי למשל, לומדים בין היתר קריאה והגיה נכונה של הברות, לומדים את אוצר המילים הבסיסי וכיצד יש לבנות משפטים פשוטים עם אותו אוצר מילים, לומדים את סוגי השאלות שקיימות בשפה האנגלית, לומדים את ההיבטים הכמותיים בשפה – כיצד קוראים למספרים, למשקלים, למחירים וכדומה, וכן לומדים את השיח השגור והבסיסי באנגלית - תיאום פגישה, מתן ברכות, פניה לזרים וכדומה. לעומת זאת, בקורס לרמה של מתקדמים, נכנסים לעומקם של מבני הדקדוק בשפה, עובדים על שיח שוטף ומדוייק, על יכולות ניהול שיח מורכב יותר, עומדים על הניבים השונים של השפה וכן מלמדים כיצד לקרוא באופן שוטף ולנתח טקסטים של עיתונות, ספרים או מאמרים בשפה האנגלית. לאורך כל הקורס מקפיד סגל ההוראה להנחות כל תלמיד באופן אישי, להעניק לו תרגולים מעשיים בשימוש בשפה ולבחון את קצת ההתקדמות האישי לאורך הקורס כולו.

איפה ניתן למצוא לימודי אנגלית?
כאמור, כיום ניתן למצוא קורסי אנגלית כמעט בכל מקום בארץ, ואף יותר מזה ניתן ללמוד את השפה בקורסים מקוונים הישר מביתו וממחשבו האישי של התלמיד. בתוך כך, ניתן למצוא קורסי אנגלית במוסדות המובילים הבאים: דיאלוג שהם בית הספר לשפות של האוניברסיטה הפתוחה מציעים את הלימודים בערים רעננה, ראשון לציון, פתח תקווה, באר שבע, תל אביב, חיפה, ירושלים, אשדוד, מודיעין ונתניה. נוסף על כך, A-team מציעים את הלימודים בגני תקווה ובאור יהודה. ניתן גם למצוא לימודי אנגלית במכללת ארז שמציעים את הלימודים בשלומי, את מכללת השרון שמציעים את הלימודים בכפר סבא וכמובן את וול סטריט, ברלינגטון וברליץ שמציעים קורסי אנגלית בפריסה ארצית רחבה במיוחד – מצפון ועד דרום.

קהל היעד
ובכן, לימודי אנגלית יכולים להיערך במסגרת אקדמאית או במסגרת קורסים יעודיים, כאשר אורכם משתנה בהתאם למסלול הלימודים ועומד על בין כמה חודשים ועד מספר שנים. הלימודים יכולים להתאים למספר קהלי יעד מרכזיים: ראשית, יכולים להתאים לאנשים שמתכננים לעשות רילוקיישן ליעד בחו"ל, לצורכי עבודה או לימודים למשל, וברור להם שעליהם לשפר את השפה האנגלית בכדי שזה יתאפשר על הצד הטוב ביותר. שנית, הלימודים יכולים להתאים לכל אלו שמרגישים שרמת האנגלית שלהם היא זו שמקשה על קידומם במקום העבודה. יתרה מכך, במקרים רבים מהסוג הזה מקום העבודה בוחר לממן לאותם עובדים את הקורס ולו רק בכדי שישפרו את רמת האנגלית שלהם ובכך את הביצועים במקום העבודה. שלישית, הלימודים יכולים להתאים גם לכל אלו באוכלוסיה הישראלית הבוגרת שלא רכשו את השפה בשום שלב בהשכלתם ולמדו במקום זאת שפה ערבית, גרמנית, צרפתית וכדומה, אלא שאלו לא זכו לבינלאומיות שזכתה לה השפה האנגלית. רביעית, הקורס יכול להתאים גם לכל אותם המשוחררים הטריים שמתכננים את הטיול הגדול של אחרי צבא ומבינים שאין להם אנגלית מספקת לשם ביצוע הטיול.

תנאי הקבלה ללימודי אנגלית
תנאי הקבלה לקורסי האנגלית גם הם משתנים בהתאם לרמה של הקורס ולמתכונת המוצעת. במרבית ממוסדות הלימוד, אין דרישות סף ללימודי אנגלית בסיסית וקורס זה למעשה פתוח לקהל הרחב, גם לאלו שכלל לא מכירים את השפה הכתובה או הדבורה. מה שכן, במקרה של לימודים לאנגלית למתקדמים, מוסדות הלימוד עשויים להתנות את הקבלה באחד או בכמה מהתנאים הבאים: גיל מינימלי של 18 או 20, לעבור מבדק התאמה פנימי שכל מטרתו היא לאשר למוסד הלימוד שאתם אכן מתאימים לרמת המתקדמים, להיות בוגרי 5 או 4 יחידות לימוד באנגלית לכל הפחות וכדומה.

משך הלימודים
ניתן למצוא קורסי אנגלית עם אורכים שונים שמושפעים בעיקר מתכני הלימוד, מהמתכונת המוצעת וכן מהאגנדה של מוסד הלימודים. יחד עם זאת, ניתן לומר שבממוצע הקורס נמשך בין 60 ל-120 שעות לימוד אקדמיות, שבדרך כלל נפרסים על פני בין 15 ל-20 מפגשי לימוד. מדובר בתקופה של בין 4 ל-8 חודשי לימוד במהלכם מרוויחים התלמידים שפה חדשה והמון ביטחון עצמי בכל הנוגע לניהול שיח באנגלית.

האם מוענקת תעודה בסוף הלימודים?
גם בקורס זה כביתר מקורסי הלימוד, כאשר בוגר הקורס עמד בהצלחה בדרישות הקורס הוא מקבל בסיומו תעודת השתתפות מטעם מוסד הלימוד. זה נכון שלא מדובר בתעודת מקצוע, ברישיון או בתעודת הסמכה, אבל בהחלט מדובר בעוד תעודת גמר קורס שאין לדעת מתי ואיך תשמש אתכם בעתיד. מה שכן, בעבור כל אלו שנשלחו לקורס מטעם מקום העבודה שלהם, תעודת גמר זו נחוצה לשם תיעוד בקרב המעסיקים שאכן העובד השתתף בקורס וסיים אותו בהצלחה על כל המשתמע מכך.

סרטוני וידאו על קורס אנגלית
קורס אנגלית בדיאלוג
ללמוד קורס אנגלית בשיטה קלה ונכונה עבורכם בעזרתה תגיעו לתוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר
  • לימודי אנגלית בבית הספר האמריקאי
    לימודי אנגלית בבית הספר האמריקאי
  • המלצות תלמידי בית הספר האמריקאי
    המלצות תלמידי בית הספר האמריקאי
  • חוויות מקורס אנגלית בבית הספר האמריקאי
    חוויות מקורס אנגלית בבית הספר האמריקאי

מאמרים מקצועיים בנושא קורס אנגלית

  • איך כדאי ללמוד אנגלית?
    איך כדאי ללמוד אנגלית?
    כיום אין כל צל ספק בחשיבותה של השפה האנגלית והיא פותחת בפנינו גם הזדמנויות באפשרויות התעסוקה והלימודים וגם את היכולת להכיר מגוון רחב ביותר של אנשים מכל העולם ולתקשר עמם בקלות ובפשטות....המשך
  • קורס אנגלית בהתאמה אישית
    קורס אנגלית בהתאמה אישית
    בתיכון לא הבהירו לכם עד כמה חשוב להשקיע בלמידת השפה האנגלית נוכח הרמה הדרושה בשוק התעסוקה? אתם נבוכים לפתוח בשיחה באנגלית ומרגישים שחייבים לשפר את הרמה? כנראה שהגיע הזמן לעשות עם זה משהו!...המשך
  • סיבות ללמוד יוונית
    סיבות ללמוד יוונית
    רובנו מכירים את השפה היוונית מהנופשים שלנו ביוון, אך מאחוריה היסטוריה רבת שנים ומשמעויות רבות. מעוניינים בלימודי השפה היוונית במסגרת קורס מסודר? הכנסו לכתבה, וקראו קצת על הסיבות ללימודי יוונית...המשך
  • 10 סיבות ללמוד צרפתית
    10 סיבות ללמוד צרפתית
    מעוניינים ללמוד שפה חדשה ונוספת? כאן באתר הלימודים ToStudy ריכזנו לכם את עשרת הסיבות המרכזיות ללמה כדאי ללמוד את השפה הצרפתית. נשמע לכם מעניין? רוצים לדעת עוד על צרפתית? הכנסו לכתבה וגלו את כל הפרטים!...המשך
  • לימודי השפה הטורקית
    לימודי השפה הטורקית
    כעת שיחסנו עם הטורקים הולכים ומפשירים, נפתחו בחזרה אפשרויות הסחר והתיירות. לכן, לימודי השפה הטורקית כבר לא נראים חסרי משמעות. מעוניינים ללמוד את השפה הטורקית? הכנסו ותדעו את כל הפרטים על הקורס!...המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú